Kad bi ovaj deo foruma mogao da se obeleži nekim florom i prigodnim venčićem ja bih to uradio i zaključao ga jer će uskoro ostati samo pitanja samostalnih majstora kak ose šta šteluje ali će i njih biti sve manje kako se kvari uredjaj. Novih će biti sve manje jer ludaje koje pišu propise nisu nikad radile za normalnu platu, nisu plaćale poreze i nisu što je najvažnije shvatile da postoje i ljudi u ovoj državi. Za njih postoje samo ministarstva, skupština, političke organizacije i sl... gde je bitno uzeti iz fonda što se više može a kad nema u fondu onda izmisliti neki novi prihod pa makar on bio i nerealan. Neko im je jednom rekao za Jekatarinu ne one što pevaju nego za ruskinju da se ono jedite kolače ako nemate hleba i oni se toga drže kao pijan plota i ne shvataju šta se mi bunimo kad nam oni prave dobro...
Uglavljivanjem prethodnih promena je (reatest) gde su ipak ljudi izvarani za nešto što su već platili da plate ponovo ili pre roka je bila pljačka. On to zovu kontrola, atest ti i dalje važi do 2018 ali ti ideš na kontrolu... I plaćaš je po povećanoj ceni naravno. Pre toga je reatest (izmena isparivača, boce il isl.) koštao 1800 dinara a baš novi atest je bio oko 6000 dinara. To je izjednačeno tim dekretom i na taj način se neko opario veoma značajno puno i extra mnogo tako da su zapošljavali mnogo novih ljudi. Država je uzimala malo ali agencije su uzimale puno. Reče jedan kolega serviser u tamo nekom zatvorenom forumu, svima njima je bilo dobro ali zato nama i mušterijama nije bilo ali ko nas pita.
Mislim mogli smo mi kao da napravimo neko udruženje (već ih ima nekoliko) pa kao da se mi nešto pitamo ali je to otprilike kao kad bi mene eskim pitao da mi napravi iglo nasred dvorišta a ja bih rekao more marš... Mada glup sam, da mu naplatim ne bi imao iglo jer nema zime i ja zadovoljan...
Ima nešto dana do nove 2015 godine i priča sa tužnim krajem o keruši i njenih 7 kučića se nastavlja a bojim se da dolazi u završnu fazu.
Mada ima još jedan korak da nateraju servisere da plate licencu 3000 evra za dve godine, toliko su tražili, ali to će dobiti u Duminama. Čim nateraja smradove advokate da rade svoj posao i ne ugrožavaju državu ja ću razmisliti o tome. Pošto tu nema kraja ni ja nemam šta da razmislim, niti razloga za brigu.
Uglavnom što se tiče gasa, plina TNG-a UNP-a CNG-a autogasa i ostali sličnih ružnih reči to je pretposlednji ekser u sanduku, poslednji će biti kad nateraju servisere da ulože u radionice par hiljada evra da zadovolje "propise" i da plaćaju licenu državi. Problem je koji onanista će izdati dokaz o tome da ja znam da ugradjujem te gasove kad od znanja oko kola ima 7 minuta stajanje pored istog, auta. Mnogi su otpali jer nisu stajali pored istog, auta...
Original i više o tome je ovde: Агенција за безбедност саобраћаја
Uglavljivanjem prethodnih promena je (reatest) gde su ipak ljudi izvarani za nešto što su već platili da plate ponovo ili pre roka je bila pljačka. On to zovu kontrola, atest ti i dalje važi do 2018 ali ti ideš na kontrolu... I plaćaš je po povećanoj ceni naravno. Pre toga je reatest (izmena isparivača, boce il isl.) koštao 1800 dinara a baš novi atest je bio oko 6000 dinara. To je izjednačeno tim dekretom i na taj način se neko opario veoma značajno puno i extra mnogo tako da su zapošljavali mnogo novih ljudi. Država je uzimala malo ali agencije su uzimale puno. Reče jedan kolega serviser u tamo nekom zatvorenom forumu, svima njima je bilo dobro ali zato nama i mušterijama nije bilo ali ko nas pita.
