Holandski plinski uredjaj - VIALE problem (Pug 406)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikola1512
    CBC Početnik
    • 14.07.2012
    • 6
    • Nis

    Holandski plinski uredjaj - VIALE problem (Pug 406)

    Pozdrav sivma! Imam gore navedeni problem sa mojom 406-icom. Manifestuje se tako sto mi odjednom samo odjednom prestane dotok plina u motor. Recimo da sam primetio da sto duze stoji ugasen to mi duze auto radi na plin normalno. Ako ostane preko noci, sutradan mogu da predjem 2-3 km i samo najednom izgubi gas (kao da potpuno zatvori plin). Cim prebacim na benzin auto normalno radi. Auto dijagnostika mi je prijavila kvar na sondi (prvoj, cini mi se), a majstor za plin u nisu mi je reko da je to najbolji plinski uredjaj dok radi, a ako se pokvari nema mu pomoci, jer se malo ljudi bavi u srbiji njima. Ono sto me interesuje je - Da li ova sonda direktno utice na plin i da li je moguce da se samo zbog nje ovaj uredjaj ovako ponasa? Ako nije do sonde sta bi drugo mogao biti problem i koji mi vi savet preporucujete? 406 je 99. godiste (restajling). Ako treba jos neko objasnjenje recite.
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #2
    Odg: Holandski plinski uredjaj - VIALE problem (Pug 406)

    Ne treba, majstor u Nisu ti je objasnio. Sonda ne moze da utice tako na rad motora na gas, moze da poveca potrosnju ili eventualno umanji performanse ali da prekine dotok gasa tesko. Obicno su za to zaduzeni ventili i filteri u njima. Neka ti majstor baci pogled na filtere i veze na ventilima to je otprilike sve sto moze da se uradi. Ako ustanovi da je problem nesto u vezi elektronike uredjaja najjeftinije ti je da izvadis taj i ubacis novi sa garancijom.
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • nikola1512
      CBC Početnik
      • 14.07.2012
      • 6
      • Nis

      #3
      Re: Holandski plinski uredjaj - VIALE problem (Pug 406)

      Cini mi se da ce tako i da bude na kraju. Danas sam bio u servis, nisu imali istu sondu. Nju cu svejedno da menjam, pa javljam dal ima nekih promena. Mozda ova tema bude nekom od koristi u svakom slucaju.

      Comment

      • Aleksandar71
        CBC Početnik
        • 04.09.2012
        • 3
        • Ruma

        #4
        Koliko ja mogu da primetim u Srbiji ne postoji servis, a ni majstor za holandske plinske uređaje, pa je najbolja solucija ugraditi novi Lovato i rešiti sve probleme . Nego, zna li neko, kada se pokvari plinska pumpa (tako kaže majstor), da li postoji nova da se kupi u Holandiji recimo i kolika joj je cena!? Drugo, svi kažu kako na tim uređajima ne postoji popravka, barem kod nas, a da li postoji recimo u Holandiji, i opet pitanje koja je cena?! Hvala svima koji znaju odgovore! U pitanju je Renault Espace 2.0.

        Comment

        • vladaomega
          CBC Senator XXL
          • 11.10.2010
          • 484
          • beograd

          #5
          Tank sa pumpom 800eur ,pumpa se neprodaje zasebno.

          Comment

          • Aleksandar71
            CBC Početnik
            • 04.09.2012
            • 3
            • Ruma

            #6
            Tako sam i mislio, ipak je Lovato jedino rešenje, a uz to i najpovoljnije (450 eura)

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Ubedjen sam da u Holandskom uputstvu piše da je najbolje rešenje zamena za Lovato
              Ima to i za manje para, deru te
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Aleksandar71
                CBC Početnik
                • 04.09.2012
                • 3
                • Ruma

                #8
                Vidim da imaš povoljnije rešenje, pa što nisi napisao cifru?! A to da li piše ili ne u holandskom uputstvu, ovaj put ne igra ulogu, jer nema svrhe takmičiti se u bacanju novca!

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  O novcu ovde ne raspravlja, bar ne javno. Novac nije problem jer novca nema

                  Povoljnije rešenje je čudna pojava, jednom odgvovara drugom ne tako da nema povoljnijeg univerzalnog rešenja... Da li je kvalitetno povoljnije ili je jeftinije povoljnije ili je...


