Golf II 1,3 '87.
Cim je stigao iz Austrije pre 5 godina ugradjen mu je auto gasni uredjaj BRC. Presao sam od tada 105 000 i sem decijih bolesti tipa trzanje, gasenje, stucanje (sve iz razloga loseg stelovanja) nisam imao vecih problema.
Sada, iako je auto u odlicnom stanju (nazalost) prelazi u ruke zenskog vozaca a ja cu se malo ponoviti.
E sad, imam dva pitanja...citam ovaj forum vec dobre 3-4 godine tako da znam da cu dobiti dobar odgovor.
1. Uredjaj BRC u golfa je ugradjen pocetkom 2005. u JUGOGASU u krnjaci. Mislim sad, koliko se secam sve je bilo regulare...od ugradnje, pocetnih servisa itd...Madjutim, vremenom taj servis se (blago receno) ofucao. Nema vise istih majstora, neke cudne delatnosti se odvijaju u garazi....kako sam dolazio na servise tako su da li od neznanja, dal od aljkavosti prilikom stelovanja stalno vadili po jednu cevcicu iz motora...kao ima previse vazduha. Onda su onaj otvor na karburatioru zalepili trakom ....i sta ti ja znam sta jos. I on ide, ne mogu da gresim dusu, ove godine sam presao 18000 bez nekih vecih problema ali....
Javio se problem...zbog svih tih povadjenih cevi i blokiranog vazduha ne mogu da prebacim na benzin auto....gasi se. Drugo, cim ga ostavim sat, dva ...nema sanse da upali na plin, trece, i kada uspem da ga upalim verglam 15 sec i drukam i jedva uhvati. Bio sam do servisa da se posavetujem i dobio sam odgovor da nema leka tj da mora da se busi kerburator??????? Tako me skoro svako jutro ceka otvaranje haube, poklopca karburatora, sipanja benzina pa duukanje, verglanje....pa kad upali tako otvoren na benzin brze bolje ga prebacujem na plin. Da napomenem da je auto odlicno odrzavan, mislim da nema dela koji je rizican...od svecica, kablova, razvoodne kape, svih filtera.....
Posto nemam ama bas nikakve veze sa gasnim uredjajima ispricxao sam to svom mehanicaru koji mi odrzava auto i koji mi je rekao da nikako ne pristanem na to. E sad, da ne licitiram....please, preporucite mi neki dobar servis gde ce neko iole strucan da mi objasni sta je u pitanju i da mi resi problem. Citajuci forum toooliko dugo jasno mi je gde bi trebalo da odem....ali ni Ivan ni Dora ne rade BRC tako da sam opet u problemu.
2. Posto ce ova besna masina iz gornjeg problema preci u ruke gospodje, imam pitanje sledece sadrzine. Iako su danasnji dizelasi kada se sve sabere i oduzme skoro rame uz rame vozilima na plin (sto se tice potrosnje i odrzavanja) imam dilemu kod kupovine. Imam love da uzmem neki auto star 4-5 god i izbor da li diesel ili benzin i za razliku u ceni da ugradim plin. Posto vec pet godina vozim na gas i to auto sada vec 22 godine star a realno sam ustedeo 4 000e samo na gorivu nisam daleko od odluke da nastavim sa uspesnom tradicijiom. Prvi pik mi je renault megane pa me interesuju vasa misljenja (iz iskustva ili znate nerkoga) vezano za valjanost ugradnje plina u ovaj auto (koji motor, kw..?). Ukoliko se odlucim za benz-plin varijantu, nece mi biti tesko da odem do mnogo hvaljenog servisa koji mi uz to nije daleko (na Dorcolu sam).
Sta drugo sem veliko hvala na svim odgovorima i korisnim savetima
Vuk, Bgd
Cim je stigao iz Austrije pre 5 godina ugradjen mu je auto gasni uredjaj BRC. Presao sam od tada 105 000 i sem decijih bolesti tipa trzanje, gasenje, stucanje (sve iz razloga loseg stelovanja) nisam imao vecih problema.
Sada, iako je auto u odlicnom stanju (nazalost) prelazi u ruke zenskog vozaca a ja cu se malo ponoviti.
E sad, imam dva pitanja...citam ovaj forum vec dobre 3-4 godine tako da znam da cu dobiti dobar odgovor.
1. Uredjaj BRC u golfa je ugradjen pocetkom 2005. u JUGOGASU u krnjaci. Mislim sad, koliko se secam sve je bilo regulare...od ugradnje, pocetnih servisa itd...Madjutim, vremenom taj servis se (blago receno) ofucao. Nema vise istih majstora, neke cudne delatnosti se odvijaju u garazi....kako sam dolazio na servise tako su da li od neznanja, dal od aljkavosti prilikom stelovanja stalno vadili po jednu cevcicu iz motora...kao ima previse vazduha. Onda su onaj otvor na karburatioru zalepili trakom ....i sta ti ja znam sta jos. I on ide, ne mogu da gresim dusu, ove godine sam presao 18000 bez nekih vecih problema ali....
Javio se problem...zbog svih tih povadjenih cevi i blokiranog vazduha ne mogu da prebacim na benzin auto....gasi se. Drugo, cim ga ostavim sat, dva ...nema sanse da upali na plin, trece, i kada uspem da ga upalim verglam 15 sec i drukam i jedva uhvati. Bio sam do servisa da se posavetujem i dobio sam odgovor da nema leka tj da mora da se busi kerburator??????? Tako me skoro svako jutro ceka otvaranje haube, poklopca karburatora, sipanja benzina pa duukanje, verglanje....pa kad upali tako otvoren na benzin brze bolje ga prebacujem na plin. Da napomenem da je auto odlicno odrzavan, mislim da nema dela koji je rizican...od svecica, kablova, razvoodne kape, svih filtera.....
Posto nemam ama bas nikakve veze sa gasnim uredjajima ispricxao sam to svom mehanicaru koji mi odrzava auto i koji mi je rekao da nikako ne pristanem na to. E sad, da ne licitiram....please, preporucite mi neki dobar servis gde ce neko iole strucan da mi objasni sta je u pitanju i da mi resi problem. Citajuci forum toooliko dugo jasno mi je gde bi trebalo da odem....ali ni Ivan ni Dora ne rade BRC tako da sam opet u problemu.
2. Posto ce ova besna masina iz gornjeg problema preci u ruke gospodje, imam pitanje sledece sadrzine. Iako su danasnji dizelasi kada se sve sabere i oduzme skoro rame uz rame vozilima na plin (sto se tice potrosnje i odrzavanja) imam dilemu kod kupovine. Imam love da uzmem neki auto star 4-5 god i izbor da li diesel ili benzin i za razliku u ceni da ugradim plin. Posto vec pet godina vozim na gas i to auto sada vec 22 godine star a realno sam ustedeo 4 000e samo na gorivu nisam daleko od odluke da nastavim sa uspesnom tradicijiom. Prvi pik mi je renault megane pa me interesuju vasa misljenja (iz iskustva ili znate nerkoga) vezano za valjanost ugradnje plina u ovaj auto (koji motor, kw..?). Ukoliko se odlucim za benz-plin varijantu, nece mi biti tesko da odem do mnogo hvaljenog servisa koji mi uz to nije daleko (na Dorcolu sam).
Sta drugo sem veliko hvala na svim odgovorima i korisnim savetima
Vuk, Bgd
Comment