atest TNG-a

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pantah
    CBC Veteran
    • 25.03.2007
    • 159
    • Beograd

    #16
    Odg: atest TNG-a

    Originally posted by Dora View Post
    Ja sam uvek u pravu
    Zaboravio sam na to da odgovorim, mora u patos iz samo njima znanog razloga...
    17.6.5. Gas-tight housing on the container
    17.6.5.1. A gas-tight housing over the container fittings, which fulfils
    the requirements of paragraphs 17.6.5.2. to 17.6.5.5. shall be
    fitted to the fuel container, unless the container is installed
    outside the vehicle and the container fittings are protected
    against dirt and water.
    17.6.5.2. The gas-tight housing shall be in open connection with the
    atmosphere, where necessary through a connecting hose and a
    lead-through.
    17.6.5.3. The ventilation opening of the gas-tight housing shall point
    downwards at the point of exit from the motor vehicle.
    However, it shall not discharge into a wheel arch, nor shall it
    be aimed at a heat source such as the exhaust.

    A za ovo ima razloga.
    Money for nothin' and chicks for free

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Odg: atest TNG-a

      Nemoj pucati odmah, prvo pitaš kako ste
      Slažem se da otvor ne sme biti iznad auspuha i da se u blatobranu teorijski može zapušiti ali toliko jadnih benzinskih plastičnih creva ide na 5 cm od auspuha a negde od katalizatora i nikog nije briga za to... Pričam o fabričkim instlacijama naravno a ne o karabudžotinama...

      Generalno, problem sa svim ovim pravilima oduvek je bila neuskladjenost. Svaki atestirac pa čak i iz iste kuće je imao neko svoje tumačenje. Danas je to dosta manje ali je i dalje prisutno.
      Rekli su mi da mora u patos i ja od onda tako postavljam ali je desetine hiljada automobila prošlo atest sa cevima u blatobranu pa su posle prepravljani ili je ostalo tako jer imaju atest a oni sirotani koji nisu uradili atest su morali prepravljati, kao i kolevku i sl..
      Bilo je dobro, imalo se posla ali ja volim da znam zašto nešto radim, pogotovo ako mi se naredi

      Eto sad, pita čiovek i nešto moram da mu odgovorim a lupetam
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Pantah
        CBC Veteran
        • 25.03.2007
        • 159
        • Beograd

        #18
        Odg: atest TNG-a

        Slažem se za različite kriterijume, čak je svojevremeno bila i slika sa cevima pravo u blatobran. Na žalost za to su zaslužni ljudi koji su bitno školovaniji od mene pa ne bih dalje o toj temi.
        Money for nothin' and chicks for free

        Comment

        • ludidzora
          CBC Senator XXL
          • 09.01.2012
          • 310
          • Banatsko Veliko Selo
          • Fiesta 200 iz mesta!

          #19
          Odg: atest TNG-a

          KAo sto sam rekao zvao sam AMSS i rekli su mi da ovo prolazi, ali kolega je skoro isao da atestira, pre koji dan i posto mu je boca bila 2001 nije mogao. Uglavnom rekli su mu da menja bocu ili da je opet atestira, i da menja multiventil. Bocu je nosio u kac i atestrao na jos 5 god. a multi ventil su mu stavili nov sa el. ventilom. E sad me on ubedjuje da je morao da ga menja zbog el. ventila, i ubedjuje me da necu proci atest bez toga. jel moguce da je u KIkindi jedno a u BG drugo??? Ili nije imao ni sigurnosni ventil na boci pa je morao zbog toga da menja??? I jos jedno ova boca je 2008, jel fabricki atest na nju vazi 10 ili 5 god.? Tj da li ce mi odraditi atest do 2017 na 5 god ili do 2013 kad boca puni 5 god.?

