imao je i kod mene isti slucaj u vezi homologacije a u putanju je bila CHEVROLET CORSICA.Ugradim coveku plinski uredjaj lambda control u regastrovan auto uvezen normalno i kad je otisao da uradi atest nemoze kazu nije homologovan za nase trziste[evropsko].probavo covek na sve strane i nigde nisu hteli da mu urade atest.dosao i ja mu skinem plinski uredjaj,hteo ja da mu vratim pare ali vlasnik kaze majstore nisi ti kriv sto u nasoj drzavi nista nemoze.neka uredjaja nekom cu da poklonim.
Izgradnja auto gasa
Collapse
X
-
sličan slučaj je bio i kod kolege u Raškoj.Neznam šta su uradili,ali da sam na mestu tih ljudi,tražio bih napismeno overen dokument da to mora tako i dao bih advokatu da tera dalje,jer sam uveren da bi im uzeo pare(državi).S obzirom da je vozilo uveženo i kao takvo dozvoljeno,a u međuvremeno nisu nametnute nikakve euro norme,za već registrovana/evidentirana vozila,niko nema prava da vas tera na homologaciju,niti da istu potražuje retroaktivno,jer je protiv ustavno,kao i ovo za reatest,već važećeg atesta.Problem je u tome što nikom ne odgovara i niko se ne buni,pa samim tim, mogu da nas jašu,a i treba da nas jašu,jer izgleda da nam je lepo,čim se ne bunimo.Ako ćutiš,znači da ti odgovara
Comment
-
-
To i jeste problem u ovoj drzavi, sve ti nesto neko neformalno saopstava, ko u komunisticko doba, dobijas neke informacije bez ikakve napismene informacije. I na kraju kad se sve na srecu dobro zavrsi covek se povuce i kaze, dobro je da sam zavrsio, pa sve zaboravis kroz sta si prosao. Da ne pricam o onim fazonima, ako imas folije na staklima ili kuku, bolje ne dolazi na atest...pa sto to ne proveravaju pri registraciji nego kad radis atest za plin? Da ne pricam da su nekoliko yugica dogurali na kanal da slikaju plinski uredjaj jer ne mogu ni da upale, a mene sa ispravnim autom zezali 5 meseci zato sto je auto iz Amerike? Kao da tamo prave auto za svemirce a ne za ljude, pa da sad treba da imaju neki poseban standard.Jos sam i par puta pitao je li to neko zakocio da hoce pare, ili sta? Kazu ne, ni slucajno, jednostavno hoce homologaciju za koju znaju da ne moze vec godinama da se dobije kod nas.
Comment
-
-
Slažem se, vode tihi rat, agencija protiv svih ali preko naših ledja...
Comment
-
-
Prošle godine ugrađen plin u Chrysler Neon 2001 godište. Vozilo uveženo u Srbiju 2003, uredno se registruje, jedan vlasnik u Srbiji. Vlasnik odveze auto u Vinču na atest, odakle ga vrate sa obrazloženjem da "vozilo nije homologovano za evropsko tržište" i da ne može da se atestira uređaj. Na pitanje vlasnika " a kako inače tolike godine registrujem vozilo?" odgovor je bio "može, ali bez plina". EPILOG: skinut plinski uređaj par dana nakon ugradnje. Toliko o tome.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Originally posted by Shazalakazoo View PostNiđe veze sa tim. Drndaju za najobičnije sitnice koje nemaju veze ni sa bezbednošću, ni sa plinom.
Sve u svemu,ima tu još nejasnoća i glupiranja,kao primer što je naveo Slavko.Ako si stekao pravo,u prošlosti da uvezeš i registruješ vozilo,isto ne treba biti osporavano,od te iste države,ili,ako se osporava,onda neka to država radi o svom trošku,to jest,neka nadoknadi štetu vlasniku vozila.Isto tako i sa važećim atestima,koji moraju da reatestiraju.Stečeno pravo,je stečeno pravo,ni manje ni više,ako mi ga ukidaš,plati burazeru pa idemo dalje.
