Pozdrav drugari, naime prija par dana mi je pocelo da se desava, a jutros je havarija, jednostavno odjednom mi se desava da auto na leru nece da radi nikako, gas skace i pada, ugasi se, bas nemirno radi.
U pitanju je audi a4, 1.8 125ks, ADR motor, cng uredjaj je monopoint, i ide na usisnu granu. Takodje sam primijetio da crijevo koje ga grije je povratno crijevo tj onaj odusak za visak rashladne tecnosti, pa je isparivac zamrzao nacisto, pogotovo jutros na -12 stepeni. Skidao sam konektore i lambda kontrole i protokomjera i nista se ne desava. onaj leptiric na klapni gasa na usisnoj grani divlaj kao blesav i on stalno oscilira i pomjera se a samim tim divlja i ler gas.
Ima li neko ideju sta bi moglod a bude, gdje i kako se to podesava, inace u voznji se ponasa sasvim ok, nema nikakvih problema....ide normalno, vuce normalno. samo na leru divlja, potrosnja je takodje normalna danas sam presao skoro 200km, i gad god stanem ili se ugasi ili divlja ono upali se lampica akumulatora i ulja pa opet zivne i tako...
od skoro je kod mene auto, pa nisam imao iskustva sa ovim niskim temperaturama ali da nije mozda problem sa tim crijevom za vodu jer je ono jedva mlako i na njega ne ide skoro nista do boce.
Na benzinu nema problema, niti oscilira gas, radi ravnomjerno.
U pitanju je audi a4, 1.8 125ks, ADR motor, cng uredjaj je monopoint, i ide na usisnu granu. Takodje sam primijetio da crijevo koje ga grije je povratno crijevo tj onaj odusak za visak rashladne tecnosti, pa je isparivac zamrzao nacisto, pogotovo jutros na -12 stepeni. Skidao sam konektore i lambda kontrole i protokomjera i nista se ne desava. onaj leptiric na klapni gasa na usisnoj grani divlaj kao blesav i on stalno oscilira i pomjera se a samim tim divlja i ler gas.
Ima li neko ideju sta bi moglod a bude, gdje i kako se to podesava, inace u voznji se ponasa sasvim ok, nema nikakvih problema....ide normalno, vuce normalno. samo na leru divlja, potrosnja je takodje normalna danas sam presao skoro 200km, i gad god stanem ili se ugasi ili divlja ono upali se lampica akumulatora i ulja pa opet zivne i tako...
od skoro je kod mene auto, pa nisam imao iskustva sa ovim niskim temperaturama ali da nije mozda problem sa tim crijevom za vodu jer je ono jedva mlako i na njega ne ide skoro nista do boce.
Na benzinu nema problema, niti oscilira gas, radi ravnomjerno.

Comment