Cena ugradnje gasa, bitan faktor kod odluke?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Eon
    Moderator
    • 10.03.2005
    • 4225
    • Beograd-NBG-44
    • Superb 2.0 4x4 DSG

    #16
    Kada ljudi počnu da kapiraju odnos uloženo dobijeno ili cena korigovana faktorom kvaliteta izrade, biće mnogo lakše. Takođe, kada se ponuđena usluga bude dobijala u potpunosti, opet će biti lakše. Do tada ćemo uzalud da se raspravljamo.

    A takođe, neko prihvati i veću cenu usluge, zbog ljudskog odnosa sa majstorom, a neko veću zbog sterilnog odnosa sa velikim servisom.

    Industrijski proizvedena roba i usluga pojedinca nisu komparabilni u prodajnom smislu.

    Ali i dalje mislim da cena može da bude data za tip vozila sa određenim preduslovima stanja vozila, a da se uz cenu navede predmer opreme sa tehničkim specifikacijama i dužinom garancije (za sve elemente pojedinačno). Kod nas je to reeeetko slučaj.
    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

    Comment

    • tomamega
      CBC Senator XXL
      • 19.03.2009
      • 715
      • Beograd / Crna burma, prim. prev.
      • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

      #17
      Originally posted by Dora View Post

      Da bi znao šta j dobro moraš biti ja, konkretno oko autogasa, a to je nemoguće bez bar par meseci rada. Ovde se postavi pitanje u smislu koja oprema ide za moj auto..
      Ajd baš kad si me pozvao na diskusiju

      Ali ja kao potrošač ne želim da znam ništa oko autogasa. Zato sam i spreman da platim višu cenu. Oko toga je započela diskusija, Doro. Čovek je otišao kod IvanaT, platio najvišu cenu na tržištu (ne računajući "ovlašćene ugrađivače", koji imaju dil sa autosalonima) i na kraju ipak imao problema i bio nezadovoljan. Možda opravdano, možda neopravdano. Ali, ja tebi platim cenu koju tražiš, i ništa me ne interesuje. Ja baš nastupam sa stanovišta ljudi koji žele da plate više, ali i da dobiju dodatni kvalitet. U mom slučaju baš kod IvanaT, ja smatram da nisam dobio dodatu vrednost. Svakih par meseci mi se uključivala žuta lampica, i taj problem nikad nije rešen. Pokušavali su više puta, štelovali mape itd, ali ništa. E sad, nastavak sledi posle Dorinog citata
      Originally posted by Dora View Post


      Na šta je garancija 7 godina, na metal? Trajaće 100 godina sem ako neko ne sipa kiselinu u motor ali onda nije bitno. Primer zbog koaga je počela tema... više od dve godine, dva leta i dve zime na nešto što je nadogradjeno i nije predvidjeno da bude baš tu. Mikro klima za T račvu blizu auspuha gde je inače nema a sad iam dve šelne koje primaju toplotu.. itd...
      Eh, upravo ove boldovane reči pokazuju suštinu moje poente. Nekako mi se čini da se svi problemi oko autogasa vrte oko toga. Fabrički nije predviđeno da bude tu, pa može (ali ne mora) da napravi problem. I čini mi se da se ugrađivač uvek može sakriti iza teze: nešto nije dobro na autu, pa se to odražava na autogas instalaciju!?? Nekada to jeste slučaj, nekada i nije. Ali, štos je da uvek ugrađivač ima "odstupnicu" .

      I tu se vraćam na prvi Dorin citat, a to je da ja o autogasu stvarno ne znam ništa. Nego mi preostaje da me kao ping pong lopticu bacaju od "klasičnog" majstora, do autogas majstora. A svaki odskok te loptice boli, i finansijski i živčano.

      Zato sam prešao na dizel, svestan toga da ako nešto rikne, jedan ili dva dela koštaju kao čitava autogas instalacija. Ali, barem su svi delovi fabrički predviđeni i znaju se otprilike mane određenog proizvođača, pa nema mnogo lutanja. Dizel jeste malo skuplji za eksploataciju (laže ko priča suprotno), ali sam mnogo mirniji u glavi.

