Zahtev za odobrenje prepravke vozila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Zahtev za odobrenje prepravke vozila

    Kad bi ovaj deo foruma mogao da se obeleži nekim florom i prigodnim venčićem ja bih to uradio i zaključao ga jer će uskoro ostati samo pitanja samostalnih majstora kak ose šta šteluje ali će i njih biti sve manje kako se kvari uredjaj. Novih će biti sve manje jer ludaje koje pišu propise nisu nikad radile za normalnu platu, nisu plaćale poreze i nisu što je najvažnije shvatile da postoje i ljudi u ovoj državi. Za njih postoje samo ministarstva, skupština, političke organizacije i sl... gde je bitno uzeti iz fonda što se više može a kad nema u fondu onda izmisliti neki novi prihod pa makar on bio i nerealan. Neko im je jednom rekao za Jekatarinu ne one što pevaju nego za ruskinju da se ono jedite kolače ako nemate hleba i oni se toga drže kao pijan plota i ne shvataju šta se mi bunimo kad nam oni prave dobro...

    Uglavljivanjem prethodnih promena je (reatest) gde su ipak ljudi izvarani za nešto što su već platili da plate ponovo ili pre roka je bila pljačka. On to zovu kontrola, atest ti i dalje važi do 2018 ali ti ideš na kontrolu... I plaćaš je po povećanoj ceni naravno. Pre toga je reatest (izmena isparivača, boce il isl.) koštao 1800 dinara a baš novi atest je bio oko 6000 dinara. To je izjednačeno tim dekretom i na taj način se neko opario veoma značajno puno i extra mnogo tako da su zapošljavali mnogo novih ljudi. Država je uzimala malo ali agencije su uzimale puno. Reče jedan kolega serviser u tamo nekom zatvorenom forumu, svima njima je bilo dobro ali zato nama i mušterijama nije bilo ali ko nas pita.

    Mislim mogli smo mi kao da napravimo neko udruženje (već ih ima nekoliko) pa kao da se mi nešto pitamo ali je to otprilike kao kad bi mene eskim pitao da mi napravi iglo nasred dvorišta a ja bih rekao more marš... Mada glup sam, da mu naplatim ne bi imao iglo jer nema zime i ja zadovoljan...

    Ima nešto dana do nove 2015 godine i priča sa tužnim krajem o keruši i njenih 7 kučića se nastavlja a bojim se da dolazi u završnu fazu.

    Mada ima još jedan korak da nateraju servisere da plate licencu 3000 evra za dve godine, toliko su tražili, ali to će dobiti u Duminama. Čim nateraja smradove advokate da rade svoj posao i ne ugrožavaju državu ja ću razmisliti o tome. Pošto tu nema kraja ni ja nemam šta da razmislim, niti razloga za brigu.

    Uglavnom što se tiče gasa, plina TNG-a UNP-a CNG-a autogasa i ostali sličnih ružnih reči to je pretposlednji ekser u sanduku, poslednji će biti kad nateraju servisere da ulože u radionice par hiljada evra da zadovolje "propise" i da plaćaju licenu državi. Problem je koji onanista će izdati dokaz o tome da ja znam da ugradjujem te gasove kad od znanja oko kola ima 7 minuta stajanje pored istog, auta. Mnogi su otpali jer nisu stajali pored istog, auta...

    ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ - УПУТСТВО ЗА ПОДНОШЕЊЕ ЗАХТЕВА ЗА ОДОБРЕЊЕ ПРЕПРАВКЕ ВОЗИЛА ОД 01.01.2015. ГОДИНЕ, ПОЗИВ ВРШИОЦИМА ПРЕПРАВКИ ДА ПОШАЉУ ПОДАТКЕ ЗА РЕГИСТРАЦИЈУ

