Pre ugradnje TNG uređaja na 26 Kkm, izgorela je papirna zaptivka na EGR, jer su na neki način otpustile matice. Uređaj je sekvent, a nakon pređenih 25 Kkm na TNG i obavljenih svih redovnih servisa, počela je da se pali MIL. Prilikom poslednjeg redovnog servisa, ponovo je utvrđeno, da je pregorela zaptivka i neka gumica na EGR. Ovlašteni Chevrolet servis nije imao te delove, pa se čekalo 10 dana, dok nisu nabavili. Ubrzo nakon opravke, ponovo se povremeno pali MIL i ostaje sve dok se motor ne ohladi, a zatim ponovo pali nakon dvadesetak pređenih km. Na reklamaciju u servisu su odgovorili, da je to zbog lošeg kvaliteta gasa i ne pomaže brisanje greške, jer će se ubrzo ponoviti.
Kažu, da BG taksisti više ne reaguju na to i da voze sa upaljenom lampicom, bez ikakvih problema, jer ih brisanje grešaka košta.
Šta je istina, jer ne vidim ni neposrednu, ni posrednu vezu prljavog gasa i palenja lampice, jer nisu primećene nikakve promene u radu motora?
Kažu, da BG taksisti više ne reaguju na to i da voze sa upaljenom lampicom, bez ikakvih problema, jer ih brisanje grešaka košta.
Šta je istina, jer ne vidim ni neposrednu, ni posrednu vezu prljavog gasa i palenja lampice, jer nisu primećene nikakve promene u radu motora?
Comment