Škoda fabija 1.4 MPI 50KW problem sa BRC uređajem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • URKE 80
    CBC Veteran
    • 02.01.2013
    • 102
    • Požarevac
    • Renault Clio mk3 1.2

    Škoda fabija 1.4 MPI 50KW problem sa BRC uređajem

    Ovo mi se dešava samo prilikom vožnje na plin.Prilikom promene brzine nebitno da li je iz više u nižu ili obratno čim pritisnem kvačilo obrtaji padnu na 200-300 a često se i ugasi.Takođe u gradskoj vožnji prilikom kočenja zbog semafora i tome sl. obrtaji padaju i često se ugasi.I još ovo,kada turiram u mestu na benzin bez problema zadrži obrtaje kada otpustim gas.Kada je na plinu kada se naglo otpusti gas ne uspeva da zadrži obrtaje i oni variraju par sekundi 200-300 i onda se vrate u normalu ili se ugasi.Imam ugrađen sekvent BRC i jedino se nadam da nije nešto do njega jer je nenormalno skupo bilo šta raditi na njemu.Svaki savet ili iskustvo vezano za ovaj problem su dobro došli.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Sad pišem nova pravila foruma pa si se izvukao

    Nema koliko je star, šta je radjeno itd... ali na nevidjeno, stvar je do podešavanja ako su dizne ispravne, ako nisu baciš sve i staviš sve novo nešto drugo.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • gorky
      CBC Senator XXL
      • 08.06.2007
      • 860
      • Vojvodina,Kikinda

      #3
      ako se to desava od ugradnje,najverovatnije je problem u duzini creva,cest problem na tom autu,keihen velike dizne pa ih ugrade daleeeko,i upravo tako se manifestuje,ili je problem u podesavanju,nisu bili ukljuceni potrosaci kad je programiran...tesko da su te dizne crkle,naravno sve moze da crkne,ali ja sam promenuo 2 takve dizne otkad radim...

      Comment

      • URKE 80
        CBC Veteran
        • 02.01.2013
        • 102
        • Požarevac
        • Renault Clio mk3 1.2

        #4
        Izvinjavam se zbog propusta!U pitanju je 2000godište.Plin je ugrađen 2007. u Italiji i tek je letos počeo da zeza.Oba filtera promenjena ali u ovlašćenom servisu u Leštanu ne znaju koji je uzrok zbog čega se dešava to što se dešava. Navodno su podesili neke parametre i meni se posle 80km upalila ček lampica.Potrošnja je ok,dobro vuče na plinu.Totalno sam razočaran jer kod god sam majstora bio u mom regionu čim otvore haubu i vide BRC odmah kažu idi u Leštane.Ali džaba kad ni oni pojma nemaju,barem u mom slučaju.

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          #5
          cudi me,misa iz lestana,zna za tu foru sa crevima,i u svakom slucaju zna da ga isprogramira,cucu se ja ujutro sa njim,da cujem sta je radio, pa da ti nekako pomognemo...

          Comment

          • URKE 80
            CBC Veteran
            • 02.01.2013
            • 102
            • Požarevac
            • Renault Clio mk3 1.2

            #6
            Znaće sigurno o kojoj fabiji je reč. Siva metalik iz Požarevca.Čak mislim ako sam ga dobro razumeo da je uradio zadnji put i update ali sve je ostalo po starom.To je bilo krajem novembra.

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #7
              Originally posted by URKE 80 View Post
              Ovo mi se dešava samo prilikom vožnje na plin.Prilikom promene brzine nebitno da li je iz više u nižu ili obratno čim pritisnem kvačilo obrtaji padnu na 200-300 a često se i ugasi.Takođe u gradskoj vožnji prilikom kočenja zbog semafora i tome sl. obrtaji padaju i često se ugasi...
              Slično mi se dešavalo pre tri godine na aveo 1.2S. Dođem kod Dore. Prikopča kompjuter i kaže vozi, da snimi moj stil vožnje. Nešto koriguje u mapi i od tada, zet i kćerka voze bez problema. Do sada preko 40 Kkm, uz prosečnu potrošnju oko 7 lit.

              Zato, u servis, ponovo na dijagnostiku! Ako nije u pitanju neka greška prilikom ugradnje, kao pomenuta dužina creva i sl. o čemu je bilo govora u ovom forumu.

              Comment

              • gorky
                CBC Senator XXL
                • 08.06.2007
                • 860
                • Vojvodina,Kikinda

                #8
                javices se misi i bice ti resen problem,najverovatnije treba uraditi reviziju reduktora,cuo sam se sa njim kao sto sam ti napisao

                Comment

                • URKE 80
                  CBC Veteran
                  • 02.01.2013
                  • 102
                  • Požarevac
                  • Renault Clio mk3 1.2

                  #9
                  Hvala gorky! Šta mu dođe reduktor i koliko bi okvirno to koštalo?

                  Comment

                  • gorky
                    CBC Senator XXL
                    • 08.06.2007
                    • 860
                    • Vojvodina,Kikinda

                    #10
                    urke,zaista ne znam koliko to kosta,nazoves pa pitas...reduktor ili isparivac,redukuje gas iz tecnog u gasovito
                    Last edited by gorky; 12.01.2013, 20:08.

                    Comment

                    • URKE 80
                      CBC Veteran
                      • 02.01.2013
                      • 102
                      • Požarevac
                      • Renault Clio mk3 1.2

                      #11
                      Originally posted by Dora View Post
                      Sad pišem nova pravila foruma pa si se izvukao

                      Nema koliko je star, šta je radjeno itd... ali na nevidjeno, stvar je do podešavanja ako su dizne ispravne, ako nisu baciš sve i staviš sve novo nešto drugo.
                      Malo da probudim temu. Koliko košta vađenje(demontaža) i koji uređaj bi bio ok za ovaj motor?

                      Comment

                      Working...
                      X