      Iščekujem tvoj komentar, Doro

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Neću da govorim u tudje ime ali se mi ponosimo time da rešavamo probleme ili priznajemo da smo nešto ukakali pa onda ispravimo. Imam 40 godina rada sa ili oko automobila, skrljao sam stotine šrafova, izbušio gde treba i ne treba, iz najbolje namere najboljim prijateljima uradjeno najlošije itd..
        Živ čovek greši ali je obavezan da to ispravi.
        Slažem se da ne treba da znaš ništa oko toga kao i ja oko montiranja krova (crepova) pa iak osam platio sad sam dopravljam jer se biber crep providi.

        Oko toga najskuplje na tržištu je širok pojam da li je to dovoljno ali će tek za to da lete glave pa ne bih sada

        Mnogo puta sam išao sa iznerviranom mušterijom do majstora mehaničara koji nema pojma sa dijagnostikom ili popravkama da bi meni objasnili kak je to gas kriv zato što je on loše uzupčio motor, za to što Biser odvali biser da mi moramo anmestiti ler na Golfu a on uzeo 6500 dinara i oprao karb spolja a glikol element i saug ko ebe a pumpica za ler umrela pre sto godina. I sl..

        Rečenica biraj majstora ide sviam na živce pa i meni ali dok je onakvih i nama je dobro da prepravljamo. Svako će se naći tamo gde želi.

        Dizel ili bilo šta ti je isto, ako je majstor truba ili nepošten isto te čeka...

        Tolerancija, nema zašto da se krije niko iza nikog ili nečega. Činjenica je da auto koji ima 200k kilometara a takvi su svi iz uvoza nije nov i cvećka. Činjenica je da kad neto diraš što nije za diranje onda može nastati problem.

        Samo primer na brzinu, Mečka, doterao čovek iz Nemačke da uradimo, auto lep, očuvan, radi skroz ok ono na prvu loptu i radimo ga. Upalimo po završetku ne radi jedan cilinder, ok, ne valja emulator utvrdimo.. Zamenim dobijemo da neradi drugi neki cilindar, ok, uvalili nam loše kablove (nisu loši Lovato emulator) dešava se fabrička greška... Zamenimo komplet instalaciju od gasa i opet njesra... U nekom tripu ne znam ni ja zašto skinem gumicu sa džeka od original mercedesove dizne i vidim... zelena oksidacija oko žica a izolacije ni od korova.. Aaaaa dobro je, skalpel i seci uzduž da to zamenimo... Kjurac posle 30 cm isto i onda otvorim sve, žice totalno bez izolacije samo ih je odvajala zelena kruta skrama od bakra koju smo mi naravno ispomerali dok smo montirali, okrunila se i negde žice imaju spoj a negde ne. Zovmo Merc radnju i kažu "da to je normalno za taj tip, riknu žice na 100.000 i menja se komplet motorna instalacija" košta 300 evra i mora da se naruči, čeka se 3 nedelje...
        Pošto imamo žice raznih boja napravimo motornu instalaciju oonako za po sata da ćovek ode do Nemačke pa će tamo uzeti u servisu, nije frka za pare ali ovde to nema..
        Vajka se šta da kaže u servisu za "skalameriju" koja to baš i nije, potrudili smo se. Dobio je savet da kad ode tamo i pitaju ga ko je ovo pravio neka kaže da je on morao to na autoputu da napravi i zato je loše jer je napravio za 15 minuta pa nek se češu

        Gubitak vremena nije naplaćen, čovek je častio. Zato smo skuplji ali sad već nedovoljno

        Ljudi posle trulog Juga sednu u polovni raspadnuti Punto, Megan ili šta već koji je naravno 100 u glavu za tog Juga ali svakako nije nov a ni ispravan.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #19
          Originally posted by tomamega View Post
          Zato sam prešao na dizel, svestan toga da ako nešto rikne, jedan ili dva dela koštaju kao čitava autogas instalacija.
          ne bih se nešto kladio,moj komšija potroši 1800eu za pumpu i dizne.Međutim nije sve gotovo,rekoše mu u servisu da je turbina pred izdisajem,a motor je prati u stopu ... oće taj dizel da bude jeftin ... filter košta kao i plinski ECU

