Neka kampanja protiv plina u automobilima ili šta?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • remark
    CBC Član
    • 05.06.2007
    • 82
    • Novi Sad

    Neka kampanja protiv plina u automobilima ili šta?

    Već neko vreme čitam tekstove gospodina Aleksandra Todorovića na sajtu ooyyo.rs u rubrici pitajte A.Todorovića. Veoma često ljudi postavljaju pitanja oko izbora automobila i traže benzinca u koji bi ugradili plin. Pomenuti gospodin na svako pominjanje plina u kolima kategorički odgovara na isti način, veoma negativno. Malo više o tome možete pročitati na sledećim linkovima:
    Code:
    [URL]http://ooyyo.rs/automobili/pitajte/zelim-da-sa-plinom-unistim-motor-toyote[/URL]
    [URL]http://ooyyo.rs/automobili/saveti/otkrivamo-vam-zasto-nije-mudro-ugraditi-gas[/URL]
    Poštovani forumaši, šta vi mislite o tome? Ja recimo 7 godina (100.000 km) vozim na plin svoju Mitsubishi Carismu 1.6 16v iz '97 godine. Nemam nikakvih problema, ali iskreno ne znam da li je plin možda ostavio neke štetne posledice po motor. Ako i jeste to se za sada ne primećuje. Koliko sam shvatio na novijim kolima ima mnogo više problema. U velikoj sam dilemi pošto uskoro planiram da kupim mlađi auto. Dizel me brine zbog skupog održavanja i potencijalnih kvarova, vožnja na benzin se definitivno ne isplati, ostaje plin... ali... ???

    Ja ne znam, možda je gospodin Todorović doveden u neku zabludu u vezi sa plinom u kolima, u šta sumnjam zbog njegovog velikog iskustva sa automobilima, ali ako jeste može svojim tekstovima da nanese štetu servisima za ugradnju auto-gasa jer njegove tekstove čita veliki broj ljudi.
  • uglavnom.bezopasni
    - 42 -
    • 03.02.2005
    • 2235
    • Novi Sad

    #2
    Upravo pročitao 7 tekstova sa tog sajta, 5 su totalne nebuloze (od toga 3 čista reklama), preostala 2 mogu da prođu, od ta dva jedan je članak o gumama koji ima na svakom ćošku u ovo doba godine i nije ništa pametno rekao nego prepisao, a drugi je o klimi i njenom uticaju na zdravlje, opet prepisano...
    Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
    11.04. 0:12 #2
    Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

    Comment

    • Ji 4Tze
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 806
      • bg
      • Honda CR-V 4WD

      #3
      taj lik piše totalne nebuloze po pravilu...

      Comment

      • Chubbs
        Everybody lies
        • 29.01.2006
        • 5807
        • Novi Sad
        • Audi A6 1.8T

        #4
        i bre dzi fors al' si fin. Lupeta a i to je preblago. Ali posto ocigledno ima publiku, zato i ne staje.
        You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
        Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
        Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

        Comment

        • tomamega
          CBC Senator XXL
          • 19.03.2009
          • 715
          • Beograd / Crna burma, prim. prev.
          • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

          #5
          Ja nisam nikakav stručnjak za automobile, pa vidim da čovek lupeta za sve pare. Preporučuje da se menja ulje na 4-5.000km, a nova puna sintetika se menja na 15-20.000km. Čak nije preporučljivo menjati ulje prečesto, jer tek na nekoj kilometraži dolazi do izvesnih hemijskih procesa koji čuvaju motor...

          Javiće se već mnogo stručniji

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Obično sam oguglao na "pederisanje" neobaveštenih tipova koji prave promet lupetanjem za sve pare a na konto toga da sludjuju narod.
            Samo jedan deo iz teksta ne bih smarao mozak za čitanje nadalje jer je kontaminirano fekalijama....

