Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrakanferzo
    CBC Član
    • 07.09.2010
    • 10
    • živinice-tuzla

    Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

    Lijep pozdrav svim majstorima i članovima ovog odličnog foruma.
    Inače sam laik za auto mehaniku.....

    Imam Audi 80, 87 godište, 82 kw, 1.8 motorom. Kod mene je već nekih 7 god. osim potrošnje, auto me super služi i ne kanim ga mijenjati. Obzirom da mi je počeo da pušta ulje na nekom dihtungu, majstor je predložio da mu osvježim motor jer mora da ga rasklapa (uljne i kompresione karike)....ali sutra je i to gotovo....

    Ono što me zanima je ta potrošnja. Pošto je do sad trošio oko 10l /100km, vjerovatno da će sad manje uzimati. Ali pošto sam na poslu svaki dan ( kao što ekrem kaže: kuća-poso poso-kuća ), ozbiljno razmišljam da ugradim plin, pa sam malo čačkao po forumu i uvidio da neki imaju problem sa tom K glavom, sa paljem na plin, trzanjem na leru, gašenjem u vožnji i sl.
    Auto mi sada na benzin radi super, neznam koliko mi je pametno to sa plinom....znam da moram naći ovdje dobar servis za ugradnju, ali bi rado čuo iskustva i mišljenje drugih, moram li obnoviti el. instalaciju, razvodnu kapu isl.

    Hvala.

    LP
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #2
    Re: Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

    Ako kanis ugraditi gas na taj auto, obavezno zameni kapu, ruku, kablove i svecice. Samo zato da kasnije ne bi imao glavobolje. Redovno proveravaj stanje prethodno navedenih komponenti i neces imati detonacije tj. krivljenje klapne k-glave.
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • mrakanferzo
      CBC Član
      • 07.09.2010
      • 10
      • živinice-tuzla

      #3
      Re: Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

      OK Plindžija.

      Zahvaljujem, jel moram neke posebne svjećice stavljati, pošto sam prije 2 mj stavio neke japanske (kažu da su kao i boschove oko 20€ su koštale)

      Kapa-misliš na razvodnu kapu, ono kafeno, sa kojeg kablovi idu na svećice-ili je kapa nešto drugo, a šta misliš pod "rukom"?

      Dali je bolje da stavim nove kablove (ako mislite na kablove od svjećica) ili polovne, obzirom da su mi neki govorili kako ovi novi kablovi i nisu nekog kvaliteta.
      I dali postoji neka marka tih kablova na koju bi trebao obratiti pažnju (ako bi nove uzimao).

      I još nešto, kad skinem ono crno gumeno rebrasto crijevo s K glave, ispod njega mi je redovno neka kondenzacija (masnoća) koja se akumulira na onom disku što radi gore-dole (valjda propusnik zraka), to čistim svakih 20-tak dana, i odmah ispod njega se nalazi zračni filter koji bude mastan na jednom kraju (koji je ispod tog okruglog diska). Pitanje: dali je to OK što se dešava tako ili i to moram riješiti prije same ugradnje plina i zbog čega dolazi do te kondenzacije.

      ".....možda toga više neće biti kad mi majstor malo sredi motor

      Izvinjavam se zbog iscrpnih pitanja....ali.....

      Hvala unaprijed.

      Comment

      • Plinadzija
        CBC Senator XXL
        • 29.07.2008
        • 1514
        • Paracin

        #4
        Re: Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

        U tom slucaju smatraj da su svecice ok. O kvalitetu kablova nema svrhe da diskutujemo, smatraj da su skupi kablovi i dobri kablovi, ne bi bilo lose da nadjes neki vw-audi specijalizovani shop i da trazis kvalitetne kablove, to jos uvek postoji (valjda). Kapa (razvodna) je to kafeno iz cega izlaze kablovi a ruka (razvodna) se nalazi unutar te kape. Odi kod majstora u kog imas poverenja, mislim na mehanicara, pa neka ti pogleda stanje te dve stvari. Ne moras da ih menjas ako su dobre.

