Pozdrav svima! Interesuje me da li neko ima slicna iskustva sa ovim autom ili sa ovim problemom. Citajuci forume pokusavao sam da otklonim problem ali nisam uspeo pa zbog toga otvaram ovu temu.
Skoro sam kupio Mazdu 626 1.8i 95 godiste i radila je samo na plinu. Auto se na putu do kuce ponasao sasvim ok malo slabije je vukao motor tiho radi nnije mi potrosio ulje itd. Primetio sam samo da je potrosio dosta plina na otvorenom putu pri voznji od 120 km/h, tj. 23 litara plina na 145 km kada se i ugasio. Inace ima oko 90 ks ugradjen venturi sistem a trebalo bi na taj auto taj auto ugraditi secvent ali vozimo ono sto imamo. Da nastavim, sipam obicno za 1000 dinara i predjem 50 km po gradu nakon cega se ugasi jer ostane bez plina. Kad sam ga kupio usisno crevo za vaduh mu je bilo zatvoreno. Isao sam kod majstora za plin nasteluje mi plin i ustanovio je da moram da se resim fals vazduha koji je vukao na kucistu filtera. Resim taj problem, oslobodim usis vazduha i ugradi mi majstor pored toga klapnu za slucaj detonacije. Ponovo isti problem ista potrosnja. Primetio sam da mi kablovi nocu vrlo malo svetlucaju, zamenim njih i filter za vazduh kad ono opet isto auto vuce dobro ide dobro ali opet ja kod majstora on kaze da mu se cini kao da paljenje nije dobro pomereno za plin. Proveren filter plina to je ok, membrana na isparivacu nije proveravana jer mi majstor rece da auto nebi ni priblizno tako dobro primao gas i radio na leru. Inace moj brat vozi Audi A6 2.0 97. godiste karavan upravo sa takvim venturi sistemom i potrosnja mu je po gradu do 14l max. a na otvorenom 9-10 l. Jos samo da kazem da kad se zatvori usis za vazduh auto povecava ler gas kao da bolje ide. Neznam da nije mozda neki senzor ili nesto tako? Molim Vas za pomoc oko resavanja ovog problema! Svaki predlog bi mi dobrodosao. mozda sam nesto zaboravio da napisem ako se setite neceg pisite
Skoro sam kupio Mazdu 626 1.8i 95 godiste i radila je samo na plinu. Auto se na putu do kuce ponasao sasvim ok malo slabije je vukao motor tiho radi nnije mi potrosio ulje itd. Primetio sam samo da je potrosio dosta plina na otvorenom putu pri voznji od 120 km/h, tj. 23 litara plina na 145 km kada se i ugasio. Inace ima oko 90 ks ugradjen venturi sistem a trebalo bi na taj auto taj auto ugraditi secvent ali vozimo ono sto imamo. Da nastavim, sipam obicno za 1000 dinara i predjem 50 km po gradu nakon cega se ugasi jer ostane bez plina. Kad sam ga kupio usisno crevo za vaduh mu je bilo zatvoreno. Isao sam kod majstora za plin nasteluje mi plin i ustanovio je da moram da se resim fals vazduha koji je vukao na kucistu filtera. Resim taj problem, oslobodim usis vazduha i ugradi mi majstor pored toga klapnu za slucaj detonacije. Ponovo isti problem ista potrosnja. Primetio sam da mi kablovi nocu vrlo malo svetlucaju, zamenim njih i filter za vazduh kad ono opet isto auto vuce dobro ide dobro ali opet ja kod majstora on kaze da mu se cini kao da paljenje nije dobro pomereno za plin. Proveren filter plina to je ok, membrana na isparivacu nije proveravana jer mi majstor rece da auto nebi ni priblizno tako dobro primao gas i radio na leru. Inace moj brat vozi Audi A6 2.0 97. godiste karavan upravo sa takvim venturi sistemom i potrosnja mu je po gradu do 14l max. a na otvorenom 9-10 l. Jos samo da kazem da kad se zatvori usis za vazduh auto povecava ler gas kao da bolje ide. Neznam da nije mozda neki senzor ili nesto tako? Molim Vas za pomoc oko resavanja ovog problema! Svaki predlog bi mi dobrodosao. mozda sam nesto zaboravio da napisem ako se setite neceg pisite
Comment