Izgradnja auto gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lancia
    CBC Veteran
    • 03.10.2007
    • 114
    • Beograd
    • Lancia kappa 5.20 t

    Izgradnja auto gasa

    Pozdrav
    Treba mi strucni savet i misljenje
    Hteo bih da izvadim auto gas iz auta i da odjavim atest (vazi jos 2 godine)
    Koji je postupak
    Hvala
    zajebi Google pitaj Doru...
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #2
    Po pavilniku:
    -Voziš kod majstora(pravno lice),koji vadi napolje uređaj i izdaje potpisanu i overenu izjavu(svaki majstor ima svoju tarifu/cenu rada)
    -Uplaćuješ ABS-u 3.000rsd + 290rsd Adm. taksu
    -Voziš auto na atestiranje,uplaćuješ 6.000rsd za pregled/atest + popunjavaš zahtev
    -Posle pozitivnog(?) ishoda pregleda ideš sa izveštajem na tehnički(1.000 do 3.000rsd) i to vraćaš pregledačima/atestircima
    -Čekaš da budu gotovi papiri
    -Menjaš saobraćajnu(neznam koliko košta)

    ps
    računaj da ti treba između 18.000 i 22.000 rsd,a za te novce(+-),možeš postaviti nov rezervoar i reatestirati na narednih 5 godina
    Last edited by speedplus; 05.02.2015, 16:45.

    Comment

    • Shazalakazoo
      CBC Senator XXL
      • 15.10.2007
      • 545
      • Beograd

      #3
      I na pregledu su jako jako rigorozni, bilo koja nepravilnost nece proci...
      Moj savet je da izguras jos dve godine atesta...

      Comment

      • speedplus
        RIP Bio nam je drug!
        • 15.01.2007
        • 2419
        • LAZAREVAC

        #4
        rigorozni??? ono što je namontirano na način da je ispod svake bezbedonosne mere,naravno da neće biti tolerisano,što je po meni,potpuno korektno

        Comment

        • Chubbs
          Everybody lies
          • 29.01.2006
          • 5807
          • Novi Sad
          • Audi A6 1.8T

          #5
          neoriginalna kurbla za dizanje i spustanje stakla ne utice na bezbednost. A i to se gleda.
          You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
          Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
          Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

          Comment

          • speedplus
            RIP Bio nam je drug!
            • 15.01.2007
            • 2419
            • LAZAREVAC

            #6
            kurbla, ko kurbla, 50rsd.Mada ,za reatest više ne gledaju te sitnice.A dali utiče na bezbednost,Zapadnjaci kažu da,pa samim tim,takvo vozilo(bez kurble i sl.) gore,ne prolazi tehnički.Kod nas je tužno,što je to izopačeno,pa na atestu gledaju ono,što bi trebao da gleda tehnički pregled,a ne atestirci.Ali šta ćeš,tako je to ...

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #7
              ja nemam fabricki autoradio ( to jest sad nemam nikakav,da odbijem narkomane od kola),pa nisam nikad ni ugradio Gas.
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • Chubbs
                Everybody lies
                • 29.01.2006
                • 5807
                • Novi Sad
                • Audi A6 1.8T

                #8
                Ma sve nam je k'o na zapadu. Samo jedno nije.
                You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                Comment

                • speedplus
                  RIP Bio nam je drug!
                  • 15.01.2007
                  • 2419
                  • LAZAREVAC

                  #9
                  Više stvari nije nego neznam dali bi sve stalo u jedan post,ako krenemo da ih navodimo.Obaveze su nam većinom ko na zapadu,ali su nam prava,kao na marsu

                  Comment

                  • lancia
                    CBC Veteran
                    • 03.10.2007
                    • 114
                    • Beograd
                    • Lancia kappa 5.20 t

                    #10
                    Znaci ja bi da izvadim plin, ne zato sto mi za 2 godine istice reatest vec jednostavno ne zelim da vozim na plin.
                    A to sto se tice rigoroznih pregtleda e tu ne vidim problem jer se sve vraca u fabricko stanje, onako kako je febrika napravila i tu ne vidim zasto bi tamo neki baja koji radi na atestu imao primedbu i ne priznavao stanje koje je fabrika propisala i napravila
                    zajebi Google pitaj Doru...

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #11
                      zato sto je baja.



                      vise ti vredi auto sa ugradjenim gasom, prodaj ga pa kupi noviji bez gasa. ili ne diraj nista , sipaj samo benzin
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • speedplus
                        RIP Bio nam je drug!
                        • 15.01.2007
                        • 2419
                        • LAZAREVAC

                        #12
                        Originally posted by lancia View Post
                        A to sto se tice rigoroznih pregtleda e tu ne vidim problem jer se sve vraca u fabricko stanje, onako kako je febrika napravila i tu ne vidim zasto bi tamo neki baja koji radi na atestu imao primedbu i ne priznavao stanje koje je fabrika propisala i napravila
                        Ako ga je fabrika napravila,a neko prepravio,onda se to proverava(atestira),samim tim se upisuju nove karakteristike vozila u saobraćajnu.Ako sidamo uređaj,to znači da opet prepravljamo i menjamo karakteristike,samim tim logično je da to treba opet ispitivati i odrediti karakteristike posle promene.
                        E sad,druga je stvar to,što takva ispitivanja koštaju,kao da se radi o ispitivanju vasionskog broda.
                        Svuda se svaka promena karakteristika vozila ispituje,nigde se u iole normalnim državama ne upisuju podaci na osnovu onoga što misli vlasnik.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Zato što je...