Mislim mogli smo mi kao da napravimo neko udruženje (već ih ima nekoliko) pa kao da se mi nešto pitamo ali je to otprilike kao kad bi mene eskim pitao da mi napravi iglo nasred dvorišta a ja bih rekao more marš... Mada glup sam, da mu naplatim ne bi imao iglo jer nema zime i ja zadovoljan...
Ima nešto dana do nove 2015 godine i priča sa tužnim krajem o keruši i njenih 7 kučića se nastavlja a bojim se da dolazi u završnu fazu.
Mada ima još jedan korak da nateraju servisere da plate licencu 3000 evra za dve godine, toliko su tražili, ali to će dobiti u Duminama. Čim nateraja smradove advokate da rade svoj posao i ne ugrožavaju državu ja ću razmisliti o tome. Pošto tu nema kraja ni ja nemam šta da razmislim, niti razloga za brigu.
Uglavnom što se tiče gasa, plina TNG-a UNP-a CNG-a autogasa i ostali sličnih ružnih reči to je pretposlednji ekser u sanduku, poslednji će biti kad nateraju servisere da ulože u radionice par hiljada evra da zadovolje "propise" i da plaćaju licenu državi. Problem je koji onanista će izdati dokaz o tome da ja znam da ugradjujem te gasove kad od znanja oko kola ima 7 minuta stajanje pored istog, auta. Mnogi su otpali jer nisu stajali pored istog, auta...
ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ - УПУТСТВО ЗА ПОДНОШЕЊЕ ЗАХТЕВА ЗА ОДОБРЕЊЕ ПРЕПРАВКЕ ВОЗИЛА ОД 01.01.2015. ГОДИНЕ, ПОЗИВ ВРШИОЦИМА ПРЕПРАВКИ ДА ПОШАЉУ ПОДАТКЕ ЗА РЕГИСТРАЦИЈУ
Обавештавамо грађане да од 1. јануара 2015. године неће бити могуће извршити преправку без претходно одобрене техничке документације о преправци од стране Агенције. Агенција неће, у случајевима када је преправка већ извршена, накнадно одобравати техничку документацију о преправци. С тим у вези, власници возила који су или ће извршити преправку возила у току 2014. године, потребно је да започну поступак испитивања до 31. децембра 2014. године, јер се у супротном за таква возила од 1. јануара 2015. године неће моћи извршити испитивање, па самим тим неће моћи ни да се региструју.Одредбом члана 17в Правилника о испитивању возила, одложена је примена одредаба члана 6., односно одложено је одобравање преправке возила до 1. јануара 2015. године. Од 01.01.2015. је обавезна примена одредби члана 6 Правилника о испитивању возила, односно одредби које се односе на одобрење преправки возила.
Пре извршења преправке возила мора се сачинити техничка документација о преправци коју одобрава Агенција
Захтев за одобрење преправке возила подноси привредно друштво, односно друго правно лице или предузетник, који ће по овлашћењу власника возила вршити преправку, односно грађанин, само ако то чини за сопствене потребе. Захтев се подноси преко овлашћених правних лица за испитивање возила чији је списак дат у табели на званичној интернет страници Агенције:http://www.abs.gov.rs/doc/ispitivanje/SPISAK LABORATORIJA ZA ISPITIVANJE.pdfЗахтев из става 1. овог члана мора да садржи податке о власнику возила, име и презиме, пребивалиште – седиште (адреса), пословно име привредног друштва, односно другог правног лица или предузетника који ће вршити преправку на возилу и врсту и разлог преправке.
