Prevelika potrosnja plina Mazda 626 1.8 i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • disketic
    CBC Član
    • 05.01.2013
    • 14
    • Krusevac
    • mazda 626 1.8 i

    Prevelika potrosnja plina Mazda 626 1.8 i

    Pozdrav svima! Interesuje me da li neko ima slicna iskustva sa ovim autom ili sa ovim problemom. Citajuci forume pokusavao sam da otklonim problem ali nisam uspeo pa zbog toga otvaram ovu temu.
    Skoro sam kupio Mazdu 626 1.8i 95 godiste i radila je samo na plinu. Auto se na putu do kuce ponasao sasvim ok malo slabije je vukao motor tiho radi nnije mi potrosio ulje itd. Primetio sam samo da je potrosio dosta plina na otvorenom putu pri voznji od 120 km/h, tj. 23 litara plina na 145 km kada se i ugasio. Inace ima oko 90 ks ugradjen venturi sistem a trebalo bi na taj auto taj auto ugraditi secvent ali vozimo ono sto imamo. Da nastavim, sipam obicno za 1000 dinara i predjem 50 km po gradu nakon cega se ugasi jer ostane bez plina. Kad sam ga kupio usisno crevo za vaduh mu je bilo zatvoreno. Isao sam kod majstora za plin nasteluje mi plin i ustanovio je da moram da se resim fals vazduha koji je vukao na kucistu filtera. Resim taj problem, oslobodim usis vazduha i ugradi mi majstor pored toga klapnu za slucaj detonacije. Ponovo isti problem ista potrosnja. Primetio sam da mi kablovi nocu vrlo malo svetlucaju, zamenim njih i filter za vazduh kad ono opet isto auto vuce dobro ide dobro ali opet ja kod majstora on kaze da mu se cini kao da paljenje nije dobro pomereno za plin. Proveren filter plina to je ok, membrana na isparivacu nije proveravana jer mi majstor rece da auto nebi ni priblizno tako dobro primao gas i radio na leru. Inace moj brat vozi Audi A6 2.0 97. godiste karavan upravo sa takvim venturi sistemom i potrosnja mu je po gradu do 14l max. a na otvorenom 9-10 l. Jos samo da kazem da kad se zatvori usis za vazduh auto povecava ler gas kao da bolje ide. Neznam da nije mozda neki senzor ili nesto tako? Molim Vas za pomoc oko resavanja ovog problema! Svaki predlog bi mi dobrodosao. mozda sam nesto zaboravio da napisem ako se setite neceg pisite
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #2
    Ako zatvoris usis i auto bolje radi to znaci da difuzor nije adekvatan sto me ne cudi jer se na te japance stavlja sve i svasta. Ako majstor ne moze da nadje bolji difuzor jedino resenje je da se zatvori usis na meru gde ce auto da radi kako teba.
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Pomogla bi neka slika makar sa mobilnog, motornog prostora, u**** gde je mikser i kućišta filtera.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • disketic
        CBC Član
        • 05.01.2013
        • 14
        • Krusevac
        • mazda 626 1.8 i

        #4
        evo slika





        Comment

        • disketic
          CBC Član
          • 05.01.2013
          • 14
          • Krusevac
          • mazda 626 1.8 i

          #5
          na poslednjoj slici se vidi i klapna koja je ubacena na mesto verovatno nekog izmenjivaca vazduha koji nije tu ni stajao samo je rupa bila zatvorena

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #6
            Slikao si sve sem ono sto treba.

            Slikaj mikser i izmeri koja mu je dimenzija.

            Comment

            • disketic
              CBC Član
              • 05.01.2013
              • 14
              • Krusevac
              • mazda 626 1.8 i

              #7
              Originally posted by b_samardzic View Post
              Slikao si sve sem ono sto treba.

              Slikaj mikser i izmeri koja mu je dimenzija.
              koji mikser? ako mozete da mi pojasnite nisam ja bas neki ekspert Plin ulazi u ovo gumeno crevo odmah nakon filtera i unutar creva nalazi se nesto kao rasprsivac s tim da je manjeg obima nego crevo u kom se nalazi a mesac se vidi na drugoj slici klasican lovato mesac. A inace veceras je slikano pa nisam po mraku mogao bas najbolje da slikam
              Last edited by disketic; 05.01.2013, 19:44.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Mikser je to što si opisao da je u crevu, što se i vidi na slikama, to jest nema ga

                Treba biti na ulasku u usisnu granu, zato imaš loš rad,pomaže zapušavanje protoka i ostlao...
                Mora se to srediti kako treba.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • disketic
                  CBC Član
                  • 05.01.2013
                  • 14
                  • Krusevac
                  • mazda 626 1.8 i