                  Nisam ništa jasan ni sebi pa da pojasnim, ono je bila ironija a u praksi, ti nisi kompetentan da kažeš da je Lovato najpovoljnije rešenje za 450 evra. Možda to jeste tebi ali svakako da nije najpovoljnije i to sam hteo da ostane upisano

                  Ako ti obrazložim zašto, morao bih ubiti nkog Lovatistu a to ne želim nikako

                  Ukratko akoti to odgovara uradi i javi kako je bilo ali za par meseci...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • islobodan
                    CBC Početnik
                    • 26.08.2012
                    • 4
                    • Beograd

                    #10
                    Nova pumpa Vialle u Belgiji košta oko 450e. Cena pumpe u Srbiji 700e do 780e (samozvani ovlasceni servisi Vialle). Cena u Hrvatskoj 500e. Remont pumpe u Srbiji (BG) 130e.
                    Last edited by islobodan; 06.09.2012, 22:10.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Pa put, carina, porez i zarada, to je ok. U Srbiji nepostoji ovlašćeni servis jer ne postoj ita institucija. Da postoji ti nebi ima(on) Viale jer ga niko niej uvezao kak otreba i timesi protivzakonit. Pa prema tome svi su isti što se tiče samozvani ovlašćeni, evo ja sam ovlašćen za makar 12 marki uredjaja, ko ne veruej poslaću mu diplomu.

                      Jedina diploam koja mi je nekad prirasla srcu je Lovato i to isključivo iz razloga što je predavanej trakalo par dana, što je tada prvi iposlednji put tako nešto organizovano i što je sa pojavom novog zakona o upotrebi Logo-a neke firme došlo do toga da se ne kiti ko ne sme (mada to danas opet pada u vodu) i tada sam pitao Ovlašćenog distributera (gospodin Palunko) za Balkan i ex YU republike da li smem da ga koristim i dalje na šta sam dobio odgovor da sam jedan od retkih koji stavlja i prednji i zadnji deo od Lovato opreme u stilu koji se i tamo radi i da su i oni ponosni na to i biće im milo end drago da koristim znak Lovata i dalje... Čuvam te mailove idanas kao kuriozitet a ta vreman su prošla sa dva vihora...

                      Pazi naglasak na prednji i zadnji deo, koja smo mi bili mizerija

                      No da se vratim na temu pošto mi ovo liči malo na reklamu..
                      Koliko je garancija na tu remontovanu pumpu?
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • islobodan
                        CBC Početnik
                        • 26.08.2012
                        • 4
                        • Beograd

                        #12
                        Garancija na remontovanu pumpu je 6 meseci. Garancija na tu novu, za koju cena naraste na preko 700e (dok stigne u Srbiji) je 12 meseci. Remont kod "ovlascenih" u Srbiji kosta od 180e-320e uz garanciju od tri meseca uz objasnjenje kako je kod nas plin los, i ne mogu dati garanciju duze od tri meseca.
                        Last edited by islobodan; 08.09.2012, 17:07.

                        Comment

                        • nikola1512
                          CBC Početnik
                          • 14.07.2012
                          • 6
                          • Nis

                          #13
                          Momci otisli ste malo dalje od teme... Ja sam inace resio moj problem, pa sam zeleo da podelim to sa vama, jer kao sto rekoh "mozda ova tema bude nekom od koristi". Posle svih "majstora" koji su mi govorili da je nemoguce to popraviti ovde u srbiji i nekih koji su jedva uspeli da otkriju gde mi se nalazi plinski uredjaj, problem je resio moj otac, koji je po struci obican elektricar. U pitanju je bio elektromagnetni ventil ili preciznije spulna, kojoj je pregoreo namotaj. To me je kostalo 600 dinara i problem je resen. Sondu jos uvek nisam promenio, ali ocigledno je da nema nikakve veze sa ovim mojim problemom. Hvala i vama u svakom slucaju na savetima... Pozdrav!

                          Comment

                          • Plinadzija
                            CBC Senator XXL
                            • 29.07.2008
                            • 1514
                            • Paracin

                            #14
                            Ne znam da li si ocekivao da ti neko od nas na daljinu prorekne kvar na uredjaju, ja sam ti jos kod prvog vagona rekao da proveris ventile. Jbm li ga, valjda mi nismo za ovaj posao, nismo elektricari.
                            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                            Comment

                            • islobodan
                              CBC Početnik
                              • 26.08.2012
                              • 4
                              • Beograd

                              #15
                              Originally posted by nikola1512 View Post
                              Momci otisli ste malo dalje od teme... Ja sam inace resio moj problem, pa sam zeleo da podelim to sa vama, jer kao sto rekoh "mozda ova tema bude nekom od koristi". Posle svih "majstora" koji su mi govorili da je nemoguce to popraviti ovde u srbiji i nekih koji su jedva uspeli da otkriju gde mi se nalazi plinski uredjaj, problem je resio moj otac, koji je po struci obican elektricar. U pitanju je bio elektromagnetni ventil ili preciznije spulna, kojoj je pregoreo namotaj. To me je kostalo 600 dinara i problem je resen. Sondu jos uvek nisam promenio, ali ocigledno je da nema nikakve veze sa ovim mojim problemom. Hvala i vama u svakom slucaju na savetima... Pozdrav!
                              Za resavanje navedenog problema i ne treba nista vise od <obicnog> elektricara.

                              Comment

                              Working...
                              X