Neshta glasno razmishljam:
obzirom da cu (najverovatnije) uskoro na "tuning" kod Dore ili Ivana
, a kako mi je najveci (i jedini) minus pri ugradnji gasa ona boca u gepeku :x , imam dva pitanja:
1. Kolika je max zapremina "toro" boca koje se mogu ugraditi u "slotu" za rezervni tochak? Ima li smisla ugradjivati tu bocu ako je zapremina/autonomija znachajnije smanjena u odnosu na "standardnu" bocu?
2. Shta mislite o onim "tyre repair kit" bocama sa nekim sredstvom kojim se "na licu mesta" mozhe uraditi probushena guma (da izdrzhi do najblizhe vulkanizerske radnje, naravno)?
Dakle, ja bih da ubacim toro bocu u mesto rezervne gume, a gumu "izbacim" i umesto nje uzmem taj kit za "prvu pomoc" kod probushene gume
Shta mislite koliko je sve ovo pametno i praktichno? Pre svega me interesuje da li je neko od vas imao iskustva sa tim "tyre repair kit" bocama, i koliko su stvarno efikasne?
Pozz
obzirom da cu (najverovatnije) uskoro na "tuning" kod Dore ili Ivana

1. Kolika je max zapremina "toro" boca koje se mogu ugraditi u "slotu" za rezervni tochak? Ima li smisla ugradjivati tu bocu ako je zapremina/autonomija znachajnije smanjena u odnosu na "standardnu" bocu?
2. Shta mislite o onim "tyre repair kit" bocama sa nekim sredstvom kojim se "na licu mesta" mozhe uraditi probushena guma (da izdrzhi do najblizhe vulkanizerske radnje, naravno)?
Dakle, ja bih da ubacim toro bocu u mesto rezervne gume, a gumu "izbacim" i umesto nje uzmem taj kit za "prvu pomoc" kod probushene gume

Shta mislite koliko je sve ovo pametno i praktichno? Pre svega me interesuje da li je neko od vas imao iskustva sa tim "tyre repair kit" bocama, i koliko su stvarno efikasne?
Pozz

Comment