pomoc ...kako se zovu ova dva dela

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pavlo
    CBC Početnik
    • 02.07.2013
    • 6
    • sabac
    • opel vektru

    pomoc ...kako se zovu ova dva dela

    pozdrav svim ljudima dobre volje od pavla iz sapca:-)
    vozim opel vektru A 1991god. 1.8.benzin,plin 66 kilovata.
    iskreno nisam neki poznavalac pojedinih delova ispod haube,pa mi je potrebna pomoc,ako neko moze da mi kaze, sta je tacno koji deo na slici 1,a sta na slici 2...kako se zovu ti delovi i koja im je funkcija.
    pri zaustavljanju na semaforu,desava mi se da se auto ugasi(pri radu na plin)plinski sistem je lovato.
    uticu li ova dva dela na ovaj moj problem?
    hvala unapred.











  • slavko_bgd
    CBC Senator XXL
    • 24.03.2009
    • 771
    • Batajnica
    • Stilo 1.6 16V MW

    #2
    pri zaustavljanju na semaforu,desava mi se da se auto ugasi(pri radu na plin)


    1. Ne zaustavljati se na semaforu

    2. Problem može biti ili zbog tzv "efekta udara vazduha" ili zbog klapne za promenu u****vanja toplog i hladnog vazduha (slika 5, kućište filtera vazduha).

    Rešenje je jednostavno:
    -skinuti aluflex crevo sa izduvne grane i usmeriti ga "u zavetrinu" negde oko desnog fara
    -dovod hladnog vazduha zatvoriti bilo čim (krpa, najlon, karton, nebitno). Dovod hladnog vazduha ide fleksibilnim crevom sa prednjeg veznog lima
    -skinuti i zatvoriti vijkom M5 crveno plastično vakuum-crevo obeleženo žutom strelicom na slici 5, tako da klapna ostane u položaju da ne zatvara dovod vazduha kroz aluflex crevo.
    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #3
      Originally posted by slavko_bgd View Post
      -skinuti i zatvoriti vijkom M5 .
      korak 1,5

      Comment

      • pavlo
        CBC Početnik
        • 02.07.2013
        • 6
        • sabac
        • opel vektru

        #4
        isto se desava...gasi se....

        uradio sam sve kako si naveo......auto radi super i skala stoji lepo na 1000 obrtaja,motor sapuce,ALI.... postoji ali.....kada auto dostigne radnu temperaturu,opet mi se javlja isti problem....skala pada na nekih 500-600 obrtaja,motor pocinje da se trese i gasi se ...skala nekada stoji na tim obrtajima i povremeno poskakuje,krece do 1000,pa se vraca do 500-600 i sve tako...sve to dovodi do moje napetosti prilikom voznje,jer moram da buljim u obrnometar,da ga pratim,da se neugasi,jer samim gasenjem,naravno gubim kocnice i servo volan pri voznji.........

        Comment

        • slavko_bgd
          CBC Senator XXL
          • 24.03.2009
          • 771
          • Batajnica
          • Stilo 1.6 16V MW

          #5
          Odvezi auto kod nekog plinadžije da ti to sredi. Očigledno da ti treba pomoć (usluga) nekog stručnijeg...
          Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

          Comment

          • pavlo
            CBC Početnik
            • 02.07.2013
            • 6
            • sabac
            • opel vektru

            #6
            sve moj do mog majstori u sapcu.........isao sam kod navodno nja naj mastora,ali posle menjanja membrana koje su bilo navodno uzrok....sve isto se desava....da bi na kraju ti veliki majstori rekli...kupi nov isparivac......ma svi su to majstori ali samo da postave nov plin u auto,po nekoj semi kliseu,a kada dodje do ovako nekog problema,oni samaraju i lupaju napamet,sta bi mogao biti uzrk ...te promeni ovo,pa promeni ovo.....i sve tako redom deo po deo.........da te na kraju jeftinije izadje da stavis ceo nov plinski sistem.......

            Comment

            • Plinadzija
              CBC Senator XXL
              • 29.07.2008
              • 1514
              • Paracin

              #7
              Ha, i onda se ustanovi da uopste nije do plina.
              UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

              Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

              Comment

              • Bojan29
                CBC Početnik
                • 05.08.2013
                • 8
                • Bijeljina
                • OPEL STRA f 160O ccm

                #8
                Ja sam imao isti problem na svom autu vozio sam kod majstora na stelovanje, usis vazduha preusmjerio i nista nije pomagalo. Tada sam iznerviran krenuo sam da čačkam i ovdje na forumu ima opisano štelovanje venturi sistema i u prvom koraku sam rješio problem privijao sam šaraf na plinskom uredjaju koji reguliše smješu dok nisam dobio najbolji rad motora i sad se auto ponekad ugasi ali mnogo rjedje i naj češće kad se gasi automatski saug.