    Обавештавамо грађане да од 1. јануара 2015. године неће бити могуће извршити преправку без претходно одобрене техничке документације о преправци од стране Агенције. Агенција неће, у случајевима када је преправка већ извршена, накнадно одобравати техничку документацију о преправци. С тим у вези, власници возила који су или ће извршити преправку возила у току 2014. године, потребно је да започну поступак испитивања до 31. децембра 2014. године, јер се у супротном за таква возила од 1. јануара 2015. године неће моћи извршити испитивање, па самим тим неће моћи ни да се региструју.Одредбом члана 17в Правилника о испитивању возила, одложена је примена одредаба члана 6., односно одложено је одобравање преправке возила до 1. јануара 2015. године. Од 01.01.2015. је обавезна примена одредби члана 6 Правилника о испитивању возила, односно одредби које се односе на одобрење преправки возила.
    Пре извршења преправке возила мора се сачинити техничка документација о преправци коју одобрава Агенција
    Захтев за одобрење преправке возила подноси привредно друштво, односно друго правно лице или предузетник, који ће по овлашћењу власника возила вршити преправку, односно грађанин, само ако то чини за сопствене потребе. Захтев се подноси преко овлашћених правних лица за испитивање возила чији је списак дат у табели на званичној интернет страници Агенције:
    http://www.abs.gov.rs/doc/ispitivanje/SPISAK LABORATORIJA ZA ISPITIVANJE.pdfЗахтев из става 1. овог члана мора да садржи податке о власнику возила, име и презиме, пребивалиште – седиште (адреса), пословно име привредног друштва, односно другог правног лица или предузетника који ће вршити преправку на возилу и врсту и разлог преправке.
    Уз захтев за одобрење преправке возила подноси се:
    - документација о преправци возила са техничком документацијом у три примерка. - доказ о плаћеној републичкој административној такси према тарифном броју 1. у износу од 290,00 динара - доказ о плаћеној цени услуге увида у техничку документацију и издавање одобрења преправке возила у износу од 20.000,00 динараОвлашћено правно лице прима захтев, обрађује документацију, и прослеђује комисији Агенције за безбедност саобраћаја за одобрење преправке возила пре вршења преправке. Након увида у достављену техничку документацију комисија Агенције, одлучује o захтеву за одобрење преправке возила. Одобрење преправке возила врши се тако што Агенција, односно овлашћено правно лице оверава сваку страну техничке документације и два примерка враћа подносиоцу захтева.
    Подносилац захтева тада може преправити возило и поднети захтев за испитивање возила о чему је приложено детаљно упутство на званичној интернет страници Агенцијеhttp://www.abs.gov.rs/zahtev za ispitivanje.html.
    Позивамо произвођаче, вршиоце преправки возила да Агенцији пошаљу преко интернет адресе vozila@abs.gov.rs податке о преправкама које планирају да обављају и на којим возилима, Агенција ће формирати регистар вршиоца преправки возила који поседују оверену документацију односно одобрење преправке.
    Original i više o tome je ovde: Агенција за безбедност саобраћаја
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Otvaram diskusiju po ovom pitanju i dajem članovima reč
    Zaboravio sam da napišem još jedno razmišljanje, da li će i dalje postojati potreba i obaveza da neka atest kuća preglada i uredno naplaćuje ono što je plaćeno i odobreno od strane dravne institucije.
    Prevedeno, napravio sam projekat ( nije CD) platio da neko baci pogled na to i to dobro platio obzirom na obim i težinu posla i uradio po odobrenju ako je odobreno. Da li neko treba da me kontroliše i doda na to dodatne troškove?

    Čitam da su fanccuzi zasuli sa 100 tona ovana njihovu zgradu... Mi to nemeremo skupiti za dve godine jer nas ima malo a sad se i konačno saznaje razlog zašto nemamo šta jesti...

    Nećete vi meni skupljati ovna pa da se to baca po zgradama... Ješćete vi to lagano jer nema šta drugo i nema ništa da se baci... Reciklaža ili rekuperacija, ili reverzibilna tehnologija, kako god... Kad mogu psi. možemo i mi... Jedite ovna, nije moguće da milioni muva greše....
    Idem da pravim dalje moj oglasnik
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • ekonomik
      CBC Senator XXL
      • 28.01.2007
      • 315
      • Železnik

      #3
      - доказ о плаћеној цени услуге увида у техничку документацију и издавање одобрења преправке возила у износу од 20.000,00 динара

      Izgleda da se tehnička dokumentacija nalazi u amazonskoj prašumi kad uvid toliko košta...

      Comment

      • banekg
        CBC Senator XXL
        • 06.09.2010
        • 1274
        • Nis
        • Toyota Carina e 2.0

        #4
        Filozofsko pitanje: Sta je prepravka vozila, i ko o tome odlucuje, da li je vozilo prepravljeno ili ne?
        Long Live CBC!!!

        Comment

        • simonen
          CBC Član
          • 12.05.2009
          • 29
          • sumadija

          #5
          Ugradio sam tng skoro,pre mesec dana.Sada nešto razmišaljam,da li uopste da radim atest ili izvadim sve napolje.....Razlog za ovakvo razmišljanje imam u predpostavci da će g.veda da podižu cenu tng-a do neisplativosti vožnje na isti.A onda,ako budem hteo da ga izgradim mogu 'ladno da traže elaborat od abs,kako da se bezbedno izgradi tng,i naravno uzmu 20.000din.
          Ovde nikada nisi načisto......preko noći se neko seti kako da narodu otme pare.
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #6
            Član 2. tač. 8. Pravilnika o ispitivanju vozila glasi:
            prepravka vozila jeste promena konstruktivnih karakteristika vozila kojim se menja namena ili vrsta vozila ili deklarisane tehničke karakteristike vozila ili deklarisane karakteristike uređaja i sklopova vozila.

