Od ugradnje plina trza i na plin i na benzin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kinezp
    CBC Član
    • 23.07.2011
    • 10
    • Valjevo

    #16
    Posle predjenih 80 km na benzin auto dosta bolje radi,retko kad trzne ,ali i dalje ostaje ono zagusivanje kad se naglo doda gas na leru.
    Plinadzijo nije mi palio nikakvu lampicu na plinu.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Sad verovatno tripuješ, kad se nešto uradi na autu onda se više obraća pažnja na zvukove ili ponašanje auta, ako imaš problem onda je ovo još gore.

      Nije to Ferari pa da zaurla kad mu potopiš gas, to je jedam mali jadan motorić koji verno služi i namenjen je za finu vožnju.
      Normalno je da se zagrcne ga opališ pedalu do metalu...

      Pretpostavka,
      Verovatno imaš neki manji problem na benzinu koji nije jako izražen sa strujom ili nekim senzorom pa se to još više "pokvarilo" lošim podešavanjem gasa.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • kinezp
        CBC Član
        • 23.07.2011
        • 10
        • Valjevo

        #18
        Bio sam kod majstora.
        Posle manjih nesuglasica da li je i pre tako brljao ili ne majstor se zainteresovao za problem i odlucio da ga resi (sve pohvale).Vozali smo se pola sata u rezimu kad najvise trza .Majstor je sve pokusao preko parametara na racunaru,ali nista.Onda smo sa 1,7 razbusili dizne na 1,8 i kad smo seli u kola on mnogo manje trza.Tako zadovoljni sto smo bar nesto postigli svratimo kod njega u vocnjak da se castimo.Kad kretosmo nazad auto opet po starom -opasno razocarenje.Majstor je potom morao na more u Grcku i rece mi da zamenim svecice i doteram auto kad dodje sa mora da mu dogradi jos neki deo i konacno vec resi problem ili vrati novac

        Comment

        • kinezp
          CBC Član
          • 23.07.2011
          • 10
          • Valjevo

          #19
          Oko tripovanja gresis Dora .Auto sam kupio pre 4 meseca i tada sam obracao mnogo vise paznju na zvukove i ponasanje .Jedan od razloga sto sam ga kupio je i to sto je bio izrazito ostar na gasu tj.odzivao se istog trenutka kad mu pritisnes gas bez stucanja,kasljanja,podrigivanja itd. i upravo sam ga pri kupovini poredio sa mojim drugim puntom 2009g.tako da mi takav problem sigurno ne bi promakao.Zaboravio sam da kazem da na 100km vise od pola otvoren put,a ostalo grad trosi 10l plina i litar benzina
          Last edited by kinezp; 01.08.2011, 08:51.

          Comment

          • bullet
            CBC Veteran
            • 26.05.2008
            • 115
            • Beograd

            #20
            Hm, aj da ne otvaram novu temu. Od skoro imam sličan problem na Astri G 1.6 twinport sa BRC sekventom. Dešava se da je krenuo da u 2. i 3, na niskim obrtajima i dok je hladan, trokira i trza na gasu, na benzinu znatno manje izraženo. Plus kad uključim klimu a auto je stajao na suncu jedva ide, moram da krećem sa jakim gasom.
            Bio sam na redovnom servisu u BRC-u, ubacili su novu mapu i činilo mi se da je bolje, oni sumnjaju na zaprljane dizne benzinske. Onda sam preključe krenuo kolima, upalio klimu i na semaforu je krenuo da oscilira ler gas i ukljucila mi se lampica za kontrolu izduvnih gasova. Vratio sam na benzin i vozio tako do kuće, kola su jedva išla na niskim obrtajima sada izraženo dosta i na benzinu.
            Od tada vozim na benzin, lampica se sutradan ujutru ugasila, situacija je sada dosta bolja, jedva da trza i na benzinu i na gasu. Nisam pametan da li ići u servis za kola ili gas.
            Laičko pitanje - da li je moguće da se ovako ponaša zbog zaprljanih benzinskih dizni, odnosno da trza ne gasu zbog ovoga i ako da, da li je ovo najverovatniji problem? Kola su prešla 45,000, na gasu 40,000, redovan servis rađen početkom juna u Autorprometu.
            Hvala unapred na pomoći.

            Comment

            • Stratos
              CBC Senator XXL
              • 10.09.2008
              • 2594
              • Novi Sad

              #21
              Od tada vozim na benzin, lampica se sutradan ujutru ugasila, situacija je sada dosta bolja, jedva da trza i na benzinu i na gasu. Nisam pametan da li ići u servis za kola ili gas.
              Jedva da trza na benzinu i na gasu govori da izgleda postoji problem pri pogonu na obadva goriva,samo je na gasu jače izražen. Predložio bih posetu mehaničaru a zatim i gas majstoru.

