Portosnja rashladne tecnosti. Florida

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laki5
    CBC Član
    • 06.02.2006
    • 51
    • Kragujevac
    • citroen xsara

    Portosnja rashladne tecnosti. Florida

    Problem se odnosni na floridu 1.3 sa ugradjenim landirenco plinskim sistemom, motor ima dvogrli karburator a plin se uvodi u karburator preko dodate ploce u kutiji precistaca vazduha. Koliko sam uspeo da saznam postoje tri osnovna tipa (po velicini) rasprsivaca pomenutog proizvodjaca i ja imam onaj srednji, ni najmanji ni najveci (ovo ce mozda biti bitno za moj problem), ugradjen pre cetri godine i auto je presao na plin oko 30000 km.
    E sad moj problem je to sto motor povremeno trosi rashladnu tecnost (nije voda). Znaci dospem antifriz i on bude na odredjenom nivou u loncetu. Taj nivo ostaje ne promenjen tokom narednih 100km, i onda u narednih, recimo 30km (ne proveravam nakon svakog km ) nivo se smanji za 0,4 litra (dva puta za redom se ovo desava). Kompletna voznja je po gradu i to do 5km u turi. Na osnovu prethodnog mogli bi reci sa 99% verovatnoce da antifriz povremeno nestaje a ne konstantno.
    Idemo dalje, vizuelnim pregledom motora i svih creva nisam primetio da negde nesto curi, zatim, rekao bi da antihriz ne ide u deo sa uljem, ne povecava se nivo istog a i vizuelnim pregledom stapa za kontrolu nivoa ulja to nisam primetio (ako ovo nije ispravan nacin reci te koji je?), mada motor inace trosi ulje (pisao sam o tome u drugoj temi), tako da se nivo ulja samo smanjuje.
    E sad ako sve prethodno iskljucimo, ostaje da antifriz ide u cilindre, a pitanje je na kom mestu. Pa sad naravno pretpostavimo da je glava i dihtung uredu (jer mi je cudno da cas curi a cas ne). I ovde dolazimo do razloga zbog koga sam ovu temu postavio u delu sa auto gasom.
    Pada mi na pament da mozda antifriz u isparivacu se mesa sa plinom i na taj nacin odlazi u cilindar, obzirom da neznam kako tacno funkcionise isparivac. Znaci moje pitanje je da li postiji mogucnost da se u isparivacu mesa antifriz sa plinom, odnosno da li je neko imao takav problem i sta mi je ciniti u vezi sa tim? Ako je odgovor na prethodno pitanje pozitivan, da li je moguce da se to mesanje ostavuje povremeno, tj. da u nekom trenutku sve radi kako treba a da se onda nesto pomeri pa dodje do problema.
    Ovo su moja razmisljanja o problemu ako neko ima neku drugu ideju, sa zadovoljstvom cu je procitati.

    ps: moderatori premestite ovu temu na neko drugo mesto ako smatrate da ovo nije adekvatno!
  • slavko_bgd
    CBC Senator XXL
    • 24.03.2009
    • 771
    • Batajnica
    • Stilo 1.6 16V MW

    #2
    Re: Portosnja rashladne tecnosti. Florida

    Moguće je to što kažeš.
    Manifestuje se beličastim dimom iz auspuha, slično kao kad je dihtung glave i propratni simptom je trzanje.
    Rešenja:

    1. Ako na isparivaču postoje vijci (6 kom imbus 4) probaj da ih dotegneš.Dotezanje max do pola kruga!
    2. Sipaj benzin u rezervoar, skini creva za vodu sa isparivača i spoji ih cevkom fi15 mm.
    Vozi nekoliko dana samo na benzin,kontroliši potrošnju rashl.tečnosti i napiši šta se dešava.

    Nije ništa strašno (za sada).
    Takav "nevidljivi" gubitak vode najčešće za uzrok ima kvar semeringa pumpe za vodu.

