Sada mi je u posjedu audi a4, 1,8 verzija sa 125ks, 97 godiste, ADR, pa me zanima koja je najjeftinija varijanta ugradnje tng uredjaja za njega. Naime na audiju imam ugradjen metan, i sa dvije boce (ca 13-14kg) imam autonomiju od oko 200-250km, ali bih ja dodao i tng uredjaj koji bi se koristio za duza putovanja i tamo gdje nema pumpi za cng.Cng je zaista divota ovdje po Beogradu i po Srbiji ali put za Bosnu ili tako neke relacije mi je i dalje jako skupa igracka, jer metan izdrzi negdje do Brckog ili Vlasenice i vozdrica, hajde na benzin ponovo, e zato bi mi trebao najprostiji i najjeftiniji uredjaj sa nekom mini bocom a cuo sam da imaju i od 18 litara koja je idealna za mene, jer moze i manje, koju bi ja zavukao negdje da ne smeta, jer mi i 100km autonomije na tng znaci sasvim dovoljno i ne treba mi sad neka autonomija do mora i slicno jer pumpi ima na svakom koraku, a mene ne mrzi stati posle svakih 100km protegnuti noge, kavenisati i tako to, merak nema cijenu hehe, ionako bi se koristio veoma rijetko, ali bi mi pojeftinio dosta put jer je sa ovim danasnjim cijenama goriva zaista skidanje koze sa ledja svako putovanje bez alternativnih goriva.
Iako ovaj motor kod mene ima 4 dizne za gorivo na njemu je koliko sam skontao monopoint sng uredjaj, tj ima samo isparivac na usisnoj grani, metalna je grana , pa mislim da na njega mozda i ne bi morao za mene preskupi sekvent uredjaj, ali opet da pitam iskusnije u tome, posto se u toj grani jako slabo razumijem. , mjesta za ispaivac ima sa desne strane iza fara

A takodje sam vidio da je atestiranje cng uredjaja jako skupa igracka, pa onda kontam da atestiram samo tng, jer bi njegovu bocu ionako sakrio negdje da se ne vidi, mozda pored rezervnog tocka odozdo ili vec tako nesto da ne smeta.
Zaista ne bih da slusam savjete tipa 3 vrste goriva ,kako ce to proci tehnicki, sta ce ti to i slicno, sto ce reci da ne govorimo o varijanti sto?, nego koji? i Ko i gdje bi to moglo da se uradi sto bi rekli najpovoljnije. Hvala
Iako ovaj motor kod mene ima 4 dizne za gorivo na njemu je koliko sam skontao monopoint sng uredjaj, tj ima samo isparivac na usisnoj grani, metalna je grana , pa mislim da na njega mozda i ne bi morao za mene preskupi sekvent uredjaj, ali opet da pitam iskusnije u tome, posto se u toj grani jako slabo razumijem. , mjesta za ispaivac ima sa desne strane iza fara


A takodje sam vidio da je atestiranje cng uredjaja jako skupa igracka, pa onda kontam da atestiram samo tng, jer bi njegovu bocu ionako sakrio negdje da se ne vidi, mozda pored rezervnog tocka odozdo ili vec tako nesto da ne smeta.
Zaista ne bih da slusam savjete tipa 3 vrste goriva ,kako ce to proci tehnicki, sta ce ti to i slicno, sto ce reci da ne govorimo o varijanti sto?, nego koji? i Ko i gdje bi to moglo da se uradi sto bi rekli najpovoljnije. Hvala
Comment