        Sto se tice kondenzacije pretpostavljam da je u pitanju kondenzovanje uljnih para, verovatno motor malo "duva" pa se ulje kondenzuje tu. Ne mogu ti nista vise reci, i u vezi toga konsultuj onog istog majstora od malopre
        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

        Comment

        • mrakanferzo
          CBC Član
          • 07.09.2010
          • 10
          • živinice-tuzla

          #5
          Re: Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

          Ok Plinadžija, zahvaljujem.
          Majstor mi je već zamijenio kapu i finger, kaže da su mi bili loši. Motor je super, suh ko barut, a i vuča mu je bolja. ali imam vagon novih problema.

          - Teško pali (ponekad dugo vergla dok upali) mada je on razvodik štelovao sa nekom lampom što blinka.
          - pri bilo kakvoj konstantnoj vožnji, 50, 60, 80 km/h auto mi "trza"
          - dok je na leru ima neravnomjeran rad motora (opadne pa poraste)
          - i obrtaji motora na leru konstantno osciliraju od 6 000 do 11-12 000 obrtaja.

          I prije osvježenja sam imao problem da prilikom vožnje auto trza, ali mi je on to napravio, malo je razvodnik paljenja pomjerio i to je to. Ali sad mu to i neide baš za rukom. Pa je malo štelovo i K glavu, malo onaj zrak, malo razvodnik paljenja. Ali nije uspio da to popravi, ili ako jedno napravi drugo još gore zaj...e (napravi paljenje, ali mi neravnomjerno radi) pa je rekao da mu odevezem auto da malo prostudira K glavu i ostalo.

          On veli da je velika vjerovatnoća da K glava nije OK. Ali po meni, trebalo bi da je sve ok jer je i prije osvježenja auto radilo super. (mislim da samo treba uštimati taj razvodnik paljenja i malo odnos zraka sa gorivo), ali eto, ako je ko imao slično iskustvo ili ako imate kakav savjet rado ću ga pročitati.

          Hvala

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            #6
            Re: Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

            Ne bih da te plasim ali iz licnog iskustva mogu da kazem da K-glava koja je imala susret sa "imbus trojkom" vise nikad nije proradila...Kliko god se trudili majstori da je nasteluju opet je nekako sje...na.
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • mrakanferzo
              CBC Član
              • 07.09.2010
              • 10
              • živinice-tuzla

              #7
              Re: Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

              Hvala prijatelju....znači najbolje bi bilo naći neku K glavu koja nije "čačkana"....e onda je to belaj.

              Auto mi se gasi kad hoću da stanem ili da usporim, obrtaji padaju pa porastu....neznam šta da radim, sve ove glave koje je on imao su u samo gorem stanju nego ova moja.

              Zanima me koliki će uticaj ta K Glava imati na rad motora kada plin ugradim. Sad sam u dilemi dali uopšte i da ugrađujem plin. Bojim se da neću imati neke probleme. Već sam dao oko 320 € na osvježenje motora, još i na plin da dam oko 400 € i da na poslijetku imam gore auto nego što sam imao prije osvježenja....baš neznam ....

              Moželi se na ovaj motor ugraditi karburator da neide preko K glave, majstor kaže da može ali da je to zadnja varijanta, jer bi tada morao da mijenja usisnu granu i deklo motora (ako sam ja dobro zapamtio te elemente). I ne znam, dali bi povećao potrošnju goriva i šta bi dobio, odnosno izgubio sa tom ugradnjom.

              Hvala na dosadašnjim odgovorima.....

              LP

              Comment

              • mrakanferzo
                CBC Član
                • 07.09.2010
                • 10
                • živinice-tuzla

                #8
                Re: Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

                I još nešto sam zaboravio da kažem:

                Već sam rekao da mi se ispod zračnog filtera nakupi kondenz, ali mislim da je to sad u još višoj mjeri izraženo, nakon 50-tak pređenih kilometara se skupi kondenzacija, da mi nov filter izgleda kao da mu ima godina dana. Ispod one zračne klapne, samo tu bude filter prljav, i uvijek imam kondenz na onom disku, dali i to remeti ispravan rad motora?

