Problem se odnosni na floridu 1.3 sa ugradjenim landirenco plinskim sistemom, motor ima dvogrli karburator a plin se uvodi u karburator preko dodate ploce u kutiji precistaca vazduha. Koliko sam uspeo da saznam postoje tri osnovna tipa (po velicini) rasprsivaca pomenutog proizvodjaca i ja imam onaj srednji, ni najmanji ni najveci (ovo ce mozda biti bitno za moj problem), ugradjen pre cetri godine i auto je presao na plin oko 30000 km.
E sad moj problem je to sto motor povremeno trosi rashladnu tecnost (nije voda). Znaci dospem antifriz i on bude na odredjenom nivou u loncetu. Taj nivo ostaje ne promenjen tokom narednih 100km, i onda u narednih, recimo 30km (ne proveravam nakon svakog km
) nivo se smanji za 0,4 litra (dva puta za redom se ovo desava). Kompletna voznja je po gradu i to do 5km u turi. Na osnovu prethodnog mogli bi reci sa 99% verovatnoce da antifriz povremeno nestaje a ne konstantno.
Idemo dalje, vizuelnim pregledom motora i svih creva nisam primetio da negde nesto curi, zatim, rekao bi da antihriz ne ide u deo sa uljem, ne povecava se nivo istog a i vizuelnim pregledom stapa za kontrolu nivoa ulja to nisam primetio (ako ovo nije ispravan nacin reci te koji je?), mada motor inace trosi ulje (pisao sam o tome u drugoj temi), tako da se nivo ulja samo smanjuje.
E sad ako sve prethodno iskljucimo, ostaje da antifriz ide u cilindre, a pitanje je na kom mestu. Pa sad naravno pretpostavimo da je glava i dihtung uredu (jer mi je cudno da cas curi a cas ne). I ovde dolazimo do razloga zbog koga sam ovu temu postavio u delu sa auto gasom.
Pada mi na pament da mozda antifriz u isparivacu se mesa sa plinom i na taj nacin odlazi u cilindar, obzirom da neznam kako tacno funkcionise isparivac. Znaci moje pitanje je da li postiji mogucnost da se u isparivacu mesa antifriz sa plinom, odnosno da li je neko imao takav problem i sta mi je ciniti u vezi sa tim? Ako je odgovor na prethodno pitanje pozitivan, da li je moguce da se to mesanje ostavuje povremeno, tj. da u nekom trenutku sve radi kako treba a da se onda nesto pomeri pa dodje do problema.
Ovo su moja razmisljanja o problemu ako neko ima neku drugu ideju, sa zadovoljstvom cu je procitati.
ps: moderatori premestite ovu temu na neko drugo mesto ako smatrate da ovo nije adekvatno!
E sad moj problem je to sto motor povremeno trosi rashladnu tecnost (nije voda). Znaci dospem antifriz i on bude na odredjenom nivou u loncetu. Taj nivo ostaje ne promenjen tokom narednih 100km, i onda u narednih, recimo 30km (ne proveravam nakon svakog km

Idemo dalje, vizuelnim pregledom motora i svih creva nisam primetio da negde nesto curi, zatim, rekao bi da antihriz ne ide u deo sa uljem, ne povecava se nivo istog a i vizuelnim pregledom stapa za kontrolu nivoa ulja to nisam primetio (ako ovo nije ispravan nacin reci te koji je?), mada motor inace trosi ulje (pisao sam o tome u drugoj temi), tako da se nivo ulja samo smanjuje.
E sad ako sve prethodno iskljucimo, ostaje da antifriz ide u cilindre, a pitanje je na kom mestu. Pa sad naravno pretpostavimo da je glava i dihtung uredu (jer mi je cudno da cas curi a cas ne). I ovde dolazimo do razloga zbog koga sam ovu temu postavio u delu sa auto gasom.
Pada mi na pament da mozda antifriz u isparivacu se mesa sa plinom i na taj nacin odlazi u cilindar, obzirom da neznam kako tacno funkcionise isparivac. Znaci moje pitanje je da li postiji mogucnost da se u isparivacu mesa antifriz sa plinom, odnosno da li je neko imao takav problem i sta mi je ciniti u vezi sa tim? Ako je odgovor na prethodno pitanje pozitivan, da li je moguce da se to mesanje ostavuje povremeno, tj. da u nekom trenutku sve radi kako treba a da se onda nesto pomeri pa dodje do problema.
Ovo su moja razmisljanja o problemu ako neko ima neku drugu ideju, sa zadovoljstvom cu je procitati.
ps: moderatori premestite ovu temu na neko drugo mesto ako smatrate da ovo nije adekvatno!
Comment