Posto mi je uredjaj stariji od 10 god. I potrebno je raditi nesto. Bocu menjam sigurno, ali sta sa isparivacem? Jel dovoljno da ga remontujem, ili I on mora nov?
atest TNG-a
Collapse
X
-
Odg: atest TNG-a
Samo je boca bitna što se tiče atesta.
-
-
Odg: atest TNG-a
Znaci uzmem samo novu bocu a isparivac remontujem posto su membrane verovatno lose I zamenim filter plina... nego I ovo jos da pitan, sad mi boca stoji na nekim, da kazem z ili u profilima, nisu teleskopi, verovatno znas na sta mislim, jel prolazi to?
Comment
-
-
Odg: atest TNG-a
Boca nesme biti na direktno na patosu, mora stajati na nosaču koji ne mora biti teleskop. Bitno je da je nosač učvršćen za patos ili karoseriju bilo gde a boca na njega.
Ako trake ili ležište za bocu nisu gumirane, treba staviti gumene trake izmedju ležišta za bocu i traka koej drže bocu. Ili jednostavno tamo gde kupiš bocu pitaš a jel imate kolevku za bocu...
Isparivač remontuješ i to je to...
Comment
-
-
Odg: atest TNG-a
Sve jasno. Hvala puno... ali jos jedno pitanje, prikljucak za tocenje mi je pored cepa za gorivo I to mi se bas svidja, ali jel moze tako? Ili ako ne moze tu jel moze u branik ili mora na neko trece mesto?
Comment
-
-
Odg: atest TNG-a
Može tu da ostane, prolazi.
Comment
-
-
Odg: atest TNG-a
Odlicno... Samo da odlucim dal da uzimam novu ili polovnu bocu i multiventil. Pa bi me zanimalo jos jedno... izvinjavam se sto ovako ptam pitanje po pitanje, ali tako mi pada na pamet jedno po jedno...
Ako bi uzimo polovnu bocu, posto atest daju na 5 god., da li bi mogla da bude 2006 god. ili ne bi moglo ispod 2007. I sto se tice multi ventila, jel dovoljno da ima samo sigurnosni ventil ili mora i el. ventil da ima, za redovnu bocu, ne tocak, posko koliko sam upucen za tocak mora i el. ventil da ima dok za redovnu i ne mora, s'tim da se ne bi moglo voziti u inostranstvo...
I da... jos jedno pitanje, sto se tice cevi za odvod gasa i za tocenje, mislim na deo izmecu uvodnika boce i karoserije, gde prolazi korz pancire, mora da idu u patos ili moze recimo u blatobran??? Posto je tako trenutno kod mene...Last edited by ludidzora; 31.01.2012, 17:44.
Comment
-
-
Odg: atest TNG-a
Ne komplikuj sebi život, atest košta više od obične boce, produženej atesta boce košta isto kao nova boca, multiventil sa elektroventilo je skuplji za manje od 10 evra od običnog a sumnjam da sad i prodaje neko te obične, bar ovi kršteni itd...
Budi jak i hrabar, stavi ruku u džep i ako pokažeš odvažnosti odlučnost, ta zmija iz džepa će pobeći glavom bez obzira i onda punog srca odeš do radnje i punim plućima kažeš dajte mi moju novu bocu i moj novi multiventil sa elektroventilom. I odeš kući duvajući se kako ti to sve imaš
Sve komšije u ulici će reći ej ne kači sa njim on ima novu bocu
šalim sa naravno sem ovog za novo.
Sve skupa toro boca oko 10.000 a obična 2-3000 manje sa MV naravno...
Comment
-
-
Odg: atest TNG-a
U pravu si, a i najverovatnije ce biti nova boca, ovo za olovnu reko cisto ako uleti nesto povoljno i zglavno za dan-dva. Ali neka bude nova i da budem miran. Samo mi molim te jos kazi jel to za te cevi, moze iz boce u blatobran, kako mi sad stoji ili mora u patos?
Comment
-
-
Odg: atest TNG-a
Ja sam uvek u pravu
Zaboravio sam na to da odgovorim, mora u patos iz samo njima znanog razloga...
Comment
-
-
Odg: atest TNG-a
E majke im ga... Secam se da sam jos pre kad sam atestirao u stojdzi morao to da prepravljam...
Nego da stvar bude sad jos zanimljivija, ili sta vec, opet se vracam na varijantu ako slucajno nesto iskrsne...
Bem ga... Sad sam bas pricao sa kolegom o tome, i covek mi ponudi iz njegovog slupanog auta tocak bocu, 2008 god. sa multiventilom ali bez el ventila. I boca i multiventil imaju oznaku 67R. I misli da ima papire negde ali nije siguran. Sad stvarno ne znam... U pravu si da je bolje da uzmem novo, ali ovo je tocak, a jos je za DZ, a kad je dzaba i sirce je slatko...
Sad sam u nedoumici samo 50e za atest ili 100e za novo + 50e za atest a svakako ne planiram da ga vozim vide od 5 god. Jos se premisljam, ali ako ovo moze da se atestira sa ovim multiventilom definitivno bi odradio tu varijantu... a 100e bi naslo drugo mesto u automobilu...
Izvini sto sam verovatno dosadan, al jbg. sta ces...
Comment
-
-
Odg: atest TNG-a
Koliko znam i dalje prolazi MV bez elektroventila, papiri ne bi trebalo da su problem pošto ima na pločici sve ali je bolje da ih nadje.
Pravi odgovor može dati jedan poziv na AMSS 065 9871674, kažeš da si iz BG ili odakle već...
Comment
-
-
Odg: atest TNG-a
Hvala ti puno, jos jednom...Zvao sam ih i kazu moze tako ako je u gepeku boca, da nije ispod, samo sto mora da ima sigurnosni ventil a el. ne mora. E sad jel ima, mislim da ima, nadam se, nesto sam video a da li je to to... Evo i koja slika od te boce, ima malo dole zardjalo... Trebalo bi da je spolja, ne znam jel moguce da je to krenulo iznutra pa da je toliko propalo? To samo da presmirglam i zafarabam?
Comment
-
-
Odg: atest TNG-a
Ima sigurnosni, vidi se na poslednjoj slici. Da je rdja iznutra ti sad ne bi ovo slikao
Comment
-
Comment