          Comment

          • WEST 014
            CBC Senator XXL
            • 17.08.2010
            • 862
            • Valjevo
            • Audi A4

            #20
            Evo jos jedne borbene plin vs dizel teme na vidiku

            Comment

            • tomamega
              CBC Senator XXL
              • 19.03.2009
              • 715
              • Beograd / Crna burma, prim. prev.
              • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

              #21
              Hvala na odgovoru, Doro. Samo potvrdjuje da je stvarno taj vaš posao pipav i nezahvalan. Ja sam po prirodi picajzla i čim nešto ne valja odmah to sredjujem. Ne trpim da mi se nešto čuje, svetle lampe, lupka. Po tome nisam baš klasičan Srbin. Meni je princip da uvek imam auto kojim mogu da odem do Budimpešte i natrag u svakom trenutku. Pa sam opet imao neke zezancije sa plinom. Zato kažem da izgleda da je najbolje kupiti nov auto pa onda ugradnja. Jedina sigurna varijanta.

              Za kolegu speedplusa.
              Tvoj komšija nije kupio dizela, već leš koji je došao u Srbiju da umre. Ja sam platio malo više za solidnog dizela i posle 2 godine i 30kkm samo menjam ulje (da ne čuje zlo). A ionako to nije ovde tema, postoji druga tema za to. Nemoj da te Dora dohvati zbog off-a

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                #22
                Originally posted by tomamega View Post

                Za kolegu speedplusa.
                Tvoj komšija nije kupio dizela, već leš.Ja sam platio malo više
                u tom grmu i leži zec, a i suština ove teme.U prevodu,retko ko hoće da plati malo više

                Comment

                • polar1
                  CBC Član
                  • 18.03.2014
                  • 22
                  • Beograd
                  • Ford

                  #23
                  Pa u mom slucaju i jeste problem sto sam se nadao da cu tih 36 meseci biti zasticen gresaka servisa koji je ugradio, a ispostavilo se za obicnu sitnicu je ispao veliki problem. Nece da priznaju da selne nisu stegnute (necu ovom prilikom odgovarati na neumesne komentare strucnjaka). Kaze da sam rekao "na šta je BTW odgovorio da mi nemamo pojma...", prvo nije moj recnik, a drugo, da otisao, i dao skoro 700EUR kod majstora koji "nemaju pojma". Isto kaze "Da li rashladna tečnost curi na dograđenim crevima? Ne." Curi, naravno. Na oba dodata creva ( ne Fordova) na isparivacu su dotegnute selne, i tu je bilo tragova curenja. Samo da dodam, tada je auto bio star 7god. i 64.000km presao (stvarnih), kupljen u BG salonu. Mnogo je nezgodno poklapati na ovaj nacin iznosenje neistina, pogotovu sto ja nemam mnogo staza u pisanju poruka na Forumu. Naravno da se desi greska kad - tad, i nije problem, ali je treba prihvatiti kao i one dobre pare. Ja sam bas zbog neke sigurnosti i odlucio da to budu oni, ali su se makar kod mene pokazali lose. Sitnica je u pitanju.

                  (Ne znam kako da citiram prethodne poruke, sa druge teme?)