          Comment

          • sergejlakic
            CBC Član
            • 05.11.2010
            • 33
            • novi sad

            #20
            Odg: atest TNG-a

            Sto se tiche AMSS-a BG i KI su isto. Da ne teoretisem puno - pravilnici o TNG-u se pozivaju na ECE 67R01. To znaci da boca a i multiventil moraju imati tu oznaku. Multiventil bez el.kotve ima oznaku 67R00. On i dalje "prolazi" (interni dogovor) ako se nalazi u "gepeku" tj. mozes lako doci do njega u slucaju "ne daj Boze". Ako je multiventil nepristupacan (nalazi se ispod gepeka) trazimo multiventil sa el.kotvom.
            Sto se tice boca - proizvodjac daje garanciju 10 godina. Posle toga je obavezno ispitivanje u akreditovanoj laboratoriji. Atest se daje na max 5 godina ili do isteka garancije boce (bosa iz 2008-e dobija atest na 5 godina).
            Jos jedna prica o 67R01 - Lifam nije homologovao sve precnike boca (jer postupak homologacije kosta) i neke njihove (nove) boce ne zadovoljavaju nase pravilnike a ispitni pritisak u Lifamu je 90 bara sto je mnogo vise od ECE67R01.
            Last edited by sergejlakic; 20.03.2012, 07:36.

            Comment

            • shime
              CBC Član
              • 22.05.2011
              • 79
              • Vlasotince
              • Peugeot 405

              #21
              Ako nije problem da iskoristim postojecu temu za slicno pitanje...

              Imam uredjaj ugradjen 2002 i atestiran, proslo je 10 godina i sada nemogu da registrujem auto jer mi traze da produzim atest ili ponovo atestiram. Da napomenem da uredjaj radi odlicno tj. ne pravi probleme.
              Ako neko zna da mi kaze koje uslove moram da ispunim da bi mi produzili atest na postojeci uredjaj i koliko bi me to kostalo?
              Jel izvodljivo da samo pregledaju, produze jos 5 godina, ja im platim i dovidjenja jer nebih nista menjao zato sto sve savrseno radi i ako bi nesto cackao sve bi se poremetilo i morao bih opet kod majstora svaki dan da nesto dosteluje

              Comment

              • Plinadzija
                CBC Senator XXL
                • 29.07.2008
                • 1514
                • Paracin

                #22
                Odakle znas da bi morao kod majstora?
                Salu na stranu, posle 10 godina neophodno je da se izvrsi ispitivanje boce na pritisak u nekoj od nadleznih laboratorija i to pod uslovom da boca koju imas ima utisnutu homologacijsku oznaku na plocici. Naravno, pregled creva i zamena dotrajalih se podrazumeva.
                UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                Comment

                • shime
                  CBC Član
                  • 22.05.2011
                  • 79
                  • Vlasotince
                  • Peugeot 405

                  #23
                  Hvala na brzom odgovoru
                  Znaci postoji mogucnost da sve prodje kako sam zamislio (naravno ako nakon pregleda sve bude ok)
                  Stvarno nebih voleo da mi taj atest poremeti harmoniju do koje sam s mukom dosao A cuo sam da bi to trebalo da kosta oko 50-ak EUR
                  Ako neko zna da mi kaze na sta da obratim paznju i koje stavke su im bitne? Cuo sam da je po novim pravilima potrebno staviti tri drzaca za bocu umesto dosadasnjih dva, a sigurno ima jos nesto na sta treba obratiti paznju.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Nisi ti njega dobro razumeo, moraš skinuti bocu i odneti na atest, praznu, i čekati dan ili dva da je "pregledaju" a onda montaža nazad pa tek onda pregled kod čika zube, to jest atestatirca...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • shime
                      CBC Član
                      • 22.05.2011
                      • 79
                      • Vlasotince
                      • Peugeot 405

                      #25
                      Hvala na pojasnjenju, ako je tako onda ga stvarno nisam razumeo... Ali je to komplikovanije nego sto sam mislio ali mi nece registrovati auto bez toga pa se mora, a sto se mora nije tesko

                      Comment

                      Working...
                      X