    Pozdrav
    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

    Comment

    • ragazzoni
      CBC Senator XXL
      • 24.02.2009
      • 774
      • Obrenovac i okolina
      • Opel Omega 2.0i-16v

      #3
      Re: Portosnja rashladne tecnosti. Florida

      Sve gore navedeno+mogućnost da troši na grejaču kabine slavinici grejanja i velikom hladnjaku. Ima li specifičan miris u kabini, masti li šoferšajbnu? Ova curenja ćeš teško videti tako lako obzirom da se od zagrevanja suši antifriz. Ako bi pustao u cilindre, imao bi loš rad, da li je to slučaj??? Proveri bocu od tečnosti i čep iste, oba su problem kod floride.
      ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
      Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

      Comment

      • laki5
        CBC Član
        • 06.02.2006
        • 51
        • Kragujevac
        • citroen xsara

        #4
        Re: Portosnja rashladne tecnosti. Florida

        slavko bgd rece:
        Takav "nevidljivi" gubitak vode najčešće za uzrok ima kvar semeringa pumpe za vodu.
        Ali ako je semering na pumpi onda bi moralo da curi? Mislim da to nije slucaj kod mene ipak provericu jos jednom. Inace belicast dim na auspuhu postoji, medjutim sada je hladno vreme a i motor inace trosi ulje tako da, po mom misljenju, nemoze pouzdano da se zakljuci sta ga uzrokuje.
        1. Ako na isparivaču postoje vijci (6 kom imbus 4) probaj da ih dotegneš.Dotezanje max do pola kruga!
        Nisam siguran za vijke, provericu kada stane ova vejavica i dokopam se kola.
        Ragazzoni rece:
        Sve gore navedeno+mogućnost da troši na grejaču kabine slavinici grejanja i velikom hladnjaku. Ima li specifičan miris u kabini, masti li šoferšajbnu?
        Hteo sam da napisem i u prvom postu ali zaboravih da u kabini nema nikakvih mirisa, a ako bi bio busan veliki hladnjak zar antifriz ne bi bar ostavio belicas trag tamo gde je busan hladnjak? Ovo nisam primetio.
        Ako bi pustao u cilindre, imao bi loš rad, da li je to slučaj???
        Na plinu slabije vuce i prilikom naglog dodavanja gasa trza, ali mislim da je to posledica loseg stelovanja plina, jer na benzinu radi perfektno.
        Proveri bocu od tečnosti i čep iste, oba su problem kod floride
        Znam za ovo. Bocu sam menjao vise puta, poslednji pre dva meseca i jos uvek ne curi. Provereno. A sto se tice cepa neznam sta da proverim, mislis da mozda ne dihtuje dobro pa isparava ili nesto drugo?
        Generalo buni me ta povremena potrosnja, ako je negde busno zar ne bi non stop tu curelo a ne samo povremeno.

        Comment

        • ragazzoni
          CBC Senator XXL
          • 24.02.2009
          • 774
          • Obrenovac i okolina
          • Opel Omega 2.0i-16v

          #5
          Re: Portosnja rashladne tecnosti. Florida

          Čep treba proveriti da li ventil natpritiska uopšte otvara, pa se desi da zbog njega pukne boca. Vizuelno ili kupi drugi da ne komplikujemo. Moguće je probati sistem tako što ćeš kroz bocu naduvati 0.6-08bara vazduha i onda pregledati sistem da li curi. Što se zaptivke pumpe tiče, moguće je da i u radu pušta i to tako malo da u obliku aerosola razbija tečnost pa ne možeš da vidiš. Obzirom da je reč o maloj količini.
          ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
          Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

          Comment

          • tomamega
            CBC Senator XXL
            • 19.03.2009
            • 715
            • Beograd / Crna burma, prim. prev.
            • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

            #6
            Re: Portosnja rashladne tecnosti. Florida

            Originally posted by slavko_bgd
            .
            Takav "nevidljivi" gubitak vode najčešće za uzrok ima kvar semeringa pumpe za vodu.
            Eh, Slavko, da sam pročitao ovu rečenicu pre godinu dana, uštedela bi mi brdo para. Mučio se sa Opelom dugo, dok konačno u ovlašćenom servisu (za brdo para), nisu promenili pumpu za vodu.

            Izvinjavam se za off

            Comment

            • laki5
              CBC Član
              • 06.02.2006
              • 51
              • Kragujevac
              • citroen xsara

              #7
              Re: Portosnja rashladne tecnosti. Florida

              Evo me ponovo
              Proveravao sam isparivac i on ne curi. vijke na njemu sam probao da dotegnem i to nije bilo moguce. Stegnuti su do kraja. Medjutim, na donjem delu isparivaca tamo gde izlazi crevo za rashladnu tecnost lalo je vlazilo, tako da sam dotego malo selnu pa videcemo sta ce biti dalje. Ipak, ovde je jedva primetno vlazilo tako da nisam siguram da je samo tu jednino curelo. Ali dobro kao sto rekoh to sam dotego pa cemo videti.

              Comment

              Working...
              X