Ne verujem da je izuzetak, nije iskljuceno da je mozda samo jedna svecica nesto felericna i pravi problem kao i da je mozda ispala na beton pre montaze. Steta sto si ih bacio kad su nove, mogli smo da probamo te iste na nekom drugom autu, motoru da vidimo u cemu je problem.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
nisam sklon japanskim svećicama bilo da su ngk ili denso,bolje su mi se pokazale bosch,ali u nijansama kao što je mirniji rad na leru,malo mi je čudno ovakvo iskustvo pa se pitam da li je izbor bio pravilan.koliko ja vidim za C20NE odnosno ne vidim ove što je vectrabg stavio
da sad vidim,jbg.onda nek stavi bosch WR8DC+ i neće imati problama,jednokraka je,jeftina i trajna,e sad možda bi za gas došla u obzir i WR7DC+,ali to je već eksperiment koji bi mogao proći kao ova ngk
da sad vidim,jbg.onda nek stavi bosch WR8DC+ i neće imati problama,jednokraka je,jeftina i trajna,e sad možda bi za gas došla u obzir i WR7DC+,ali to je već eksperiment koji bi mogao proći kao ova ngk
Vise necu da spekulisem za gas/benzin - vec cu uzeti one sto su fabricki predvidjene i to je to. Gde naci Bosch u BG ali da su ZAISTA ORIGINAL?
Kao veran sledbenik upravo NGK BKR6E skoro 5 godina bas na motoru C20NE (uvek sa zazorom smanjenim na 0,6, dosad promenio 3 kompleta), samo da kazem da sam pre pomenutih svecica kupio famozne i cuvene "original" GM i istog dana ih bacio. Ja bih se, da sam na koleginom mestu, vratio do te kante za djubre i pregledao svecice vizuelno, veoma je verovatno da je M u pravu i da se jedna od njih pravi luda.
Originally posted by Valent Vudriga
ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
Kao veran sledbenik upravo NGK BKR6E skoro 5 godina bas na motoru C20NE (uvek sa zazorom smanjenim na 0,6, dosad promenio 3 kompleta), samo da kazem da sam pre pomenutih svecica kupio famozne i cuvene "original" GM i istog dana ih bacio. Ja bih se, da sam na koleginom mestu, vratio do te kante za djubre i pregledao svecice vizuelno, veoma je verovatno da je M u pravu i da se jedna od njih pravi luda.
Sve je moguce. Medjutim zaista sam se razocarao u NGK. Nikad ni sa jednim svecicama nisam imao problema za proteklih 20 god, niti mi se desilo da sam kupio nove i da ne rade kako treba, niti da im sam prestelujem zazore itd. Mislim da cu ipak ostati na GM ili Bosch-ovim.
Kupi Boschove original slobodno,ali Ngk imam i dan danas vozim sa njima,kupljene u Mass company,isto pise made in France i mogu ti reci da su odlicne...moras naci nekog dobrog majstora,tebe izgleda motor zeza zesce
Kao veran sledbenik upravo NGK BKR6E skoro 5 godina bas na motoru C20NE (uvek sa zazorom smanjenim na 0,6, dosad promenio 3 kompleta), samo da kazem da sam pre pomenutih svecica kupio famozne i cuvene "original" GM i istog dana ih bacio. Ja bih se, da sam na koleginom mestu, vratio do te kante za djubre i pregledao svecice vizuelno, veoma je verovatno da je M u pravu i da se jedna od njih pravi luda.
Sve je moguce. Medjutim zaista sam se razocarao u NGK. Nikad ni sa jednim svecicama nisam imao problema za proteklih 20 god, niti mi se desilo da sam kupio nove i da ne rade kako treba, niti da im sam prestelujem zazore itd. Mislim da cu ipak ostati na GM ili Bosch-ovim.
Ja imam još gore iskustvo sa Bošom u par navrata jedna ili više njih iz novog kompleta nije radila. Ne bi ih stavio na kola da mi plate...
meni su se na audiju 1.6 86 god boš svećice bolje pokazale od denso(koje važe za bolje od ngk) i još uvek rade besprekorno nakon 20 000 km(WR7DC+)
na motociklu imam loša iskustva s ngk baš made in france
Comment