Уз захтев за одобрење преправке возила подноси се: - документација о преправци возила са техничком документацијом у три примерка. - доказ о плаћеној републичкој административној такси према тарифном броју 1. у износу од 290,00 динара - доказ о плаћеној цени услуге увида у техничку документацију и издавање одобрења преправке возила у износу од 20.000,00 динараОвлашћено правно лице прима захтев, обрађује документацију, и прослеђује комисији Агенције за безбедност саобраћаја за одобрење преправке возила пре вршења преправке. Након увида у достављену техничку документацију комисија Агенције, одлучује o захтеву за одобрење преправке возила. Одобрење преправке возила врши се тако што Агенција, односно овлашћено правно лице оверава сваку страну техничке документације и два примерка враћа подносиоцу захтева.
Подносилац захтева тада може преправити возило и поднети захтев за испитивање возила о чему је приложено детаљно упутство на званичној интернет страници Агенцијеhttp://www.abs.gov.rs/zahtev za ispitivanje.html.
Позивамо произвођаче, вршиоце преправки возила да Агенцији пошаљу преко интернет адресе vozila@abs.gov.rs податке о преправкама које планирају да обављају и на којим возилима, Агенција ће формирати регистар вршиоца преправки возила који поседују оверену документацију односно одобрење преправке.
Обавештавамо грађане да од 1. јануара 2015. године неће бити могуће извршити преправку без претходно одобрене техничке документације о преправци од стране Агенције. Агенција неће, у случајевима када је преправка већ извршена, накнадно одобравати техничку документацију о преправци. С тим у вези, власници возила који су или ће извршити преправку возила у току 2014. године, потребно је да започну поступак испитивања до 31. децембра 2014. године, јер се у супротном за таква возила од 1. јануара 2015. године неће моћи извршити испитивање, па самим тим неће моћи ни да се региструју.Одредбом члана 17в Правилника о испитивању возила, одложена је примена одредаба члана 6., односно одложено је одобравање преправке возила до 1. јануара 2015. године. Од 01.01.2015. је обавезна примена одредби члана 6 Правилника о испитивању возила, односно одредби које се односе на одобрење преправки возила.
Пре извршења преправке возила мора се сачинити техничка документација о преправци коју одобрава Агенција
Захтев за одобрење преправке возила подноси привредно друштво, односно друго правно лице или предузетник, који ће по овлашћењу власника возила вршити преправку, односно грађанин, само ако то чини за сопствене потребе. Захтев се подноси преко овлашћених правних лица за испитивање возила чији је списак дат у табели на званичној интернет страници Агенције:http://www.abs.gov.rs/doc/ispitivanje/SPISAK LABORATORIJA ZA ISPITIVANJE.pdfЗахтев из става 1. овог члана мора да садржи податке о власнику возила, име и презиме, пребивалиште – седиште (адреса), пословно име привредног друштва, односно другог правног лица или предузетника који ће вршити преправку на возилу и врсту и разлог преправке.
Уз захтев за одобрење преправке возила подноси се: - документација о преправци возила са техничком документацијом у три примерка. - доказ о плаћеној републичкој административној такси према тарифном броју 1. у износу од 290,00 динара - доказ о плаћеној цени услуге увида у техничку документацију и издавање одобрења преправке возила у износу од 20.000,00 динараОвлашћено правно лице прима захтев, обрађује документацију, и прослеђује комисији Агенције за безбедност саобраћаја за одобрење преправке возила пре вршења преправке. Након увида у достављену техничку документацију комисија Агенције, одлучује o захтеву за одобрење преправке возила. Одобрење преправке возила врши се тако што Агенција, односно овлашћено правно лице оверава сваку страну техничке документације и два примерка враћа подносиоцу захтева.
Подносилац захтева тада може преправити возило и поднети захтев за испитивање возила о чему је приложено детаљно упутство на званичној интернет страници Агенцијеhttp://www.abs.gov.rs/zahtev za ispitivanje.html.
Позивамо произвођаче, вршиоце преправки возила да Агенцији пошаљу преко интернет адресе vozila@abs.gov.rs податке о преправкама које планирају да обављају и на којим возилима, Агенција ће формирати регистар вршиоца преправки возила који поседују оверену документацију односно одобрење преправке.
Comment