                Hvala.






                Comment

                • Plinadzija
                  CBC Senator XXL
                  • 29.07.2008
                  • 1514
                  • Paracin

                  #9
                  Re: Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

                  Kako 400 eur ugradnja gasa?

                  Mozes da stavis karb, menja se grana, naravno, izbacuje elektronika, najbolje je da nadjes granu sa sve karburatorom i kucistem filtera za vazduh i na kraju mozes to i sam da ugradis...neophodno je da se napravi "rasterecenje" pumpe za benzin tj benzinskog voda da se ne bi javljao prekomerni pritisak u sistemu jer bi to smetalo radu na benzin. Cela ugradnja karburatora sa sve novim delovima ne bi trebalo da kosta vise od 100 eur, ugradnja gasa oko 250 eur, tako da dobijes auto sa malo vecom potrosnjom i malo losijim performansama na benzin koji ima ugradjen gas i vozis se boli te q... nemas problem sa detonacijama, nemas problem sa k-glavom... Bolje je da zadrzis elektricnu pumpu jer ces moci da startujes na benzin iako si ugasio na gas a da ne verglas do besvesti...
                  UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                  Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                  Comment

                  • mrakanferzo
                    CBC Član
                    • 07.09.2010
                    • 10
                    • živinice-tuzla

                    #10
                    Re: Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

                    Prije mjesec dana sam u Tuzli zvao servis koji ugradjuje taj plin, i kada sam im rekao informacije vezane za auto rekao mi je da bi to koštalo oko 750 KM, što je oko 370€.
                    doduše nisam dalje ni tražio jer želim da se to ugradi kako treba, a ovdje taj servis hvale. Tako da sam konto ići njima.

                    Plinadžija da te pitam, koja mi je bolja varijanta

                    - dali da nastavim potragu za zamjensku K glavu, sa kojom će auto dorbro da radi i ugradim plin

                    ili

                    - da se ne zajeb.... s tim i da ugradim karburator, pa onda plin.

                    i šta da radim sa onim kondenzom. jedna strana filtera mi je već masna od tog kondenza?

                    Hvala

                    LP

                    Comment

                    • Plinadzija
                      CBC Senator XXL
                      • 29.07.2008
                      • 1514
                      • Paracin

                      #11
                      Re: Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

                      Ja bih stavio karb jer smatram da je k-glava neuspeli experiment na prelazu izmedju karburatora i elektronskog ubrizgavanja. Na plin sa karburatorom nema te probleme a za venturi u sustini i nije bitno kakvo ubrizgavanje imas.
                      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                      Comment

                      • chobo13
                        CBC Senator XXL
                        • 01.05.2009
                        • 1274
                        • pozega,srbija
                        • AUDI,VW

                        #12
                        Re: Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

                        plinadzija ti je sve rekao,mada,ja ugradjujem i plin i kad mi dodje auto sa k glavom,pristajem da ga odradim al strogo sa vakumskim uredjajem koji inace ima i obicno prebacivanje plin benz.to mi se u praksi pokazalo na dosta auta sa k glavom idealno,jer sistem na benz vrlo brzo pocinje da zeza kad se vozi na plin iako je bio npr u ispravnom stanju pre ugradnje tng.pricam ti ovo jer je pravilo da se stavlja elektronski uredjaj sa autom. prebacivanjem plin benz,a u tom slucaju ako benz pone da zeza,tesko ga je paliti i na plin.dok kod obicnog vakumskog to nije slucaj.mozda se neko od kolega nece sloziti,al ja sam dosta tih auta resavao sa ovim vakumskim uredjajem.a prednost u tvom slucaju je ako ugradis taj vakumski,ako te ne bude zezalo nista,ne diras k glavu i samo vozis.a ako se resis ipak za karburator,komplet uredjaj koristis i za karburator samo se ploca ili mesac menjaju,zavisno od tipa karb.moj savet,ne diraj nista i stavi vakum uredjaj sa cokom i pun gas.pozzz

                        Comment

                        • mrakanferzo
                          CBC Član
                          • 07.09.2010
                          • 10
                          • živinice-tuzla

                          #13
                          Re: Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

                          Ok momci, hvala na odgovorima.