                Comment

                • pavlo
                  CBC Početnik
                  • 02.07.2013
                  • 6
                  • sabac
                  • opel vektru

                  #9
                  .......

                  ma jeste sigurno do plina.....kada mi se zagreje motor i izbacim auto iz brzine,pocne skala obrnometra da pada isod 1000 ortaja,prebacim ga na benzin,slala se vrati na hiljadarku i nestaju ti problemi..........nema variranja......sve je super......to ukazuje da je sve do plinskog sisitema........prosto sam sludjen........POMOC MI JE I DALJE POTREBNA.....POMOZITE.....

                  Comment

                  • slavko_bgd
                    CBC Senator XXL
                    • 24.03.2009
                    • 771
                    • Batajnica
                    • Stilo 1.6 16V MW

                    #10
                    Originally posted by pavlo View Post
                    ma jeste sigurno do plina.....kada mi se zagreje motor i izbacim auto iz brzine,pocne skala obrnometra da pada isod 1000 ortaja,prebacim ga na benzin,slala se vrati na hiljadarku i nestaju ti problemi..........nema variranja......sve je super......to ukazuje da je sve do plinskog sisitema........prosto sam sludjen........POMOC MI JE I DALJE POTREBNA.....POMOZITE.....
                    OK. Dijagnostika je uspostavljena, problem je do plina. Idemo dalje...

                    Originally posted by pavlo View Post
                    moj do mog majstori u sapcu.........isao sam kod navodno nja naj mastora,ali posle menjanja membrana koje su bilo navodno uzrok....sve isto se desava....da bi na kraju ti veliki majstori rekli...kupi nov isparivac......ma svi su to majstori ali samo da postave nov plin u auto,po nekoj semi kliseu,a kada dodje do ovako nekog problema,oni samaraju i lupaju napamet,sta bi mogao biti uzrk ...te promeni ovo,pa promeni ovo.....i sve tako redom deo po deo.........da te na kraju jeftinije izadje da stavis ceo nov plinski sistem.......
                    - pokušaj da nađeš majstora u nekom drugom gradu. Ako "naj-naj" majstor u Šapcu ne može da reši, ideš dalje prema Loznici ili prema Novom Sadu;
                    - ako su "veliki majstori" rekli da treba da se promeni isparivač, treba ga promeniti. Ako misliš da smaraju i lupaju napamet, ideš dalje i ne slušaš više.

                    - Isto kao i mi koji odvojimo neko svoje vreme i pokušamo da pomognemo koliko znamo i umemo, a onda kao povratnu informaciju dobijemo čaršijske priče, lične impresije i unutrašnje glasove, umesto konkretnih činjenica u vezi automobila i problema;

                    Originally posted by pavlo View Post
                    isto se desava...gasi se....
                    uradio sam sve kako si naveo......auto radi super i skala stoji lepo na 1000 obrtaja,motor sapuce,ALI.... postoji ali.....kada auto dostigne radnu temperaturu,opet mi se javlja isti problem....skala pada na nekih 500-600 obrtaja,motor pocinje da se trese i gasi se ...skala nekada stoji na tim obrtajima i povremeno poskakuje,krece do 1000,pa se vraca do 500-600 i sve tako...
                    Fotografiši i postavi slike da vidimo šta je urađeno i šta treba dalje da se radi;

                    Originally posted by pavlo View Post
                    ...sve to dovodi do moje napetosti prilikom voznje,jer moram da buljim u obrnometar,da ga pratim,da se neugasi,jer samim gasenjem,naravno gubim kocnice i servo volan pri voznji.........
                    -ako se ovaj simptom nastavi, reši se automobila
                    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                    Comment

                    • macaneli
                      CBC Senator XXL
                      • 04.08.2008
                      • 327
                      • sremska mitrovica - Genova
                      • S-max

                      #11
                      jedan dan odvojis i zapalis u ns kod Dore i tvojim mukama je kraj
                      ima se,moze se-nema se,mora se

                      Comment

                      • pavlo
                        CBC Početnik
                        • 02.07.2013
                        • 6
                        • sabac
                        • opel vektru

                        #12
                        mozda sam resio problem....

                        nabavio sam drugi step motor i postavio ga umesto mog......za sada je sve o.k. obrtaji stoje na 1000.....retko,bas retko padnu ispod .......nece ni da se ugasi,na leru...
                        interesuje me samo jos jedno.......ima li razlike u tim step motorima,ili su svi isti za opel vektu?....ovako laicki gledano potpuno mi je isti,vizuelno.....ako postoji razlika onda je to verovatno zavisno od kubikaze,zar ne?......ako neko zna neka mi javi

                        Comment

                        Working...
                        X