Nisam nasao temu u auto gas forumu a vezano za svecice pa neka moderatori premeste ili ubace pod neku temu ovo pitanje u slucaju da ipak postoji.Naime,kupio sam kablove za svecice(Poljska,mislim Janmor ili sl.)silikonske za moj model-laguna I 2,0i.Montirao sam ih i sve je ok ali na kutiji od kablova pise da nisu za LPG vozila.Da li da obracam paznju na ovo i zbog cega ili da ne brigam i da vozim?
Kablovi za svecice
Collapse
X
-
"Janmor" kablova ima u ponudi u 3 cenovna ranga: od 900 do 1200 dinara, crna izolacija, i moje iskustvo sa njima je jako negativno. Sledeći su nekog srednjeg cenovnog ranga, od npr 1500 do 2800 dinara, plava izolacija, i po mom mišljenju su vrlo zadovoljavajući u smislu kvaliteta izrade i trajnosti. Znam da postoje i posebno namenjeni za tng-motore ali njih nisam imao priliku da probam. Ako motor radi normalno na gas, u smislu da nema pad snage, trzanje i detonacije - onda su odgovarajući pa dok traju nek' traju.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Moji jesu crni i pise da su silikonski a cena im je oko 2500 dinara.E sad,kakvo negativno iskustvo si imao?
Ovo je opis kablova koje proizvodi Janmor.Moji su ovi drugi RBU.Kakve stete mogu da imam posto sam ih montirao?
Bundle RB:
1. cable - double layer of silicon, nylon tape braiding, acrilic core
2. silicon boots
3. may be applied to vehicles equipped with LPG installation
Bundle RBU:
1. cable - EPDM of USA, acrilic core
2. silicon or EPDM boots (used boots and terminals can be universal)
3. not recommended for LPG installationLast edited by nikolapanic; 15.12.2013, 15:44.Samo te slusam i pitam se dokle ces?
Comment
-
-
Moj stav je da treba kupovati kvalitetne i proverene kablove. Ove jeftine su mi donosili vlasnici vozila, ja ih nikad nisam kupovao. Moja negativna iskustva potiču od nekoliko vozila na kojima je nakon zamene loših prethodnih kablova novim jeftinim Janmor kablovima bilo problema u radu motora. Na jednom Puntu2 1.2 prvi (i jedini) put sa tim kablovima sam čuo detonacije u usisnoj cevi i to sa sekvencijalnim tng uređajem. Ono što je zajedničko svim tim kablovima je, ako se sećam dobro, da je na kutijama pisalo "Ekoline" ili tako nešto. Ono što pamtim dobro je da su kablovi bili crne boje, da su kablovi i vizuelno i na dodir odavali nekvalitetnu izradu, da su konektori u kapicama na obe strane su bili obični, mesingani, bez opruge i onih "mehanizama" koje imaju kvalitetni kablovi. Cena im je bila oko 10E u dinarima.
Isto tako, postavio sam nekoliko garnitura Janmor kablova koji su u radnjama koštali oko 25E i nikakvih problema nije bilo s njima.
Kao što sam već napisao, ako ti motor radi bez problema - vozi i uživaj. Kablovi kad počnu da crkavaju prvo počinje trzanje pri ubrzavanju, veća potrošnja, pada snaga motora, može se čuti karakteristično "pucketanje" u zoni kablova, "varničenje" koje se vidi po mraku itd. Generalno, ako se na vreme otkrije njihovo dotrajavanje i kablovi zamene u nekom razumnom roku - ništa loše se neće desiti.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Auto mi bolje pali sa novim kablovima i cini mi se da ima ravnomerniji rad ali ono sto me buni,a prvenstveno sam zbog toga i menjao kablove,jeste da auto kao protrzava kada vozim trecom na manjem gasu i onda dodajem gas.Svecice i kapa i ruka su vec zamenjeneSamo te slusam i pitam se dokle ces?
Comment
-
-
Originally posted by nikolapanic View Post... auto kao protrzava, kada vozim trećom, na manjem gasu i onda dodajem gas...
Ako trza samo u trećoj, može biti, da je do menjača. U slučaju, da je u svim višim brzinama, može biti, da je od svega po malo. Na primer, ulje u transmisiji!
Ili, jednostavno, stil vožnje! Takav, težak auto, muči se, da naglo potegne sa 1000 rpm. Još, ako mu i kvačilo nije u redu.
Pokušaj, da ga ne spuštaš ispod 2000 rpm. Pa, vidi, kako se ponaša.
Btw. sve što si izmenjao, dobro je i korisno!
Comment
-
-
Originally posted by nikolapanic View PostAuto mi bolje pali sa novim kablovima i cini mi se da ima ravnomerniji rad ali ono sto me buni,a prvenstveno sam zbog toga i menjao kablove,jeste da auto kao protrzava kada vozim trecom na manjem gasu i onda dodajem gas.Svecice i kapa i ruka su vec zamenjene
Došteluj malo plin, odnosno odvrni malo "slavinicu".
S obzirom da je tema "kablovi za svećice", ako imaš dodatnih pitanja pronađi odgovarajuću temu i tamo nastavi sa pisanjem.
PozdravBolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
Comment