Mazda 323f 1997.god., 1.5i 65kW
Kad je hladan motor, broj obrtaja na leru varira od 100-200 do 1.000-1.100 obr/min., samo na plinu, dok na benzinu motor radi bez problema (tj ravnomerno). Nakon par minuta ler gas se smiri i nadalje motor radi sasvim normalno. Kablovi su novi, svecice su ok, filter vazduha ok. TNG instalacija nije sekvent, vec se na plin prebacuje kad se doda gas preko 2.000 obrtaja (da li je to venturi sistem?). Unapred zahvaljujem ako neko zna razlog ovakvog rada na tng-u.
Kad je hladan motor, broj obrtaja na leru varira od 100-200 do 1.000-1.100 obr/min., samo na plinu, dok na benzinu motor radi bez problema (tj ravnomerno). Nakon par minuta ler gas se smiri i nadalje motor radi sasvim normalno. Kablovi su novi, svecice su ok, filter vazduha ok. TNG instalacija nije sekvent, vec se na plin prebacuje kad se doda gas preko 2.000 obrtaja (da li je to venturi sistem?). Unapred zahvaljujem ako neko zna razlog ovakvog rada na tng-u.
Comment