TNG uredjaj i prakiranje u garazi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • The Punisher
    CBC Senator XXL
    • 01.03.2006
    • 503
    • Beograd Wozhdovatz
    • Ford Taunus TC1

    TNG uredjaj i prakiranje u garazi

    Citam Dorin sajt i naletim na sledeci pasus:

    Da li je opasno parkirati u garaži?

    Nije preporučljivo parkirati vozilo u manjim zatvorenim prostorijama, ako je to neophodno, treba napraviti bar dva otvora u visini poda prostorije da bi se omogućila ventilacija. Autogas je teži od vazduha. Izuzetak je ako se stavi ventil najnovije generacije koji ima na sebi elektro ventil kojim se zatvara rezervoar kad se motor ugasi. Tako opremljeno vozilo se može parkirati i u podzemnim garažama.
    Koji uredjaji imaju ovaj ventil? Da li se on ugradjuje u sve sadasnje uredjaje ili ne?
    https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #2
    Re: TNG uredjaj i prakiranje u garazi

    ventil najnovije generacije koji ima na sebi elektro ventil
    Radi se o multiventilu na rezervoaru za gas sa fabrički "dograđenim" delom sa ventilom sa elektro kotvom koja zatvara-otvara protok plinu,i izvedena je isključivo zbog sigurnosti od curenja gasa iz rezervoara. Dograđuje se na već postojeću bocu prostom zamenom starog multiventila za novi-novi tip/sa kotvom/euro ventil ili ko zna kako ga još zovu.

    Comment

    • deki-ascona
      Bio nam je drug! RIP
      • 10.04.2007
      • 2118
      • NI , Trosharina

      #3
      Re: TNG uredjaj i prakiranje u garazi

      Pretpostavljam da mu se se struja dovodi kad i prednjem el.ventilu gasa ? Onog napred moze covek i da prevari direktno sa aku, a ako zataji instalacija prema onom pozadi treba uzimati struju sa zadnjeg pozicionog svetla da bi gas krenuo...a ako taj ventil crkne onda nema spasa (osim ako majstori sa CBC ne postave svoje brojeve mobilnih u potpis).

      Po meni, to je jos jedna stvar koja moze da zataji, pa da "duh" nikad ne izadje iz boce . Kod tezih oblika gasne paranoje mogu se uvek zavrnuti ventili na MV, tako da nema potrebe za jos jednim elektroventilom. Ionako svasta stoji u autu, + 2 releja, 3 ventila....mnogo je kume
      Originally posted by Valent Vudriga
      ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
      Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #4
        Re: TNG uredjaj i prakiranje u garazi

        Slažem se sa konstatacijom.Najtrajniji i najpouzdaniji su jednostavni sistemi.
        Potreba se javlja zbog usklađivanja sa novijom evropskom 67R01regulativom,koja propisuje neophodnost i takvog stepena bezbednosti.
        "Napolju" vozila bez tog sigurnosnog elektro ventila ne mogu da parkiraju u zatvorenim i podzemnim garažama.Tretiraju ih kao potencijalnu opasnost!???

        Comment

        • deki-ascona
          Bio nam je drug! RIP
          • 10.04.2007
          • 2118
          • NI , Trosharina

          #5
          Re: TNG uredjaj i prakiranje u garazi

          To menja stvari. Sta se mora nije tesko. Znaci da ce kad-tad i nasi atestirci da traze takve MV ? Kako bi inace strane garaze znale da li imamo to ili ne ?
          Originally posted by Valent Vudriga
          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #6
            Re: TNG uredjaj i prakiranje u garazi

            Da,polako se uvodi standard i kod nas tako da će nalepnica i sertifikat od strane atestirca značiti razliku u parking mestu.
            Zvuči pomalo kao diskriminacija,ali nije.Moraće svi da ga imaju ugrađenog.

            Comment

            Working...
            X