                          Plinadžija znači ako bi stavio karburator, riješio sam zajebanciju sa osciliranjem obrtaja, gašenjem auta, kondenzaciji ispod zračnog filtera....ali gubim na potrošnji i vuči, ako sam vas dobro shvatio, ali pri ugradnji plina to bi se iznivelisalo, jer u slučaju da ostane k glava imao bi zezanciju s prebacivanjem rada plin/benzin.
                          Možeš li mi bar odprilike reći koliko se potrošnja povećava sa ugradnjom karburatora ako mi auto sada troši 9-10 l, i koliko gubim na vuči (procentualno).

                          Pitanje za čobo13., šta je taj vakumski uređaj, jel ima neki stručni naziv.....da li je to uređaj koji se postavlja samo onda kada se plin ugrađuje.

                          Zahvaljujem na odgovorima......

                          Comment

                          • Plinadzija
                            CBC Senator XXL
                            • 29.07.2008
                            • 1514
                            • Paracin

                            #14
                            Re: Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

                            pa sad jbg, ne mogu da ti kazem koliko u procentima, ako ti je k-glava neispravna dobices manju potrosnju i bolju vucu na ispravan karb...nije to nesto drasticno, mozda neces ni primetiti razliku. Vakumski uredjaj je tip isparivaca koji se koristi za ugradnju gasa na automobile sa karburatorom. Ne znam koliko su u servisima tamo ljudi spremni da eksperimentisu sa takvom ugradnjom, ja znam da ne bi. Znas onu sentencu iz filma: "...meni su rekli da to moz' se nabudzi... -Taj ko ti je rekao, taj nek ti nabudzi!..." Izvini Chobo, ali to tako nije predvidjeno i u Srbiji ne prolazi atest...
                            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                            Comment

                            • mrakanferzo
                              CBC Član
                              • 07.09.2010
                              • 10
                              • živinice-tuzla

                              #15
                              Re: Audi 80, ajnšpric '87 godište, motor 1.8, 82 kw plin/benzin?

                              hhha.... "nabudži"....dobar, dobar....

                              razumijem te i ovo u vezi sa potrošnjom i vučom.... , u suštini zaključak je da je bolje ići na varijantu da postavim taj karburator, nego da se zezam s K glavom. Baš me majstor danas zvao da mi kaže da idem u pon. na operaciju...."našao sam neku k glavu, pa da probamo s njom"....

                              E da, nisam ovo rekao, sad mi se auto ne gasi, ali mi radi na 1100 obrtaja, i to nemogu uštimati nikako na manje, ili padnu na 500-600 i auto hoće da se ugasi, ili ode na 1200 obrtaja, ne trza u vožnji, doduše javlja mi se veći kondenz ispod zračnog filtera nego što je bio prije osvježenja.

                              U suštini bitno mi je samo ovo:

                              - Ne gubim puno ako postavim karburator, i u tom slučaju neću imati problema kad ugradim plin, sve ove probleme koje imam..."biće mali ko kikiriki, vjeruj mi no sikiriki"... (mislim manje su šanse pri radu na plin da dođe do onih detonacija i tih zajebancija, nego sa k glavom).

                              Plinadžija zahvaljujem na odgovorima, sudeći po nadimku da imaš iskustvo s plinom, da li ga vi ugrađujete ili ste zadovoljni sa vožnjom na plin

                              Comment

                              Working...
                              X