Imam jedno pitanje..Imam benzinca,i ugradjen plin.Nije sekvent mozda je to problem pojma nemam.Uglavnom,desava mu se ali samo kada se vozi na plinu,da se pred zaustavljanje jednostavno ugasi.Malo je nezgodno u krivinama xD Bio je u servisu,cackali ga i ne mogu da nadju 'gresku'.Dosli su do zakljucka da treba da se menja ....e sad..klapna sa potencionometrom za ler il kako se vec to zove..I naravno,nije do toga.Na benzinu normalno radi..na plinu me strah da vozim zbog tog gasenja,iz razloga sto kad se ugasi ostaje cista fizika za skretanje a ja kao zensko nemam snage da motam volan tako bez serva Ne znam sta da radim vise i gde da ga teram na popravku..Da ga prodam ne dolazi u obzir.Ako neko ima savet,neka kaze..Hvala unapred
Problem kod passata B5 1.8
Collapse
X
-
Re: Problem kod passata B5 1.8
A da,i pali mi se lampica crvena krug i u njemu uzvicnik..to mu dodje kao opasnost ne znam..Svasta nesto mu je menjano i protokomer i korpa neka lamela pojma nemam..jaoooo ima da poludim s ovim kolima..svi majstori i svi nesto pametuju a kad doteras kola..prikljuce na kompijuter i kazu: jao pa ne moze da nadje gresku..strasno.Pomislila sam da nije do kljuca,da se od tezine privezaka il neceg razglavilo pa da nema dobar kontakt kljuc sa bravom..promenim kljuc nije ni to..nije ni ona L... sonda ne znam kako se zove..jel ima ovde neki plinadzija?Dok ne izginem negde da mi to pogleda hehe
-
-
-
Re: Problem kod passata B5 1.8
Naravno da na vozila sa plasticnom usisnom granom mora da ide sekvent,ali po pravilu sva vozila koja imaju direktno ubrizgavanje(4-iri injektora)trebalo bi,ono barem bilo bi pozeljno ugraditi sekvent...moze da radi i na obicnom venturiju i na lambda controli,ali zna da pravi probleme(sto opet ne znaci da i takav sistem ne moze da se napravi da radi kako valja)...jedina prava stvar za takve motore je sekvent...evo da ti priblizim...mozes zimu da prezimis i u patikama,ali bez dobrih cizama,ono barem cipela,to nije to...pozz
Comment
-
-
Re: Problem kod passata B5 1.8
oteraj nekom majstoru,mora da uoci problem,a cesto se desava da sam usisnik za vazduh pre kutije za filter pravi problem jer kod benzinaca stoji okrenut ka napred,tj,pored fara,zavisno od auta.e sad,kod plina,na takvom autu,taj usisnik mora da se okrene u stranu da ne u****va direkno vazduh,jer veci pritisak vazduha je u toku voznje,ali u momentu kocenja kad se pusti papucica gasa,taj pritisak vazduha udavi motor koji radi na plinu i auto se gasi!to je bas cest problem!treba i to proveriti!
Comment
-
-
Re: Problem kod passata B5 1.8
Bila je, upravo je to uradjeno sa usisom pa će se videti rezultat ako ga bude a bićeInstalacija uradjena ko nogom, lambda kontrola LovEco a isparivač LandiRenzo onaj veliki. Za divno čudo sonda brza i lepo radi. Gume koje spajaju usinu granu sa glavom ocmoljene i skoro presečene od pretezanja šelni da ne bi izletele kod detonacija. Savetovano da se nabave druge jer jedna samo što nije pukla.
Comment
-
-
Re: Problem kod passata B5 1.8
vrlo redak slucaj da se zensko ukljuci u problematiku sa autom sto moze dabude od visestruke koristi!bitno je da si nasla pravog majstora i da si resila problem!glupo je da se tako finoj curi gasi auto i da ti stvara nezeljene probleme!pozz
Comment
-
Comment