Re: Novi Beograd: Eksplodirao auto
Evo ja cu vam opisati jedan moj dozivljaj koji bo mogap da se podvede pod "ljudski faktor"
Imao sam Nivu. Nestane mi gasa i prebacim na benzin, kad ona se ugasi. Kod starih karburatorskih Niva postojala je i rucna pumpa za benzin. Pomerim rezervni tocak, skinem crevo sa pumpe i probam rucno, ne pumpa benzin.
U to naidje prijatelj sa svojom Nivom i odvuce me do gasne pumpe. Natocim gas i odvezem se kuci. Posle podne sam trebao negde da idem i kazem klincu da mi dotera kola pred vrata. On upali i pretera jedno 15m do ulaznih vrata od kuce i ugasi motor.
Sednem ja u kola okrenem kljuc odjedanput detonacija i plamen iz motora. Mahinalno se pomerim 2m unapred. Istrcim napolje, gori motor i plamen ispod spoljasnjeg rezervoara. Uzmem aparat za gasenje, koji je bio u kolima, ali ne mogu da dodjem do vatre. Znam da ne bi trebalo otvarati haubu, ali nema drugog pristupa plamenu. Probam da otvorim, ne moze, istopio se plasticni buzir od sajle za otvaranje. Najzad pronadjem rupu kod leve poluosovine i ugasim vatru u motoru i onda i onu spolja, ispod boce za gas.
Falilo je samo malo da spalim kola ispred kuce.
Sta je bilo? Nisam vratio crevo na bebzinsku pumpu. Pumpa je proradila i strcnula benzin direktno na razvod.
Izgoreli su kablovi i creva, steta 4000din.
Evo ja cu vam opisati jedan moj dozivljaj koji bo mogap da se podvede pod "ljudski faktor"
Imao sam Nivu. Nestane mi gasa i prebacim na benzin, kad ona se ugasi. Kod starih karburatorskih Niva postojala je i rucna pumpa za benzin. Pomerim rezervni tocak, skinem crevo sa pumpe i probam rucno, ne pumpa benzin.
U to naidje prijatelj sa svojom Nivom i odvuce me do gasne pumpe. Natocim gas i odvezem se kuci. Posle podne sam trebao negde da idem i kazem klincu da mi dotera kola pred vrata. On upali i pretera jedno 15m do ulaznih vrata od kuce i ugasi motor.
Sednem ja u kola okrenem kljuc odjedanput detonacija i plamen iz motora. Mahinalno se pomerim 2m unapred. Istrcim napolje, gori motor i plamen ispod spoljasnjeg rezervoara. Uzmem aparat za gasenje, koji je bio u kolima, ali ne mogu da dodjem do vatre. Znam da ne bi trebalo otvarati haubu, ali nema drugog pristupa plamenu. Probam da otvorim, ne moze, istopio se plasticni buzir od sajle za otvaranje. Najzad pronadjem rupu kod leve poluosovine i ugasim vatru u motoru i onda i onu spolja, ispod boce za gas.
Falilo je samo malo da spalim kola ispred kuce.
Sta je bilo? Nisam vratio crevo na bebzinsku pumpu. Pumpa je proradila i strcnula benzin direktno na razvod.
Izgoreli su kablovi i creva, steta 4000din.
Comment