Podesavanje paljenja Golf 2-Plin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sssaaajjj
    CBC Član
    • 24.08.2012
    • 56
    • Siblje
    • mk3

    Podesavanje paljenja Golf 2-Plin

    Interesuje me da li se potrosnja plina povecava ukoliko je paljenje podeseno da bude malo ranije?
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #2
    Potrosnja plina se smanjuje sa ranijim paljenjem.

    Comment

    • sssaaajjj
      CBC Član
      • 24.08.2012
      • 56
      • Siblje
      • mk3

      #3
      a da li to ranije paljenje smeta sta na benzinu?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Naravno da smeta.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • sssaaajjj
          CBC Član
          • 24.08.2012
          • 56
          • Siblje
          • mk3

          #5
          Originally posted by Dora View Post
          Naravno da smeta.
          smeta mu u vuci na benzinu ili zbog potrosnje benzina?

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Smeta mu što će se raspasti motor ako preteraš sa ranim paljenjem. Sad će ti pitati a koliko je to rano što smeta a koliko ne smeta a ...

            Uzmeš malo forum pa prelistaš oko plina, pisano je o ovome dosta, detonacija ili kliktanje, takodje je pisano dosta itd... Kad sve savladaš, pitaš šta ti je ostalo nejasno.
            Nije problem pojasniti situaciju ali je problem naučiti tebe od početka sve a za to treba vremena.

            Sa druge strane krajnje je vreme da se sazna kako gas nije svemoguć i ako ga auto troši, nije dovoljno samo ga preštelovati, nekad se mora i motor popraviti.

            Svima nije jasno kako je to odjednom taj gas počeo da se troši više litara nego ranije, sem opravdanog razloga kad je umro isparivač ili negde curi a to je minoran procenat u kvarovima, ostalo se svodi na neispravan motor u smislu, lošija kompresija nego ranije, ventili potrošeni više nego ranije, razvodnik ako ga ima, više klamće nego ranije itd...

            Svima je jasno da kad odu kod frizera pa izadju uredno ošiani ne trče ništa brže nego pre šišanja i da to en pomaže da trče kao pre deset ili više godina.

            Kod automobila to nije tako, što su stariji sve su bolji, samo treba dobro podesti gas i da vidiš kako ne troši ništa....

            katanac.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            Working...
            X