AGAS, ko uvaljuje dudu za cuclu, pitanje je sada?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rajmax63
    CBC Prijatelj
    • 02.04.2005
    • 1415
    • Bačka Palanka
    • AUDI A6 2.0TDI 170KS

    #16
    Re: AGAS, ko uvaljuje dudu za cuclu, pitanje je sada?

    Originally posted by Dora
    Drugovi zavolsti objavio sam vam rat Ne šalim se...
    E ova tema mora de sa prati saa posebnom pažnjom
    ja te podržavam maksimalno
    blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
    Audi ima crveno T

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #17
      Re: AGAS, ko uvaljuje dudu za cuclu, pitanje je sada?

      takodje ,podrska laHke pesadije


      kako to ljudi lepo osmilse svet ko iz bajke da mogu u njemu da zive...
      znaci ako je isparivac predvidjen za automobile do 90 kw ,a moj auto ima 44kw .. nemoze razliciti nego mora bas neki odredjene marke .. e to "malo morgen" .. kad mogu svecice i sve ostale aftermarket delove da stavim na kola koji su predvidjeni za moj auto,mogu i da stavim bilo koj auto-gas deo koji "paše" i koji je u vazecem standardu..

      ajde bre, ako je cilj ovakih pisanija samo da nekog iznervirate , da znate da ste uspeli.
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Re: AGAS, ko uvaljuje dudu za cuclu, pitanje je sada?

        Ništa nisi razumo...

        Cilj je sledeći (kako ja vidim) dodje firma koja je "ozbiljna" i testirala je svoj uredjaj na tri ista auta, to se prodaje za velike novce jer su ozbiljni radovi u pitanju (testing). Uz to dobiješ uputstvo sa sve slikama i šrafićima, nema šta da misliš postupi po slici i naredjenju, uradi auto i nemisli.

        Druga kategorija je sklepano od više proizvodjača i spakovano u lepu kutiju, ne mora biti lepa ali je poželjno. Pošto je kupljeno nezavisno i neuslovno, ima nižu cenu od prvog slučaja a nekad i dosta nižu cenu a nekad ispočetka katastrofalno nižu cenu.

        Što se toga tiče to je to. Kupiš kako ti babo kaže i vežeš konja gde ti se kaže i ne dočeka te niko na krivini.
        Druga varijanta kupiš kakvog ti hoćeš konja, ofarbaš ga kako hoćeš i vežeš gde hoćeš, ali PRC, nije Kina (mislim jeste) ali nije... To je jeftinije po tvom džepu, manje ulazi u njihov djepić pa te čeka radar na krivini i onda bude PRC, nije Kina itd....

        Sad, svaki tabor će se prepoznati, jedni viču derikože a drugi viču "poljaci bre" kao ružnu reč

        Ostalo sam izbrisao
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Put-in
          Banovan
          • 28.01.2009
          • 189
          • Beograd

          #19
          Re: AGAS, ko uvaljuje dudu za cuclu, pitanje je sada?

          AC je zakon!!! Ko voli da da pare za "original BRC" ili ostale nalepljene isparivače, neka da. Ja ne.
          A o ostalim "ovlašćenim" servisima iz Beograda koji jedini znaju da ugrade plin u auto, na njih ne bi ni da trošim reči. Neka osnuju kakve hoće terorističke organizacije, samo da ne terorišu moj džep.
          Imam Tursku bocu, Poljske dizne, Italijanski isparivač, Poljski komp, vozim frankenštajna, ali ja sam zadovoljan jer sve šljaka za 5! I tako je već 20k km.

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #20
            Re: AGAS, ko uvaljuje dudu za cuclu, pitanje je sada?

            Lepo rečeno!
            Mada,činjenica da se automobili dele na "Mercedes i ostali" može imati analogiju i na sve druge tehničke sfere,kao što i činjenica da je Golf 2 diesel najbolji ikada napravljeni auto na svetu kakav "talijanci" nikada neće napraviti može takođe imati svoju analogiju.
            U zavisnosti od postavljenih kriterijuma i ciljeva možemo uzeti da su obadve gore iznesene činjenice i istine.

            Elem,odlični su i "poljaci" i "talijanci" , po mom neskromnom mišljenju. Svaki od njih ima svoje prednosti i mane i za ugrađivača i za servisera i za korisnika. Da ne širim dalje...mada,ako treba,ja sam raspoložen.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Re: AGAS, ko uvaljuje dudu za cuclu, pitanje je sada?

              Panta je nešto drugo rekao ali nije bitno, ostaje zapisano.

              Ono što je hteo reći je da neko sedi i razmišlja kako da nas ojadi još malo a to bi bilo tako da ostane nekoliko uvoznika po mogućnosti jedan ali da se zove nekoliko i da obavezno bude talijanac, sad zašto talijanac dugačka je priča sa tužnim krajem. ****

              Ljudi imaju razvojni tim, testiraju sve na pravim vozilima a ne virtualno, upropaste koji komad pre nego kažu e to radi i to ćemo prodavati. To je funkcionalno tamo gde se zna kako se održava auto, kad se auto baca, a ne da ga proglase autom veka a ima 40 godina i ime mu počinje na G...

