auto askona 1.6 85g ali motor u perfektnom stanju , neduva istalacije uredu imam plin i radi perfektno ali imam problem kod portosnje. problem mi je u tome sto na otvorenom trosi 8l plina a u gradu ide od 18-20l plina. sistem je zavoli i presao s njim 18000km nov ugradjen. svuda sam bio svasta radio ali bez uspeha. ako neko ima slican problem ili najbolje ako ima neko resenje rado bi da mi ukazete.
velike oscilacije u potrosnji plina gradske i otvorene voznje opel askona 1.6
Collapse
X
-
Odg: velike oscilacije u potrosnji plina gradske i otvorene voznje opel askona 1.6
Nije problem u losem sistemu jer bi lose trosio i na otvorenom. Imas problem sa teskom nogom ili radom u mestu ili curi negde.UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
-
-
Odg: velike oscilacije u potrosnji plina gradske i otvorene voznje opel askona 1.6
...ili su neispravne kočnice u smislu da postoji delimično blokiranje na jednom ili na više točkova. Najčešći razlog su stara kočiona creva ili nabubreli zaptivači u kočnim mehanizmima.
Na otvorenom putu kada nema učestale upotrebe kočnice nema ni otpora u točkovima i potrošnja je normalna. U gradskim uslovima, pogotovo u režimima kreni-stani, ako postoji blokiranje motor troši kao da šlepa još jedan auto. Pritom, zbog malih brzina i kratkih relacija nema pregrevanja kočnica,dakle kvar se ne primeti a realno postoji.
Proverava se jednostavno:jako pritisnuti pa otpustiti pedalu kočnice i pokušati gurnuti vozilo ili na blagom nagibu stisnuti i pustiti kočnicu-vozilo mora da se pokrene odmah. Ako se ne pokrene ili se pokrene posle 5 i više sekundi pravac kod mehaničara;
Ako je ovo u redu, onda gasni uređaj nije pravilno podešen ili je kvar na isparivaču (minimalno verovatno ali moguće).To mora da proveri servis koji radi Zavoli uređaje (bilo bi poželjno);
Ako je i uređaj ispravan-proverite termostat: često se dešava na tim motorima da termostat ostane delimično otvoren i da se motor sporo zagreva. Za to vreme čak i najispravniji i najbolje podešen isparivač ne radi pravilno jer je hladan. Imajte na umu da je temperatura isparivača može da bude čak i za 40C niža od temperature većine motora naročito u prvih 5-10 minuta rada. Kasnije temperatura isparivača raste približno (ali nikada se ne izjednačava) temperaturi motora. Vi možete da proverite rukom u prvim minutima rada motora da li i kako se isparivač zagreva ali iskustvo imaju plinadžije da to provere i to treba prepustiti njima. Za proveru naravno motor mora biti hladan.
Pozdrav i srećno!Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
Comment