              Comment

              • bullet
                CBC Veteran
                • 26.05.2008
                • 115
                • Beograd

                #22
                moja dilema ostaje, da li moze da trokira na gasu zbog zaprljanih benzinskih dizni i ako da, da li su ovo simptomi?
                Na benzinu sam prešao 50-ak km od kako se bila upalila lampica, na benzinu maltene mogu da kazem da ne trza više, ne znam da li je neravnina na putu ili trzaj motora. Na gasu je jednom trznuo kada sam jutros prebacio da probam, i to prvi put kada sam dao gas posle ne.

                Comment

                • Stratos
                  CBC Senator XXL
                  • 10.09.2008
                  • 2594
                  • Novi Sad

                  #23
                  moja dilema ostaje, da li moze da trokira na gasu zbog zaprljanih benzinskih dizni i ako da, da li su ovo simptomi?
                  Pusti majstoru da lupa glavu. Zahtevaj da se kvar otkloni i ne plaćaj dok ne dobiješ rezultat.

                  Comment

                  • bullet
                    CBC Veteran
                    • 26.05.2008
                    • 115
                    • Beograd

                    #24
                    Da, upravo zato pitam, da me majstori ne bi šetali i krivili jedan gas a drugi benzin. Videću još sutra, sada mi radi na benzin bez greške i ne pali se lampica, u svakom slučaju ću da sipam injector cleaner i da produvam motor na benzinu.
                    Da li auto, ako je problem samo do zapušenih benzinskih dizni, mora na gasu da radi normalno?

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      U principu da. Ako radi podjednako loše ukazuje na kvar struje ako na benzinu radi loše a na gasu dobro, obično su krive benzionske dizne. Ako dizne malo kaplju mogu praviti problem pri radu na gasu ali se to uočava i nije baš čest slučaj.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • kinezp
                        CBC Član
                        • 23.07.2011
                        • 10
                        • Valjevo

                        #26
                        Opet ja .od busenja dizni nastale su neke promene na bolje :dosta manje trza a pojavio se novi simptom ,povremeno pri otpustanju papucice gasa pocinje da trza kao da jos uvek dobija pomalo goriva,Mozda ce ovo nekome dati ideju sta se desava.
                        Last edited by kinezp; 04.08.2011, 08:01.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Kad već želiš da ti neko preko neta pomogne što je samo po sebi teško i kad daš "sve podatke" još je teže kad upadneš sa tavana i kažeš eto ja probušio malo te dizne, sad mi izduvana leva guma, ima li ko ideju zašto? Ispala ti burgija na patos?...

                          Ovo nije pokvaren navoj pa ti sad svi u horu kažu uzmi ureznicu ili nareznicu, (i ovde moraš naglasiti da li je šraf ili matica) i sve rešeno.

                          Daklem, prikopčavao si kompjuter i pokazuje šta?
                          Uradili ste kalibraciju posle bušenja dizni i pokazuje šta?
                          Lambda sonda je spojena i pokazuje šta?
                          Vreme ubrizgavanja na leru je?
                          Potpritisak u usisnoj grani je?
                          Pritisak u sistemu je?
                          Pritsak pada ili raste kad se pedalira?

                          Bez ovoga odeš kod majstora i on reši sve, ako se udostoji da ti objasni, napišeš ovde možda nekom pomogne.

                          Ako znaš odgovore na ova pitanja ili imaš sliku ekrana (najbolje) nastavak sledi, ako ne, brisaću sve nadalje.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • kinezp
                            CBC Član
                            • 23.07.2011
                            • 10
                            • Valjevo

                            #28
                            E pa dobro da neko i objasni sta je bitno a sta ne.I bez ljutnje Dora jer nisu svi majstori za plin pa valjda je normalno da ne znam, a da ti i drugi kao ti objasne i pomognu da mi lajici dodjemo do resenja za nas problem.Hvala jos jednom za savet i kad mi majstor dodje sa mora pokusacu da pokupim te podatke.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Svi mi radimo i odgovaramo na pitanja, ja ne znam šta ti znaš i sa čim raspolažeš, to moraš da pokažeš i dokažeš da ti se pomogne. To je smisao mog pisanja. ne može se svakom ponaosob objašnjavati teorija, sve to ovde piše.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Pantah
                                CBC Veteran
                                • 25.03.2007
                                • 159
                                • Beograd

                                #30
                                Laici ne treba da rešavaju problem. Ako gubiš poverenje u majstora (s razlogom - čini se) promeni majstora. Najiskreniji savet svima koji traže "rešenja" na internetu, bilo majstorka bilo doktorska, je da se manu ćorava posla i da to prepuste onima koji znaju. Pitanje je ne samo količina informacija koju poturate kao polaz za neku dijagnozu nego i kvalitet tih informacija. Ono što je nekome trzanje drugi će da konstatuje da je gušenje, a treći da motor radi na tri cilindra a četvrti da ne vredi vozilti 20 na sat u petoj...

                                Zato kola na kanal pa da se vidi i čuje.
                                Money for nothin' and chicks for free

                                Comment

                                Working...
                                X