            Ugradnju gasa ne preporučujem ni u jedan automobil. Problemi čak i sa sekvent sistemima najnovije generacije javljaju se već nakon 20.000 ili 30.000 pređenih kilometara. Problem može delimično da se otkloni čišćenjem dizni, ali time se samo odlaže neminovna zamena benzinske pumpe, injektora, koji rade samo kod startovanja motora, jer čim se postigne optimalna temperatura, sekvent sistem preuzima snabdevanje motora gorivom, tačnije tečnim naftnim gasom. Kada agregat radi na plin, tada dizne nemaju nikakvu funkciju, a u komori (komorni prostor na glavi) se kao posledica sagorevanja garež lepi na veoma osetljive i sofisticirane dizne.
            Dragi gospodine Todoroviću, danas je svako gospodin pa je red... Renomirani proizvodjači automobila imaju u ponudi modele sa ugradjenim gasom još u fabrici, dakle ne ono što mi laici zovemo fabrička ugradnja a ugradjeno naknadno na skroz novo vozilo nego baš na traci u procesu proizvodnje automobila...
            Da čitate ovaj forum, znali bi bar nešto i manje bi lupetali... Problem se ne rešava delimično a ni trajno sa čišćenjem dizni jer diznama ništa ne fali... Laici kao vi i slični ne sjhvataju da dizne stoje u usisnoj grani koja je u većini današnjih motora plastična pa se time gubi i onaj jadni momenat kao povećane temperature a dizne ne rade. Biću jasan pošto vidim da teško shvatate... Dizne stoje u usisnoj grani jednako kao i na polici u radnji, magacinu ili mojoj fioci... Ne shvatam kako bi izmerio kad će se pokvariti iako ne naprave ni kilometar ali vi to očigledno shvatate kako se pokvare dizne koje ne rade ništa.... Iskreno, ja Vam se divim zbog toga, retko se sreće takvo znanje...

            Sad ide citat iz citata vanvremenski i večit... Sunce će se jednog dana ugasiti ali ovo lupetanje će ostati kao svetlo na kraj tunela i sijaće iz mraka kao zvezda petokraka a nekim bogami i vinjak sija...

            tačnije tečnim naftnim gasom. Kada agregat radi na plin, tada dizne nemaju nikakvu funkciju, a u komori (komorni prostor na glavi) se kao posledica sagorevanja garež lepi na veoma osetljive i sofisticirane dizne
            Esencija lupetanja, Kurare otrov je blagi dim kako ovo štipa za oči a smrtonosno je na 160 metara... Malo bar neki tekst oko sastavnih delova motora da se pročita, to o čemu Vi poštovani pišete je dizel, i sloivima DIZEL..... Gas sagoreva bez ostatka tako da nema gareži a čak i da je ima, dizne su izvan tog domašaja sem ukoliko vi nekom vašom ingenijalnošću niste uspeli da napravite motor koji radi obrnuto u****va na auspuh a izduvava na vazdušni filter.
            Mada...Kad bolje pročitam tekst i istumuačim šta je napisano, verujem da VI jest u stanju da imate takav motor jer sumnjam da bi lupetali pošto Vam to ne priliči pa sasvim sigurno pišete iz ličnog iskustva...

            Laki je malo neurozan, spizdili mi bageristi plafon na kući pa ... sanacija u toku a kad će ne zna se...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Nije mi dao djavo mira pa sam čitao i dalje..

              Kada agregat radi na plin, tada dizne nemaju nikakvu funkciju, a u komori (komorni prostor na glavi) se kao posledica sagorevanja garež lepi na veoma osetljive i sofisticirane dizne.
              Tekst: Miodrag Đelmaš, Mirko Milovanović, A.Todorović
              Trio la Kampanela, ... Sad vidim i jasno mi je... Pa rekoh sam sebi nemože jedan čovek toliko toga nalupetati ali onda utvrdim da ih je tri... E tako je već lakše a ja pomislio pa koliko je on ingeniozan kad sam može toliko nalupetati.. Znao sam da je neka prevara...
              Motor za koji dajete preproruku o neugradnji je VVT-i nije GDI, FSI i ostale ružne reči, nema komore i nema sofisticirane osetljive dizne nego isto kao i svi drugi motori tog tipa, oni ra ružnim nastavkom imaju komore alli za te GDI motore ima jako malo proizvodjača opreme jer nije interesantno. Svi voze VAG....

              Imajte na umu da će trošiti bar 20% više plina, nego benzina sa istim ritmom vožnje. Iako 11 godina pišem da plin oštećuje motor, naš narod ga uporno ugrađuje. Vidite da ste mi se i vi obratili tek onda kada ste naišli na problem, umesto da ste se lepo informisali na mom portalu. Zato mi oprostite na naslovu pitanja, jer želim da na ovaj način ljudima skrenem pažnju, da gas uništava motor, i to ne samo motore Toyote, već i svih drugih proizvođača. Plin ne prija motoru.
              Mislim brate, pa Gebels je mali deca kako je ovo sročeno, okreće se kao dečija vetrenjača u grobu jer se on nije toga i tako setio...