                  Pozdrav

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #24
                    Ja ću da odgovorim, zato što sam direktno učestvovao u komunikaciji sa mušterijom. Ja sam Neša i poslovođa sam kod Ivana u servisu. Nadam se da nije problem da napišem jednu poruku sa njegovog profila.
                    G-din je došao u servis sa problemom gubljenja rashladne tečnosti na T-račvama za grejanje reduktora i sa idejom da su stege na crevima koje su namontirane suviše velike i da bi trebalo da se namontiraju manje. To je tražio iz razloga što je sam pokušavao da postojeće stege dotegne i više nije mogao da ih dotegne. Kako su onda tri godine ostale nedotegnute, ako ste sami pokušali da ih dotegnete i niste mogli više? Rekao sam vam da su vam fabrička creva smekšala i da ih treba zameniti i da je razlog curenja crevo koje je dotrajalo, kao i da rashladnu tečnos gubi kroz unutrašnji sloj i ponudio sam vam opciju da kada zamenite fabrička creva, namontiramo dva nova creva za grejanje reduktora i postavimo aluminijumske T-račve. To ste odbili, zato što je to potrebno da se plati iako u garantnoj knjižici stoji da su creva, filteri, membrane i ostali zaptivači potrošan materijal, koji ne podleže garanciji.
                    Stege sam vam nakon toga dotegao, čak i pretegao iz razloga što je crevo smekšalo i opet će moći da se dotegnu nakon nekog vremena, zato što vam fabričko crevo ne valja. To možete da prihvatite kao činjenicu, a i ne morate, vaš izbor. Creva su stara 10-godina i dotrajala su, za to vreme je auto mogao i da stoji i opet bi bilo isto. Da vam stege nisu bile stegnute, mislite da bi kod zagrejanog motora, kada se podigne pritisak u sistemu, to sve stajalo onako samo od sebe? Kada stega bude isekla to mlitavo crevo i to se desi na sred auto-puta, ko će biti kriv? Za to ste rekli da to ne može da se desi i da pričamo svašta.
                    Toliko od mene, uživajte u vožnji kao i do sada i zamenite creva.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • tomamega
                      CBC Senator XXL
                      • 19.03.2009
                      • 715
                      • Beograd / Crna burma, prim. prev.
                      • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

                      #25
                      Originally posted by polar1 View Post
                      prvo nije moj recnik, a drugo, da otisao, i dao skoro 700EUR kod majstora koji "nemaju pojma". Isto kaze "Da li rashladna tečnost curi na dograđenim crevima? Ne." Curi, naravno. Na oba dodata creva ( ne Fordova) na isparivacu su dotegnute selne, i tu je bilo tragova curenja. Samo da dodam, tada je auto bio star 7god. i 64.000km presao (stvarnih), kupljen u BG salonu.


                      Pozdrav
                      Ove boldovane rečenice su od ključnog značaja za ovu diskusiju. Ako je neko platio toliku cenu, očekuje ipak malo više razumevanja. Dobar poslovni potez AC Rašića bi bio da servis zameni ta creva, pogotovo imajući u vidu da je sama autogas instalacija uticala na slabljenje unutrašnje opne tih creva, što je Dora napisao par postova iznad. Naravno, to nije bila obaveza AC Rašića, ali bi bio dobar poslovni potez. Ako su vaše cene ubedljivo najviše na tržištu, morate i ponekad da date malo više, čak i iznad onoga što piše u knjižici.

                      Drugo, predmetni auto nije krš, kupljen u Srbiji i prešao je stvarno malo. Postavlja se onda pitanja: pa u koji auto ugraditi plin? Onaj koji je tek izašao iz fabrike? Opet ista priča: kriv je neki drugi sklop, a ne sam autogas. Ja verujem da je Neša u pravu ovo što priča, ali treba razumeti i potrošača koji je već potrošio dve prosečne plate u Srbiji na plin, i opet neko ulaganje u istu priču.

                      Priključujem se ovome jer sam i ja kod IvanaT ugradio plin 2009. godine. U pitanju je bio auto vrlo zahvalan za ugradnju plina, Opel Corsa 1.2, 16V, 2003. godište, čini mi se. Sami majstori i Neša uvek bili otvoreni i saslušali svaku moju reč. Tu nema dvojbe. Ali, meni nikada nije bio rešen problem paljenja žute lampe. Neša je jednom štelovao mapu, bila u savršenom stanju mapa, ali i dalje problem. Ja ne znam ni danas šta je bilo u pitanju (auto sam prodao), ali me je to 2 puta iznerviralo. Jednom u Grčkoj, a drugi put u Budimpešti mi se upalila žuta lampica. Probao je Neša više puta da reši problem, ali nije uspeo. Onda sam batalio rešavanje tog problema i vozio tako. Opet može da se potegne priča da nešto drugo nije valjalo, ali auto je pre autogas instalacije radio savršeno. Ja sam jedan od retkih koji ne štedi na održavanju auta. Jednostavno, servis koji želi da izgradi reputaciju i to dobro naplaćuje ne sme ovako da posluje.