            Odredbe Pravilnika, koje se odnose na ugradnju uređaja za alternativna goriva, koje se primenjuju od stupanja na snagu Pravilnika - ne menjaju se! Znači, sve po starom: zahtev za ispitivanje sa dokumentacijom, izjava ovlaštenog ugrađivača i plaćanje dažbina.

            Pravilnik o ispitivanju preciscen.pdf

            Comment

            • ragazzoni
              CBC Senator XXL
              • 24.02.2009
              • 774
              • Obrenovac i okolina
              • Opel Omega 2.0i-16v

              #7
              Šta može glava genija ispret tenkovske cevi-NIŠTA! Bojim se da smo odavno nemoćni, a sve nam je dato, sve korektno sve demokratski, a kože na leđima nema poodavno. Kome je sir ko kajmak ni briga ga nije za logiku i tehniku, budžet je čudo! Uvali guzu u fotelju i piči. Doro, ne znam, ali sve manje snage imam za bilo kakvu vrstu borbe. Njihovo loše i naše loše se ne mere, nemaju veze. Oni ne stvaraju, ali otimaju, logiku razbijaju. Meni je atestiran uređaj i jedan KOJI ATESTIRA je drugog obučavao šta je benzinski motor, šta su dizne, i kako je moguće da je kod mene osigurač od 20A, kad je po našim propisima 15A? Kojim propisima kad ga je fabrika predvidela baš takvog. Zamenite, da slikamo, ako mislite da prođete. Užas, osim jadanja jedni drugima, nemamo šta drugo. Valjda smo jedina zemlja na svetu koja radnike i poštene automehaničare, napravismo bednike i socijalne sluČajeve.
              ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
              Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Znam za "edkaciju" zato se i pitam ko će mene da atestira. Nisam uobražen ali sam radio dugo te aute...
                Neki dan je smrdibuba sa Mašinskog fakulteta novi sad napisao nemuštu rečenicu "izmestiti ventilacioni otvor blizu je auspuha." za 6500 dinara može bar napisati dve prostoproširene rečenice, koji otvor pošto su razmaknuti pola metra i gde da ga izmestim, na mars verovatno... Slikao sam sve, slika sa metrom, 17 cm od auspuha i regularan zaštitni lim. Da ne davim ovu temu to je po zakonu ali smrdibuba je iznad zakona, kako da se sa njim raspravim...
                Još jednom da se zapamti, smrdibube sa mašinskog fakulteta Novi Sad. Zaostali kadar iz doba OZNE i komunizma, medvedi kojima niko ništa ne može. Ukoliko ovo stvarno nastavi, radiću za Slovence ispod cene i iz inata...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • speedplus
                  RIP Bio nam je drug!
                  • 15.01.2007
                  • 2419
                  • LAZAREVAC

                  #9
                  koliko ja vidim,moraćemo da očistimo evropsko dvorište,od dizelaša, ako hoćemo u EU Više niko ne može da me ubedi u to da je sve ovo što se togađa oko TNG-a, nečije neznanje ili samovolja.Nije mi samo jasno,koji interes stoji iza cele ove drame(cena gasa,najveća u celoj Evropi,pa onda ovo sa atestima i sad još i tipski projekti,pa još i dodatna akciza od 01.01.2015).

                  Comment

                  • WEST 014
                    CBC Senator XXL
                    • 17.08.2010
                    • 862
                    • Valjevo
                    • Audi A4

                    #10
                    Ovakve stvari su nekad u meni budile bes, a sada sve vise osecam neko zaljenje, zalim one postene ljude u ovoj drzavi, i sebe na kraju, sto moramo uz ovakve stvari da zivimo, to jest pokusavamo da zivimo.. Za sad na plin ne vozim, treba mi solidna cifra za uredjaj, a ne znam ni sta me ceka sa atestom, ni sa cenom plina.. Nekad sam tako rado vozio auto na plin...

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      #11
                      ko oseća potrebu da se pridruži i iskaže lično nezadovoljstvo https://www.facebook.com/SATofficial...=share_comment
                      Last edited by speedplus; 09.11.2014, 02:31.

