Holandski plinski uredjaj - VIALE problem (Pug 406)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • manix
    CBC Početnik
    • 15.09.2012
    • 1
    • Arilje

    #16
    Originally posted by islobodan View Post
    Garancija na remontovanu pumpu je 6 meseci. Garancija na tu novu, za koju cena naraste na preko 700e (dok stigne u Srbiji) je 12 meseci. Remont kod "ovlascenih" u Srbiji kosta od 180e-320e uz garanciju od tri meseca uz objasnjenje kako je kod nas plin los, i ne mogu dati garanciju duze od tri meseca.
    Ja imam slican problem ali kod mene je konstatovano, telefonskim putem, da je u pitanju pumpa... Nakon toga otvorio sam poklipac na boci da bi video sta se tu desava i stvarno tu postoji problem...
    bw
    moze li neki kontakt od tih "ovlascenih"? meni izgleda treba samo kontrolna jedinica (elektronika koja se nalazi u poklopcu) jer je pumpa izgleda ispravna, upravo treba da idem da mi to jedan servis ispita... Inace elektronika je zalivena i iz tog zalivenog dela je ispao jedan kondezator... isti taj je istopio silikon oko sebe...
    Mene zanima da nabavim samo tu elektroniku ako je pumpa vec ispravna...
    Hvala

    Comment

    • islobodan
      CBC Početnik
      • 26.08.2012
      • 4
      • Beograd

      #17
      Najcesci kvar kod Vialle-a je pumpa (sigurno preko 90%). Radni vek pumpe je 250k do 300k, barem tako spominju, ali verovatno 200k bez problema. Za tu kilometrazu to je najverovatnije prvi i jedini problem koji se pojavi kod Vialle-a. "Elektronika" pumpe je dobro uradjena i tu nema nekih kvarova. Kondenzator moze stradati zbog pikova napona (kratkotrajnih pojava prenapona, sto je malo verovatno jer su svi kondenzatori na "elektronici za 35V i 50V) i zbog preteranog zagrevanja sto je verovatnije. Naime kada se pojave prvi problemi sa pumpom, desava se to da se usled povecane potrosnje struje hladnjak elektronike(poklopac) greje previse (narocito leti) sto znatno skrecuje radni vek kondenzatorima (posto su elektroliti, isusuju se). Naravno postoji verovatnoca (mala) da su lemovi bili losi sto je dovodilo do dodatnog grejanja. "Elektronika" se nazalost moze unistiti i nestrucnim ispitivanjem pri pokusaju da se ustanovi neispravnost celog sistema. "Elektroniku" je gotovo ne moguce popraviti ne zato sto je slozena, vec zato sto se kartica (stampana plocica sa elektronskim komponentama) tesko moze izvaditi bez ostecenja. Moj savet je polovna. Ako Vas interesuju dodatne informacije u vezi sistema mozete mi pisati na mail. Sto se tice kontakta za "ovlascene" za pumpu ne savetujem Vam takvu avanturu. Dovoljno je samo da im postavite pitanje da li sipaju ulje u pumpi i sve ce Vam biti jasno.

      Comment

      • cikavlado
        CBC Početnik
        • 28.09.2012
        • 1
        • Smederevo

        #18
        Juce sam valjda na srecu kupio 406 karavan, 2,0 b, plin. Fabricki, i sipao sam kada sam se vracao kuci , do duse stanje plina je manje naravno na pokazivacu, ali kazaljka za gorivo je sisla do "0", a bila je na drugoj crti od nule, a vozio na plin. prodavac mi je rekao da treba da se saceka i kazaljka ce da se vrati (od benzina) na drugu crtu. Meni nije jasno zbog cega se to desava?
        POZDRAV IZ SMEDEREVA

        Comment

        • nikola1512
          CBC Početnik
          • 14.07.2012
          • 6
          • Nis

          #19
          Nisam se vama na forumu obracao sa "majstorima", jer sam dovoljno razuman da ne moze niko virtuelno da mi popravi plinski uredjaj i ne znam sto se pronalazite u tome. Resio sam problem i postavio odgovor da bih pomogao nekom drugom. Zatvoricu temu, jer ovi postovi vise nemaju veze sa mojim slucajem. Pozdrav svima i hvala jos jednom!

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            AKo uspeš da zatvoriš temu ja imama ozbiljan problem i propust u sistemu...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • nikola1512
              CBC Početnik
              • 14.07.2012
              • 6
              • Nis

              #21
              Nemas propust, nego sam prvi put ovde.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                E dobro je sad mi je laše, pomislio sam da si neki "kaker"

                U princiopu vremena su nadrndana pa se svi lako izvredjaju bez potrebe. Kolega Plinadžija je stvarno u prvom postu (drugi u temi) rekao šta da se pogleda. Doza zamora materijala nas kokji to svakodnevno radimo i gledamo svašta je poprilična kao i mušterija pa i onih koji to nisu i onda se poteže teža reč bezveze
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                Working...
                X