Renault Clio II 1.2 16V ugradnja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kenjee
    CBC Početnik
    • 22.04.2010
    • 1
    • Novi Sad

    Renault Clio II 1.2 16V ugradnja

    Iako sam dobio potvrdan odgovor od gospodina Ivana u vezi mogucnosti ugradnje TNG uredjaja, a posto postoje izvesna strucna neslaganja izmedju zvanicnih Renault servisa, zeleo bih da postavim jos par pitanja a da ne koristim poslovnu mail korespodenciju i time ostavimo sto vise korisnih informacija ostalim korisnicima.

    Zamolio bih Ivana kao i ostale da pogledaju informacije koje si ostavljene na:



    Naime postoji odredjena zabrana ugradnje gasnih uredjaja od strane Renaulta na motorima 1.2 16V.
    Jedine informacije nasao sam na nemackim sajtovima:





    Kao sto rekoh i na forumu na kojem je pokrenuto pitanje zeleo bih da saznam vase strucno misljenje prvenstveno za D4F 712 motor ali i da otklonimo neke nedoumice koje ovakve, mogu zaista reci, "horor" price, ostavljaju na potencijalne korisnike TNG-a.

    @Ivan
    Nadam se da ovakav format diskusije odgovara jer ni u kom slucaju ne dovodim u pitanje strucnost, naprotiv zelim da se otklone nedoumice koje dolaze od strane samih proizvodjaca i ovlascenih servisa.
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #2
    Re: Renault Clio II 1.2 16V ugradnja

    Horor???
    Koliko sam obavešten,fabrika Renault je primetila problem tek u servisnoj mreži,kao reklamaciju,što je dosta kasno.Međutim LPG samo ubrzava proces propadanja sklopa izduvni ventil-vođica-sedište ventila jer,po njihovom testiranju problem se može primetiti i na nekim modelima bez ugrađenog LPG uređaja.
    Opet,prema fabričkim testiranjima,sredstva tune up i flush lube i slično uspešno rešavaju problem,ako im je za verovati .
    Prethodno izneseno,a da se odnosi na D4F, nisam imao prilike i da proverim praktično.

    Comment

    Working...
    X