                      Iskreno, sledeći put ako budem vozio benzinca na plin, razmislio bih gde da ugradim uređaj.

                      Comment

                      • polar1
                        CBC Član
                        • 18.03.2014
                        • 22
                        • Beograd
                        • Ford

                        #26
                        Pokusao sam dotezanje par dana pre dolaska kod Vas sa losim odvrtacem, a posto su problematicne selne na nezgodnom mestu nisam uspeo, ostalo je kako je i bilo, i mislio sam da je selna stegnuta do kraja, pa sam i pitao da li moze da se stave manje. (Vi ste koristili gedoru.) Popricali smo i shvatio sam da je velicina OK.
                        Samo mi objasnite, ako nije problem, kako to da na fabricka 2 creva koja ste presekli i stavili 2 racve i dodali 2 creva za reduktor ( ja se izvinjavam, to sam nazvao isparivac), suva je bila samo 1 racva kompletna, (3 selne nisu dotezane, a to su isto fabricka creva i 1 Vase), dok druga racva kompletna - sa Vasim crevom i oba kraja Vasih creva na reduktoru su dotegnuti. Vasa creva su ugradjena pre 32 meseca, pa su po Vama i ona stara i treba ih zameniti. Nesto ovde ne razumem.
                        Sada mi jos nije jasno, kazete da ste namerno pretegli ukupno 5 selni ( dve na originalnom crevu a 3 na Vasim crevima)? Iz razloga da mi se sto pre desi havarija koju ste opisali?
                        Da sam kod kuce uzeo gedoru, ja bih malo dotegao, i od ovoga nista ne bi bilo.
                        Dosao sam kao reklamacija i nadao se mnogo boljem prijemu, a odbio sam ugradnju kod poznanika za, tada, 500E.

                        Pozdrav.

                        Comment

                        • Chubbs
                          Everybody lies
                          • 29.01.2006
                          • 5807
                          • Novi Sad
                          • Audi A6 1.8T

                          #27
                          a o kojim parama se radi da se izmenjaju ta creva, racve, sta vec curi, ne valja?
                          You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                          Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                          Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                          Comment

                          • polar1
                            CBC Član
                            • 18.03.2014
                            • 22
                            • Beograd
                            • Ford

                            #28
                            Nismo ni pricali o ceni, tako da ja ne znam.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              pogotovo imajući u vidu da je sama autogas instalacija uticala na slabljenje unutrašnje opne tih creva, što je Dora napisao par postova iznad.
                              Samo radi tačnosti ja sam ovde odustao

                              Plinska instalacija nije uticala na slabljenje nego pokaže to slabljenje materijala. Naravno treba uzeti u obzir godine eksploatacije creva kao i kvalitet. TO se stvarno dogadja na nekim autima više na nekima manje a negde kao čuveni Golf dvica je obavezno...
                              Možeš stezati do nesvesti metal ili plastika svejedno ali uvek ima onu skramu da flisuje a na kraju se završi presecanjem creva od pretezanja ili pucanjem plastične račve opet od pretezanja. Zamenom creva grejača za nova, sve se dovodi u normalno stanje na neoliko godina.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • speedplus
                                RIP Bio nam je drug!
                                • 15.01.2007
                                • 2419
                                • LAZAREVAC

                                #30
                                Originally posted by polar1 View Post
                                Sada mi jos nije jasno, kazete da ste namerno pretegli ukupno 5 selni ( dve na originalnom crevu a 3 na Vasim crevima)? Iz razloga da mi se sto pre desi havarija koju ste opisali?
                                ukapirali smo gde je kvar,ali nikako da ukapiramo šta je mušterija htela od dotičnog servisa.Prvo joj ne odgovara dijagnoza,ok u redu.Daje sam dijagnozu,i zahteva da mu se pritegnu šelne, ok, serviser mu steže šelne i sad biva optužen od te iste mušterije,zato što je uradio ono što je od njega traženo.Neka me neko ispravi ako grešim

                                Comment

                                Working...
                                X