Comment
-
-
Iako cenim mišljenje ne bih se složio, pravila su i pre bila jasna ali su isti ovi što sad zakeraju a mi se ljutimo na njih malo sa pravom a malo bez jer ima i na šta ih teraju, su propuštali svašta i time direktno doveli do haosa, i pojave svakakve ugradnje. Različiti kriterijumi u zavisnosti od ekonomskog interesa.
To je i danas na žalost tako ali je srećom u znatno manjoj meri.
Ti isti koji su uradili atest za pogrešan ventil sad su ladno rekli da mora da se menja jer nije po propisu a nije bio ni onda samo ih niko nije kontrolisao pa je bilo ovaj donosi prihod, nemju gledamo kroz prste, onaj kenja na internetu njemu ne gledamo. Kod mene su mogli da duvu jer i danas gledaju ugradnje od pre 5+ godina sa homologovanim crevima i zaštitama koje su sad obavezne.
Ali zato šupak nadje primedbu da nema držač filtera iako je van svih potresa, udaljen od motora i pokretnih delova što bi on (šupak) trebalo da razlikuje i kaže da je map senzor, mala kockasta plastična kutijica 3 sa 2 cm koja se nalazi negde usput na isti način postavljena kao i filter daleko od svega nije učvršćena šrafom već je vezana vezicom na instalaciju od struje. Ta stara varijanta ima ušku za šraf i naravno da se ušrafi kad ide negde pored karoserije ali nekad to nije zgodno zbog konstelacije motora i nema na šta da se ušrafi. Ovi novi nemaju ni predvidjeno an šta da se ušrafe pa je muka ispuniti "pametan" zahtev ne znam koga, da li ABS-a ili atestatiraca...
Ali... Zato zna da ga pošalje kod njegovog omiljenog majstora da dopravi nedostatke, zato AMS iz Sombora dere ljude na isti način, prodaje svašta pod vidom da mora a naravno to baš oni rade na licu mesta i ako uradiš to sve nema problema, prolaziš atest. Mislim jadnici...
Primer sa filterom i map senzorom ke od juče a lokacija je Niš i traže izjavu servisera o prepravci a atuo atestiran pre 5 godina kod njih... I naravno nema prepravke sem tih što su izmislili, onda neka oni daju potvrdu...
Comment
-
-
Mogu samo da se složim sa onim što si rekao i da dodam,da nasumično,svojevoljno dopunjavanje pravilnika o pregledu,postoji tamo gde se ljudi ne bune.Kod mene u okolini toga nema,jer bi bilo žešćih prepirki,doduše,bilo ih je u početku,ali ništa značajno.Inače,najčešći vid takvih svojevoljnih,ničim opradanih dopunjavanja pravilnika se viđa na mestima gde majstori nisu prisutni ili previše popustljivi,prema komisiji,mada,nekad i to može biti borba sa vetrenjačama.
Dosta toga se dosad promenilo na bolje,iskreno se nadam da će dosta toga u budućnosti tek menjati(naravno na bolje),ali moraćemo da progutamo još knedli,dok se isprave grehovi iz prošlosti,koje će velikim učešćem platiti krajnji korisnik,delimično odgovorni serviseri,dok će majstor smrde koji su već naplatili,ne urađeno,osetiti(ili su osetili) benefite novca uzetog na prevaru,a pored njih greh pada i na one atestirce/pregledače,koji su svoj posao radili nesavesno i tom prilikom davali vetar u leđa prevarantima,a neku su sa njima bili i u dilu.Tako da ... svašta bi sad napisao,kao zaključak,ali ne bih da budem vulgaran
Comment
-
-
Ukratko, sve mora napolje, ništa ne ostaje. Vozilo ispravnije nego za tehnički pregled a cena prava sitnica, od 130 evra pa na gore...
Comment
-
Comment