                  #9
                  Da li neko zna sta je ovo ispred akumulatora iz njega takodje crevo ide u filter vazduha crna kutija da li mozda tu ne vuce neki fals vazduh

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Zove se rezonator, sonorizator i šta znam kako još. Služi kao dodatni rezervoar vazduha kad naglo opališ po gasu a imao si još jedan tam ogde ti je sad antidetonaciona klapna. U principu kad se ugradjuje takav venturi gas to se odstrani a rupa se zapuši. Nakupi se gasa pa onda lepo pukne

                    Moraš staviti kršten mikser, to ti je problem...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • disketic
                      CBC Član
                      • 05.01.2013
                      • 14
                      • Krusevac
                      • mazda 626 1.8 i

                      #11
                      Problem delimicno resen sad sam cackao jer nisam znao sta vise da radim nervira me sto se iza motora non stop cuje neko sistanje i do sada kada rukom zatvorim usis motor i dalje radi a ne bi trebao. Uzmem srafciger u ruke i krenem polako da dotezem selne kad crevo sto dovodi plin u mesac ili vraca iz njega (ima 2 creva neznam koje sta radi) na spoju sa cevima labavo moze se okrenuti rukom u krug. Jedva sm dosao do njega da ga pritegnem i uspeo sam samo 1.5 krug da dotegnem. Pritegnem sve ostale selne i upalim auto kad ono nema sistanja. Zatvorim rukom usis, nisam stigao ruku da pomerim auto se ugasi. Upalim ponovo na pola kljuca upali a ddo sada sam uvek morao da zaverglam bar dva puta. Ler gas se povecao za nekih 200 obrtaja krenem da se provozam ma prima gas ide kao metak 2200 obrtaja posle toga malo se gusi. Javicu za koji dan kako stoji stvar sa potrosnjom ali uglavnom fals vazduha nema vise uostalom mozda je kroz to crevo iylayio i plin iz boce ali ja to nisam mogao da primetim jer je prekidac za plin takav da prvo zaverglam pa tek onda prekidac prebaci na plin. ali i dok motor radi nikada nisam osetio plin mozda sto je taj spoj bas nisko spusten. Sad ostaje stelovanje plina pa da vidimo. Sta vi mislite da li je problem ovim resen?

                      Comment

                      • disketic
                        CBC Član
                        • 05.01.2013
                        • 14
                        • Krusevac
                        • mazda 626 1.8 i

                        #12
                        Originally posted by Dora View Post
                        Zove se rezonator, sonorizator i šta znam kako još. Služi kao dodatni rezervoar vazduha kad naglo opališ po gasu a imao si još jedan tam ogde ti je sad antidetonaciona klapna. U principu kad se ugradjuje takav venturi gas to se odstrani a rupa se zapuši. Nakupi se gasa pa onda lepo pukne

                        Moraš staviti kršten mikser, to ti je problem...
                        jel da odstranim i ovaj postojeci i da zapusim rupu?

                        Comment

                        • disketic
                          CBC Član
                          • 05.01.2013
                          • 14
                          • Krusevac
                          • mazda 626 1.8 i

                          #13
                          Evo mene ponovo narode konacno sam izmenio mesac stavio sam ga na usis i zamislite opet isto neki mesac od 66 mm spoljne mere sa difuzorom verovatno odgovarajucim sta je sledece sto bih mogao da uradim? Molim Vas pomozite

                          Comment

                          • disketic
                            CBC Član
                            • 05.01.2013
                            • 14
                            • Krusevac
                            • mazda 626 1.8 i

                            #14
                            na forumima sam gledao da je slican problem resen na razne nacine izmenom multiventila, izmenom isparivaca itd. Kako da znam sta trebam izmeniti sta se desava u voznji kada kada treba menjati multiventil ili kada treba menjati isparivac? Koje su pojave karakteriticne? Stelovao sam isparivac poslednji put tako sto sam crni plasticni sraf za ler zatvorio dosta a odvrnuo sam mesingani sraf koji stoji odozgo na isparivacu. Zatim sam da bi ujednacio rad motora odvrnuo crni plasticni sraf i sada super motor radi na leru. Da li sam ispravno postupio i da li se nesto dobija na potrosnji?

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #15
                              da odes kod nekog,ko steluje gas pomocu analizatora koji se stavlja u auspuh. i da ti nasteluje kako treba, da ne bude smesa prebogata. to sto sam vrtis srafove prema tome koje su boje ili od kog su materijala. neces nista da uradis.
                              ako oces sam, potrazi temu na ovom forumu o nacinu stelovanja venturi auto-gas uredjaja na vozilu.
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              Working...
                              X