E, ovako.
Boca 43l, sve po propisu ugrađeno i atestirano. U početku je moglo da se natoči do 35l. Vremenom (valjda usled prevelikog pritiska u pumpama), je to poraslo na 39-41l, a i pređena kilometraža u skladu s tim. Međutim, jedno 3-4 puta za ove 4 godine (a poslednji put preksinoć) brojač na pumpi je pokazao preko 44l, kada dovezem auto pošto "zapišti" i prebaci na benzin.
Konkretno, ovaj poslednji put - pišti i vraća na benzin kad se polazi s mesta, dok u mirovanju i dalje radi na gas, znači nije na 0% u boci.
Pod pretpostavkom da graničnik (80%) nema nikakavu funkciju, i da je toliko slab pritisak, da ne može ni u praznom hodu da radi na gas, koliko bi trebalo da stane u bocu od 43l? Ja računam, da mora biti barem 1l gasa u boci i kada prebacuje na benzin, i da ne može da se "nagura" puna bruto zapremina ni kada graničnik ne radi...
Drugim rečima, koliko cenite da laže brojač na pumpi? Zaustavio je na 44.16l, mada mislim da bi još malo pokazao da je pustio da sama pumpa stane. Možda i celih 45l.
Boca 43l, sve po propisu ugrađeno i atestirano. U početku je moglo da se natoči do 35l. Vremenom (valjda usled prevelikog pritiska u pumpama), je to poraslo na 39-41l, a i pređena kilometraža u skladu s tim. Međutim, jedno 3-4 puta za ove 4 godine (a poslednji put preksinoć) brojač na pumpi je pokazao preko 44l, kada dovezem auto pošto "zapišti" i prebaci na benzin.
Konkretno, ovaj poslednji put - pišti i vraća na benzin kad se polazi s mesta, dok u mirovanju i dalje radi na gas, znači nije na 0% u boci.
Pod pretpostavkom da graničnik (80%) nema nikakavu funkciju, i da je toliko slab pritisak, da ne može ni u praznom hodu da radi na gas, koliko bi trebalo da stane u bocu od 43l? Ja računam, da mora biti barem 1l gasa u boci i kada prebacuje na benzin, i da ne može da se "nagura" puna bruto zapremina ni kada graničnik ne radi...
Drugim rečima, koliko cenite da laže brojač na pumpi? Zaustavio je na 44.16l, mada mislim da bi još malo pokazao da je pustio da sama pumpa stane. Možda i celih 45l.
Comment