ZAMOLIO BIH GOSPODINA *IvanT* POŠZO VIDIM DA SE GOSPODIN RAZUMIJE
Da mi objasni kako Onda ukljuciti spulnu reduktora i elektricnog ventila gasa PRIVREMENIM PRIKLJUČKOM NA AKUMULATOR ?
SVE OSTALO NAVEDENO MI JE JASNO I RAZUMIJEM SE U AUTA ALI U PLIN BAŠ NE.
Reduktor je vec podesen elektronski i nije mu potrebna nikakva intervencija.
Ako je ipak potrebno da se reduktor podesi slediti sledecu proceduru:
1. Zatvoriti potpuno sraf za podesavanje ler gasa.
2. Zaustaviti motor i skinuti crevo za gas
Onda ukljuciti spulnu reduktora i elektricnog ventila gasa privremenim
prikljuckom na akumulator.
3. Okretati sraf za podesavanje osetljivosti dok ne prestane mlaz gasa.
4. Podesiti sraf drugi put ali ga ne zatvarati previse.
Bolje je da postoji malo curenje nego da je sraf zategnut previse.
5. Iskljuciti privremenu konekciju spulni.
6. Otpustiti sraf za podesavanje ler gasa za jedan i po krug.
7. Vratiti sve kako je bilo na pocetku mehanicki i elektricki.
8. Startovati motor i podesiti ler gas SAMO pomocu tog srafa.
Da mi objasni kako Onda ukljuciti spulnu reduktora i elektricnog ventila gasa PRIVREMENIM PRIKLJUČKOM NA AKUMULATOR ?
SVE OSTALO NAVEDENO MI JE JASNO I RAZUMIJEM SE U AUTA ALI U PLIN BAŠ NE.
Reduktor je vec podesen elektronski i nije mu potrebna nikakva intervencija.
Ako je ipak potrebno da se reduktor podesi slediti sledecu proceduru:
1. Zatvoriti potpuno sraf za podesavanje ler gasa.
2. Zaustaviti motor i skinuti crevo za gas
Onda ukljuciti spulnu reduktora i elektricnog ventila gasa privremenim
prikljuckom na akumulator.
3. Okretati sraf za podesavanje osetljivosti dok ne prestane mlaz gasa.
4. Podesiti sraf drugi put ali ga ne zatvarati previse.
Bolje je da postoji malo curenje nego da je sraf zategnut previse.
5. Iskljuciti privremenu konekciju spulni.
6. Otpustiti sraf za podesavanje ler gasa za jedan i po krug.
7. Vratiti sve kako je bilo na pocetku mehanicki i elektricki.
8. Startovati motor i podesiti ler gas SAMO pomocu tog srafa.
Comment