Kupio sam danas ovaj auto, pa mi treba informacija, da li se u njega moze ugraditi obican plinski uredjaj,a da to radi i na plinu i na benzinu priblizno jednako dobro bez detonacija i havarija pod haubom.
Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa
Collapse
X
-
Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa
Izvinjavam se sto pisem post za postom ali neka mi neko kaze ako sam temu postavio na pogresnom mestu, jer jos uvek nisam dobio odgovor na predhodno pitanje, a ne verujem da niko nezna odgovor.Uzivajte u zivotu,jer zivot nema reprizu.
-
-
Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa
Originally posted by milepn View PostKupio sam danas ovaj auto, pa mi treba informacija, da li se u njega moze ugraditi obican plinski uredjaj,a da to radi i na plinu i na benzinu priblizno jednako dobro bez detonacija i havarija pod haubom.
Comment
-
-
Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa
Ako je to stari V6 motor sa velikom plastičnom rezonatorskom kutijom neposredno do leptira, ti motori su svojevremeno prepravljani tako što smo iz Mađarske donosili specijalno napravljene mešače koji su se montirali umesto rezonatora. Mešač je, pored naravno priklučka za gas, imao na sebi debelozidnu cev za vezu sa crevom protokomera, kao i 2 priključka za ventilaciju (uljne pare) sa obe strane motora. Između protokomera i mešača se obavezno postavljala antidetonaciona klapna. Performanse motora su bile na na oba goriva umanjene zbog difuzora u mikseru. U slučajevima detonacija ( dok je AD-klapna nova i dobro zaptiva) nije bilo oštećenja. Nakon većeg broja detonacija i oštećenja AD-klapne stradao je protokomer što je remetilo rad na benzin ali je kako-tako radilo na plin.
Treba da znate sledeće (pišem na osnovu svojih saznanja i iskustva):
-ti motori su zbog svoje konstrukcije naročito podložni detonacijama nakon prepravke na gas sa običnim uređajem (da ne obrazlažem naširoko zašto)
-prepravke tih motora koje sam viđao u svojoj praksi, naročito varijante sa mešačem i uvođenjem gasa pre rezonatora, su imale katastrofalne posledice po usisni trakt motora. Nešto bolje rešenje je bilo "budženje" ulaza gasa bliže leptiru ali bez značajnijih poboljšanja;
-svaka detonacija kod prepravke sa običnim uređajem na tim motorima neminovno izaziva razaranje rezonatora. Nakon toga, gubi se pneumatska veza sa protokomerom i motor se više ne može pokrenuti. Znači, bez obzira što (čak i ako je metalna usisna grana) takva prepravka prolazi atest, tako prepravljeno vozilo je nebezbedno za saobraćaj. Antidetonacione klapne postavljene na sam rezonator nisu pomagale jer je plastika rezonatora izuzetno tanka a količina zapaljive smeše koja je
uvek prisutna u rezonatoru je više nego dovoljna da ga efektno raznese. Na sreću, nisam čuo da je bilo slučajeva požara nakon detonacija;
Ukoliko razmišljate o ugradnji gasa u to vozilo, razmišljajte isključivo o sekvencijalnom uređaju. Oni su sada mnogo dostupniji nego ranije.
Vidim u drugoj temi da razmišljate i o promeni motora i transmisije. Kod takvih zahvata, pogotovo na 20 godina starom automobilu, krajnji ishod takvog poduhvata je vrlo neizvesan, kako tehnički tako i finansijski...Možda je ipak rešenje ugradnja sekvencijalnog uređaja (eventualno nakon toga i HHO generatora) i svođenje troškova goriva na vrlo prihvatljivu meru, uz zadržavanje performansi koje to vozilo sa tim motorom/transmisijom ima...
U svakom slučaju, želim Vam sreću pri kupovini vozila i daljim odlukama.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa
Samo bih zamolio da preskocite HHO generatore i kojekakve pizdarije koje efektivno mogu da raznesu i pola haube osim rezonatora.UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
-
Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa
pricao narod da TNG topi klipove...EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa
Otkud sad u ovu priču upade pola haube i istopljeni klipovi???
Comment
-
-
Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa
Kolega Slavko je pomenuo HHO generator, ja sam iskomentarisao iskustveno, ne iz mog licnog iskustva vec iz iskustva ozbiljnog momka koji se dugo bavi ovom problematikom i na kraju je digao ruke nakon sto je par puta digao haubu u vazduh. Nema vise off, moze obican bez garancije da ce da radi ili sekvent da bude kako treba.UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
-
Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa
a da ga je i isprskao NaOH rastvor, sad bi ga zvali " Lepi Dzoni "
ja od sad brisem svaki post,gde se pomene ta skalamerija u ovom podforumu za autogas.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa
Originally posted by Plinadzija View PostKolega Slavko je pomenuo HHO generator, ja sam iskomentarisao iskustveno, ne iz mog licnog iskustva vec iz iskustva ozbiljnog momka koji se dugo bavi ovom problematikom i na kraju je digao ruke nakon sto je par puta digao haubu u vazduh. Nema vise off, moze obican bez garancije da ce da radi ili sekvent da bude kako treba.
Comment
-
-
Odg: Audi 100 C4 2.8E Quattro 1992.g ugradnja gasa
Hvala svima za korisne savete. Izgleda da cu ipak morati da ga vozim na bezin dok ne skupim pare za sekvent plin ali cu skoknuti do komsije Plinadzije da proceni situaciju na licu mesta, pa kako mora-bice.Uzivajte u zivotu,jer zivot nema reprizu.
Comment
-
Comment