                      Comment

                      • Paranoid
                        CBC Senator XXL
                        • 13.01.2009
                        • 622
                        • Beograd
                        • Fiat 131 1300

                        #12
                        Valjda je poenta da se svi vozimo na benzin ...
                        Heavy horses ! Move the land under me ...

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Napisao sam i tamo a nek ostane i ovde. Forum je uvek bio ponosan na to da nema politike, ovo je bila oaza za automobiliste i ljubitelje automobilizma. Za politiku su bili zaduženi neki drugi sajtovi ili forumi.

                          Obzirom da automobilista ima u minornom broju jer se vozači automobila (koji to moraju zbog posla da rade) ne računaju u automobiliste ali zato politike ima mnogo više, znatno mnogo više, pisaću na temu . Nije ona sa puškom i bombanjem ali je još gora, došlo je vreme da političari i kvazi stručnjaci koji nemaju stvarno tri čuke oko posla kojim se bave ali imaju posao rade sve na tome da taj posao zadrže i lepo žive od njega a da pri tome ama baš ni mrvu ne mare kako drugi žive.
                          Neko je u mojoj ulici opljačkao ili upropastio materijala za 4 godine harača koji će se uzimati po ovom pitanju ali to nikog ne boli. Firma koja u svom nazivu ima PUT, zadivljujuće nema pojma kako se isti pravi i održava. Sva deca iz ulice bi to bolje napravila. Radovi na kanalizaciji su radjeni po 20 puta jedni isti i sve je to naplaćeno ili novcem ili gubitkom što je opet novac. Egipćani su znatno efikasnije i jeftinije pravili piramide... To se ne dira....

                          Što se tiče teme:

                          Radim ovaj posao mnogo godina, stekao sam neku dobru reputaciju u zemlji, u okruženju pa i dalje. Auto servis imam dugi niz godina i uvek sam se prilagodjavao i bio zagovornik "ostajte ovde, sunce..." Ovo me je toliko demoralisalo da nemam reči da opišem.. Toliko bahatosti, toliko negledanja kako ljudi sve više propadaja a time i država postaje sve jadnija mi je potpuno neshvatljivo. Moje generacije su fino vaspitanje. I tuče su bile fer, izadje se napolje da se ne lupa kafana i kad prvi padne drugi ga ne šutira. Sutra se druže ponovo. Ova država nas itekako šutira kad padnemo. Hiljade tajkuna i tajkunčićevih tajkunčića ali to se ne dira, udri sirotinju još nije vreme ta DŽo-a ... Ukratko teška sramota za Vladu, ne zato što uvodi red, nego zato što dozvoljava maltretiranje onih koji su najviše oslabili a da pri tome to neće imati ama baš nikakav bitan efekat na ekonomiju. Čak nema nikakvog bitnog efekta ni na bezbednost. Jedini efekat ima na par morona koji če opet opljačkati nešto para i produžiti svoj neradni vek za neko vreme a kad usahme kao prošla ujdurma izmisliće nešto novo i tako unedogled...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • tomamega
                            CBC Senator XXL
                            • 19.03.2009
                            • 715
                            • Beograd / Crna burma, prim. prev.
                            • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

                            #14
                            Zahtev za odobrenje prepravke vozila

                            Zlatne godine za plin bile su 2004-2011. Pre toga je sve bilo neuredjeno, a i nisi imao plin da natočiš baš svuda. Posle toga, drżava je uvidela da ima mnogo prostora za zahvatanja, i krenula onako muški da udara. Ja sam zato, videvši sve to, pre oko 2 god. prešao na dizel. Jeste malo skuplje, ali nema ipak ovakvih iznenadjenja. Jeste da je dizel sada skuplji od benzina, ali sa tim sam i računao, jer ne może se pobeći od sveprisutne države

                            Ove mere imaju samo jedan cilj- napuniti budžet - Ili ovim bespotrebnim taksama od 20k din, ili prelaskom ljudi na benzin ili dizel, gde je nominalni iznos akcize veći, što znači opet punjenje budžeta.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Nije problem u zlatnim i nezlatnim godinama nego u tome što se ne zna šta će biti sutra. To je sad problem koji će se lečiti godinama ili da neko ispred vlade izda befel kao u Hrvatskoj onomad da se cena gasa neće menjati 5 godina i blabla. Naravno to se neće dogoditi.
                              Nema niko realno tojaše da kaže pojeftinićemo gorivo, ljudi će s više voziti, biće više para direktno od prodaje i indirektno od cele prateće industrije i male privrede.

                              1000 evra plata u evropi i 300 ovde nikako ne mogu da daju istu cenu benzina. Nije to kavijar pa da je luksuz.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X