                          Neće baja da ti zakera za igradnju gasa jer će to neki majstor da uradi korektno sem ja, pošto ne vadim dobro zalepljene uvodnike i čepujem ih gumenim čepovima kao što i fabrika radi pa baja kaže a nenenene ne može to tako, treba to povaditi pa zavrnuti odgovorajuće šrafove, mada samo on zna šta je odgovarajući šraf jer to nije original deo a čudi me da se to još nije dosetio baja da gleda da li je na glavi 8.8 ili 11.2 momenat pritezanja šrafa u novonastalu proširenu rupu sa klamćavim navojem u plastičnom zidu od 1mm gde je iskidano i to malo ako je bio zalepljen uvodnik..

                          Ono što pravi baja radi i zakera je nedostak ili polomljena ručica podizača prozora na suvozačkim vratima od juga. Nošenje krovnog (Fadipovog) nosača na krovu, nije fabrički, istina, nije. Prljav enterijer, istina, nije higijenski. Zardjali lukovi ili vrata, malo pokrivljen branik, otpao retrovizor i tako to..

                          Nekako bih razumeo da se to kontroliše kad se ugradjuje pošto im je na umu i u svesti jedino, isključivo i neopozivo samo bezbednost nas gradjana pa tek onda njihova zarada i opravdanje uzimanja para ničim izazvano.

                          Ukratko što reče speed takav je postupak i redosled postupaka a ovo iznad je isto tako samo se odnosi na auto u celini. Tehnički ako nemaš gas možeš da prodješ i ako pas ulazi u auto a ne treba vrata otvoriti ali ako vadiš gas mora mačka unutra da se udavi u prvih pola sata jer diktuje


                          Ako si baš namerio da vadiš gas, lepo ga izvadiš sada a nerviraš se za dve godine kad dodje vreme da središ papire... Možda dotle, ali samo možda, utvrde da nije korektno zezati ljude više kod izgradnje nego kod ugradnje gasa i da je to isto kao kadimaš kuku pa je skineš i polažeš zbog toga računa nekoj komisiji koja ocenjuje ispravnost na osnovu slika.
                          Mislim da to nigde nema (to na osnovu slika) i da smo mi tu jedinstveni i da konačno imamo jedan samo naš proizvod pa se duvamo po evropama. Mana je što tamo nema toliko ****** pa im nemožemo taj proizvod prodati...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • robby
                            CBC Član
                            • 13.03.2007
                            • 17
                            • Sabac
                            • A180cdi

                            #14
                            Kupim prosle godine auto uvezen jos 2006.god iz Amerike. Prethodni vlasnik ugradio plin pre par godina, nije bio zadovoljan, pa ga izvadio a nije uradio atest za izgradnju plina.Krenem u proceduru i otkace me sa Masinskog fakulteta, kazu trazi ti Agencija za bezbednost homologaciju da je vozilo prilagodjeno evropskim standardima? Rekoh, pa auto je 8 godina u Srbiji, registrovan svake godine i naravno vise dokumentacija na carini ne postoji, pa samim tim ni pomenuta homologacija, jer se dokumentacija cuva samo 5 godina ( ima naravno u racunaru trag da je auto legalan i uvezen po zakonima iz te godine).Kaze mi zena sa carine da se to agencija prepucava sa carinom preko mojih ledja,kao nije tada trebalo dozvoliti uvoz iz Amerike, samo ne znam kakve ja veze imam sa tim kao drugi vlasnik a uz to od dokumentacije prethodnog vlasnika vidim da su ga tada debelo izuli za carinu i porez...kako je to potrajalo par meseci a ja resenje nikako da nadjem jer homologacija se vise ne radi u Srbiji, pitam u agenciji koja mi je radila atest da li da vratim plin u auto? Kazu, e to bi bilo najbolje ako mozes. Ja puknem jos 450e i kad dosao na atest, ovog puta da produzim, odnosno uradim nov atest ovaj sa Masinskog me opet ohladi, kaze nema od toga nista, rekoh ti ja nista bez homologacije.Poteram ja silne veze pa dodjem i do agencije za bezbednost ali tamo nikako do odgovora, kao da sam drzavni neprijatelj. I na kraju kad sam vec razmisljao da isecem auto u delove iako je izuzetan po svemu pa i po opremi, jave mi iz agencije koja je radila atest da cemo raditi preko Tehnoloskog fakulteta iz NS koji je i prvi atest radio pre par godina.Ljudi mi uradise bez ikakve komplikacije, kakva homologacija, niko i ne pita za to, niti sam imao kakvih problema pri registraciji iako su mi ovi iz Bg reklli da necu moci ni da registrujem auto niti da izadjem iz zemlje sa njim. I sta dalje da Vam kazem posle svega?

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              To se u narodu zove šiljenje kjurca na onom na kome možeš. Iako sam se godinam uveravao u tu neporecivu izreku "daj mu vlast pa ćeš videti kakav je" Ovi što rade po šalterima gde monopolski mogu z******ti ljude pošto država kaže da moraš ići samo kod njih i nemaš izbora su većinom dno dna, šljam druge ili treće klase...
                              Čak i kad nema razloga jer si sve ispravan, naći će način da ti stavi do znanja da ti je eto ovaj put oprostio i neće te maltretirati...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X