Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milepn
    CBC Član
    • 10.02.2009
    • 49
    • Paracin

    Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa

    Kupio sam danas ovaj auto, pa mi treba informacija, da li se u njega moze ugraditi obican plinski uredjaj,a da to radi i na plinu i na benzinu priblizno jednako dobro bez detonacija i havarija pod haubom.
    Uzivajte u zivotu,jer zivot nema reprizu.
  • milepn
    CBC Član
    • 10.02.2009
    • 49
    • Paracin

    #2
    Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa

    Izvinjavam se sto pisem post za postom ali neka mi neko kaze ako sam temu postavio na pogresnom mestu, jer jos uvek nisam dobio odgovor na predhodno pitanje, a ne verujem da niko nezna odgovor.
    Uzivajte u zivotu,jer zivot nema reprizu.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa

      Originally posted by milepn View Post
      Kupio sam danas ovaj auto, pa mi treba informacija, da li se u njega moze ugraditi obican plinski uredjaj,a da to radi i na plinu i na benzinu priblizno jednako dobro bez detonacija i havarija pod haubom.
      Nije moguće. Možeš samo da se nadaš ali čemu takav auto ako ne smeš stisnuti gas.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • slavko_bgd
        CBC Senator XXL
        • 24.03.2009
        • 771
        • Batajnica
        • Stilo 1.6 16V MW

        #4
        Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa

        Ako je to stari V6 motor sa velikom plastičnom rezonatorskom kutijom neposredno do leptira, ti motori su svojevremeno prepravljani tako što smo iz Mađarske donosili specijalno napravljene mešače koji su se montirali umesto rezonatora. Mešač je, pored naravno priklučka za gas, imao na sebi debelozidnu cev za vezu sa crevom protokomera, kao i 2 priključka za ventilaciju (uljne pare) sa obe strane motora. Između protokomera i mešača se obavezno postavljala antidetonaciona klapna. Performanse motora su bile na na oba goriva umanjene zbog difuzora u mikseru. U slučajevima detonacija ( dok je AD-klapna nova i dobro zaptiva) nije bilo oštećenja. Nakon većeg broja detonacija i oštećenja AD-klapne stradao je protokomer što je remetilo rad na benzin ali je kako-tako radilo na plin.

        Treba da znate sledeće (pišem na osnovu svojih saznanja i iskustva):

        -ti motori su zbog svoje konstrukcije naročito podložni detonacijama nakon prepravke na gas sa običnim uređajem (da ne obrazlažem naširoko zašto)
        -prepravke tih motora koje sam viđao u svojoj praksi, naročito varijante sa mešačem i uvođenjem gasa pre rezonatora, su imale katastrofalne posledice po usisni trakt motora. Nešto bolje rešenje je bilo "budženje" ulaza gasa bliže leptiru ali bez značajnijih poboljšanja;
        -svaka detonacija kod prepravke sa običnim uređajem na tim motorima neminovno izaziva razaranje rezonatora. Nakon toga, gubi se pneumatska veza sa protokomerom i motor se više ne može pokrenuti. Znači, bez obzira što (čak i ako je metalna usisna grana) takva prepravka prolazi atest, tako prepravljeno vozilo je nebezbedno za saobraćaj. Antidetonacione klapne postavljene na sam rezonator nisu pomagale jer je plastika rezonatora izuzetno tanka a količina zapaljive smeše koja je
        uvek prisutna u rezonatoru je više nego dovoljna da ga efektno raznese. Na sreću, nisam čuo da je bilo slučajeva požara nakon detonacija;

        Ukoliko razmišljate o ugradnji gasa u to vozilo, razmišljajte isključivo o sekvencijalnom uređaju. Oni su sada mnogo dostupniji nego ranije.

        Vidim u drugoj temi da razmišljate i o promeni motora i transmisije. Kod takvih zahvata, pogotovo na 20 godina starom automobilu, krajnji ishod takvog poduhvata je vrlo neizvesan, kako tehnički tako i finansijski...Možda je ipak rešenje ugradnja sekvencijalnog uređaja (eventualno nakon toga i HHO generatora) i svođenje troškova goriva na vrlo prihvatljivu meru, uz zadržavanje performansi koje to vozilo sa tim motorom/transmisijom ima...

        U svakom slučaju, želim Vam sreću pri kupovini vozila i daljim odlukama.
        Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

        Comment

        • Plinadzija
          CBC Senator XXL
          • 29.07.2008
          • 1514
          • Paracin

          #5
          Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa

          Samo bih zamolio da preskocite HHO generatore i kojekakve pizdarije koje efektivno mogu da raznesu i pola haube osim rezonatora.
          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

          Comment

          • alexa05
            CBC Senator XXL
            • 23.07.2006
            • 1769
            • Smederevo
            • Opel Vectra B 2.0DI 16v

            #6
            Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa

            pricao narod da TNG topi klipove...
            EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

            NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

            SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa

              Otkud sad u ovu priču upade pola haube i istopljeni klipovi???
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Plinadzija
                CBC Senator XXL
                • 29.07.2008
                • 1514
                • Paracin

                #8
                Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa

                Kolega Slavko je pomenuo HHO generator, ja sam iskomentarisao iskustveno, ne iz mog licnog iskustva vec iz iskustva ozbiljnog momka koji se dugo bavi ovom problematikom i na kraju je digao ruke nakon sto je par puta digao haubu u vazduh. Nema vise off, moze obican bez garancije da ce da radi ili sekvent da bude kako treba.
                UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #9
                  Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa

                  a da ga je i isprskao NaOH rastvor, sad bi ga zvali " Lepi Dzoni "

                  ja od sad brisem svaki post,gde se pomene ta skalamerija u ovom podforumu za autogas.
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa

                    Originally posted by Plinadzija View Post
                    Kolega Slavko je pomenuo HHO generator, ja sam iskomentarisao iskustveno, ne iz mog licnog iskustva vec iz iskustva ozbiljnog momka koji se dugo bavi ovom problematikom i na kraju je digao ruke nakon sto je par puta digao haubu u vazduh. Nema vise off, moze obican bez garancije da ce da radi ili sekvent da bude kako treba.
                    Prevideo sam poslednji pasus...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • milepn
                      CBC Član
                      • 10.02.2009
                      • 49
                      • Paracin

                      #11
                      Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa

                      Hvala svima za korisne savete. Izgleda da cu ipak morati da ga vozim na bezin dok ne skupim pare za sekvent plin ali cu skoknuti do komsije Plinadzije da proceni situaciju na licu mesta, pa kako mora-bice.
                      Uzivajte u zivotu,jer zivot nema reprizu.

                      Comment

                      Working...
                      X