              Seviseri odu na obuku, pa navežbaju pa nešto kao polože pa opet obuka kad izadje nešto novo, pa im neko pomogne kad se uprobleme, ono saport bez paseport Itd... Dobiju neku potvrdu od držve da znaju šta rade i nema atesta, potpiše i garantuje da je uradjeno (montirano) ispravno. U slučaju nekog problema, kvara ili bilo čega postoji procedura odgovornosti, kod reklamacija takodje postoji odgovornost i procedura.

              Mi bili na obuci, dodje čovek lepo sve ispriča, malo se i navežbamo, pojede se i popije, kako bi inače moglo bez toga i sad mi postanemo ovlašćeni serviseri..

              Kako voziš taj motor bez dozvole, čika Milicajac, mama mi je dozvolila...

              Ko je nama dozvolio?? pa ja naravno, uzeo i dozvolio i radim sve u šesnaest. Garancija, sad kaže država 2 godine za nešto, možda i za ovo, na papiru svi daju toliko pa i više, ma može kolko oćeš ono tipa koliko ti treba garancije, metar dva? kako to ide praksi u nekoj drugoj temi. Ne postoji regulisano pravilo kak ose radi ovaj posao, može kao servis, kao montaža, kao održavanje al inema regulisanog pravila. Svako tumači kako mu se digne i onda mora da se to atestira da ima bar neki pisani trag da je neko stručan to pogledao. Koliko je bio stručan mašinac u NS ne bih o tome ali recimo da im ne bih dao vode da mi donesu, pokvariće kofu usput...




              ****
              Da budem skroman, da nije bilo ovog foruma možda bi danas masovno obožavali turke a gnušali se talijanaca, možda bi voleli Maore a meni bi ostale Maorke ko zna. Žalosno je što se u nedostatku posla, novca ili bilo kakve krize odmah podmeće noga, zabada oko u nož ili ledja u... tako nekako. I dalje stoji sa početka postojanaj foruma da je turska roba sumnjivog kvaliteta kao što je i onda bila ali je to iz razloga što se traži takva roba, najeftinija. Ne može niko da me ubedi da Voltran koji pravi nadaleko poznato oružje, delove il icele rakete svakavog dometa ne ume da napravi dobar uredjaj za gas a to je minoran deo njihove korporacije i da su englezi blesavi ak okažu da je uredjaj dobar. Istina je da je čovek iz Voltrana odgovrio da jeste ono dobar uredjaj u Engleskoj ali mi to nismo hteli, hteli smo drugu klasu škarta i to su nam poslali.

              Ukakani poljaci... Država sa mnogo ljudi, mnogo automobila, gde je vlada dodelila milionske kredite nekim firmama da razviju autogas sistem i ljudi to uradili. Prvi put sam video pametan softver kod tih uredjaja. Možda ima i od drugih ali to što je tada bilo kod nas svi su imali isti AEB, plaćen do džadža verovatno ali "mnogo dobro funkcioniše". Isto je i sa delovima (kvalitet) diskutabilno. Niko nije imao sve kako treba a isto tako je i danas.
              Pošto se na atestu gleda rezervoar, boca i isparivač, vlasnik vozila na osnovu toga dobija sertifikat da ima italijanski proizvod.
              Vrhunac ******štine, prihvatiću da je tipo greška rezervoar, boca nabrojano pošto je to jedno isto ali je problem za ostatak rečenice. Čije rezervoare ugradjuju svi ostali ili 90% ugradjivača a vama prepuštam da pogodite da nisu italijanski... Nosilac atesta je boca a upisuje se i isparivač.
              Znači landi renzo sa GZWM bocom je usrani poljak

              I šta, Italijanski je toliko superioran da da se ljudi trebaju stideti ako nemaju italijanski? Baš je tolika prevara? Ma daj... Današnji italijanski je osakaćen što se moglo osakatiti da se parira cenom ovima što ne valjaju ali se stalno unapredjuju za manej para a ovi pojeftinjuju tako da izmisle jeftinije dizne kojevraćaju kamionima na doradu... I tako još mnogo lepih stvari ali ne smem kasti
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #22
                Originally posted by Stratos View Post
                Lepo rečeno!
                Mada,činjenica da se automobili dele na "Mercedes i ostali" može imati analogiju i na sve druge tehničke sfere,kao što i činjenica da je Golf 2 diesel najbolji ikada napravljeni auto na svetu kakav "talijanci" nikada neće napraviti može takođe imati svoju analogiju.
                U zavisnosti od postavljenih kriterijuma i ciljeva možemo uzeti da su obadve gore iznesene činjenice i istine.

                Elem,odlični su i "poljaci" i "talijanci" , po mom neskromnom mišljenju. Svaki od njih ima svoje prednosti i mane i za ugrađivača i za servisera i za korisnika. Da ne širim dalje...mada,ako treba,ja sam raspoložen.
                Čisto zbog ravnanja...Ovaj post je moja "reakcija" na Migunov a ne na Pantin post.
                Sa Pantinim postom se slažem sto % kao i sa Migunovim.

                Comment

                • MagicMaster
                  CBC Član
                  • 22.01.2011
                  • 77
                  • Požarevac

                  #23
                  Ludilo, bes urnebes. haos je kod nas .... sekventi od 400 evra.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Derikože... Kod nas je DO 400 evra
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    Working...
                    X