              Hulje ljudske i vozačke, pa jel vam čovek lepo skreće pažnju a vi i dalej terate po svom. Gde vam je srce a ni duše nemate, on se trudi a vi toliko to ignorišete da polako al isasvim sigurno taj postupak prelazi u bezobrazluk
              I odakle Vam hulje vozačke, pravo da uništavate svoje motore i nanosite duševnu bol gospodinu Todoroviću... Sram Vas bilo, odmah da ste svi povadili te gasove....
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                #8
                ja tek sad vidim,u kojoj sam zabludi bio,sve ove godine a koliko sam tek naroda ojadio,mislim da mi je pakao zagarantovan
                Nego šta ćeš,svaka ****** ima svoju publiku,to jest,svako ima pravo da bude ******

                Comment

                • tomamega
                  CBC Senator XXL
                  • 19.03.2009
                  • 715
                  • Beograd / Crna burma, prim. prev.
                  • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

                  #9
                  Odlican odgovor, Dora. Pogotovo koristan za nas koji znamo da je ono lupetanje, ali ne znamo razmere istog

                  Mozda iza tog pisanja stoje i neki interesi, finansijski, ko ce ga znati.

                  Comment

                  • expendable
                    CBC Senator XXL
                    • 04.11.2009
                    • 3662
                    • Bor

                    #10
                    Očigledno je.

                    P.S.
                    Rado ću goreti u paklu ako je u pravu! (ne volem ni na kafu da se opečem ... toliko je u pravu).

                    (Ne, ne mislim na Doru ... )
                    Last edited by expendable; 26.11.2013, 22:41.
                    Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                    Comment

                    • Plinadzija
                      CBC Senator XXL
                      • 29.07.2008
                      • 1514
                      • Paracin

                      #11
                      A ko je taj qrajber da bi uopste njegovo sljepetanje bilo relevantno za bilo sta? Evo sutra cu da otvorim blog mojoj babi da pise o automehanici...
                      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                      Comment

                      • chobo13
                        CBC Senator XXL
                        • 01.05.2009
                        • 1274
                        • pozega,srbija
                        • AUDI,VW

                        #12
                        sa 4 razlicita modela auta,starije i novije generacije,zadnjih desetak godina koliko su se kotirali u krugu porodice a vozili su se iskljucivo na gas,predjeneo je preko milion km bez problema zbog plina...
                        i sad ce tamo neki nacitani meni da prica da je sir beo,a moze da bude i zut...
                        tako da dora,ako si mu rekao i objasnio,mozda se taj bloger skani i nauci nesto...

                        Comment

                        • TheWickerMan
                          CBC Senator XXL
                          • 11.09.2007
                          • 791
                          • DE
                          • AR Giulietta TCT

                          #13
                          Ja 45000 km ni filter nisam zamenio niti bilo šta na plinskom uređaju pa mi auto normalno ide... da nije meni crk'o motor a ja to ne znam?

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Ma čovek je izlupotina... Od znanja oko automobila ima 5 minuta stajanja pored nekog auta.
                            Sasvim sigurno, višestruko i neopozivo zna o modelim više od mene u znatnim količinama jer me to totalno en zanima ali o tome kako radi auto nema tri čuke. O toem kako radi gas, nema te jedinice da okarakteriše neznanje tako da ostaje neocenjen.

                            Dublja analiza teksta bi zahtevala znatno više pisanja a to me iskreno sve više mrzi obzirom da je ovde sve odavno objašnjeno ali trio Lakampanela zna bolje a naročito zna da u članku o gasu objasni kako je bolja original dijagnostika za Krajslera od kineske što baš nema veze sa preporukom o štetnosti gasa.

                            Neko ko lambda sonde zove gornja i donja i nema elemetarnog pojma šta čini gornja a šta donja kao i bilo koja (to ne važi za bokser mtore, oni nemaju gornju i donju ali rade?? nema šanse da mu pomogne ni Teslina dijagnostika.... a ne Krajslerova...

                            P.S Boxeri imaju prednju i zadnju sondu pošto je izduv horizontalno.... Sad koji je prednja a koja zadnja zavisi da li si ispred ili iza auta... Ako si u auto rekao bih da onda ima dve sonde ispod...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • remark
                              CBC Član
                              • 05.06.2007
                              • 82
                              • Novi Sad

                              #15
                              Pitam se koji mu je motiv za takvo pljuvanje po plinu, kao da je zakonom zabranjen. Nešto razmišljam, stalno preporučuje ljudima da odu do Đelmaš auta da probaju neki Chevrolet, moguće da je dobar sa čika Đelmašem. E sad, koji interes ima jedan Đelmaš da ljudi ne ugrađuju gas u svoja vozila? Možda gubitak garancije pa onda ne moraju da teraju kola na "dranje" kod njega u ovlašćeni servis?! Isto važi i za druge auto kuće i ovlašćene servise. Smislili zajedno onaj tekst pa ko se upeca...

                              Comment

                              Working...
                              X