Drugari, interesuje me da li je neko od vas prerađivao karburatorski motor, dodavao lambda sondu i LCS gasni sistem, ako jeste kakvi su rezultati, utisci i sl. Ja sam nekad radio Juga sa ZAVOLIJEVIM LCS-om, pa da razmenimo iskustva. Jugo je takav kakav jeste, LCS je takav kakav ali za njega i to je premija.
Lambda Control Sistem-NAKNADNA UGRADNJA....
Collapse
X
-
-
Odg: Lambda Control Sistem-NAKNADNA UGRADNJA....
Nekad davno kad smo bili dokoni i pravili se majstori, postavili smo LovEco lambda kontrolu na BMW vozilo, crvene boje....
Rekao bih da je tim činom postao pravi auto ali da li se isplati ne bih znao. Sigurno je da bolje vuče, troši normalno i radi bolje.
-
-
Odg: Lambda Control Sistem-NAKNADNA UGRADNJA....
I ja sam se jednom igrao majstora i ugradio LCS na BMW sive boje, ali generalno nisam primetio neku drasticnu razliku ni u cemu, ali samo zato jer je vec sa obicnom slavinom bio nastelovan da daje optimum na 4-4,5 hiljade obrtaja, pa i i isao bolje, ali i trosio `bolje`.
U svakom slucaju, za regularno nastelovan auto, prelazak na LCS se verovatno prilicno oseti.
A najveca muka pri ugradnji je bila dodavanje lambda sonde i pravljenje interfejsa za stelovanje....
Comment
-
-
Odg: Lambda Control Sistem-NAKNADNA UGRADNJA....
Pa posle dužeg vremena evo i nekih rezultata sa tim Yugom- Potrošnja u gradu se spustila za nekih 20 tak procenata, a na otvorenom je najniža potrošnja bila 7.1 orjentaciono, uzimajući i kvalitet i tačnost merenja. Zavolijev LCS nije hteo da radi ispravno sve dok nije redukovan usis filtera za oko 40%. Lovatov LCS se mogao dobiti bez redukcije, rezultati da kažem isti.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
Comment