Pozdrav svima, novi sam na forumu i nisam siguran da li je tema na pravom mestu pa molim administartore ako nije da je prebace gde treba.
Ovako, Imam audi 80 jaje 1.8 s sa ugradjenim lovato plinom, ima taj neki japanski karburator sa rucnim sauhom za koji svi majstori kazu da je idealan za plin i da trosi veoma malo itd.. Auto posedujem vec godinu dana i bio sam prezadovoljan i potrosnjom i vucom, ali problem se javlja pre nekih 2,5 meseca kada sam skinuo karburator da servisiram zbog toga sto nije hteo da radi na benzin jer je benzin curio na karburatoru. Kada je karburator dosao sa servisa, postavljen je i nije bilo problema, radio je i na benzin i plin ok. E onda se desava problem sa plinom koji traje vec 2,5 meseca i ne znam kako ga resiti. Znaci auto ujutru prvo paljenje dok se ne zagreje nece normalno da radi, povucem sauh do kraja obrtaji su na 900 e i kako se greje obrtaji se povecavaju, to nebih bio problem da je potrosnja ok ali potrosnja ide do 17 litara plina. Isao kod majstora on nesto podesavao onaj tockic i potrosnja se spustila na nekih 15 litara sto je opet mnogo. Otisao opet do njega i tad mi savetovao da zamenim membrane na isparivacu sto sam ja i uradio. Posle toga rekao mi da predjem od 150-200 km i da dodjem opet da podesi plin kada se membrane istegnu, tako sam uradio i on je to podesio itd ali opet to nije taj auto, opet sam mu oterao auto i tad sam mu ostavio auto da on proba ujutru prvo paljenje i vidi kakva je situacija tad je zamenio kablo od bombine, kablove, kapu ruku i svecice i rekao mi je da nije bio dobro uzubljen i sve je to sredio. Posle toga stvarno auto je radio ok nakon cega sam ja odlucio da testiram potrosnju, otisao na pumpu natocio punu bocu i posle predjenih 100 km opet napunio bocu na istoj pumpi, potrosnja je tad bila na 100 km neverovatnih 23 litra plina. Onda opet Jovo na novo, odem kod istog majstora on opet vrtio onaj tockic stavljao penu da vidi da li izlazi gde i sve je bilo ok, ali motor ne radi kako treba gasi se u voznji dobije neku turazu, sam povecava i smanjuje gas, sauh ne reaguje itd itd. E onda sam ja nasao isti auto i uporedio. razlika je bila sto kod tog drugog auta nisu bili povezani oni vakumi na karburatoru, posle cega sam i ja to isto uradio, uzeo safove i zacepio ona creva. To je juce bilo ok i taman sam se ponadao da sam resio problem ali to je kratko trajalo, prvo paljenje jutros ugasi se, ja povucem sauh do kraja on radi na 900 obrtaja i oseca se kako radi nemirno, krenem i oseca se da nema snagu pogotovo pri saltanju, kada dam gas nece odmah da primi i samo najednom kao dobije snagu i povuce naglo i samo u jednom trenutku je probio i poceli su obrtaji da idu do 3000 jer je bio pod sauhom, i kasnije je bilo sve ok. Da napomenem jos da na benzin radi lepo. Jel imao neko slican proble, ako neko ima isti auto sa ovim karburatorom moze li da mi slika i posalje sliku kako su vakumi kod njega spojeni.
Ovako, Imam audi 80 jaje 1.8 s sa ugradjenim lovato plinom, ima taj neki japanski karburator sa rucnim sauhom za koji svi majstori kazu da je idealan za plin i da trosi veoma malo itd.. Auto posedujem vec godinu dana i bio sam prezadovoljan i potrosnjom i vucom, ali problem se javlja pre nekih 2,5 meseca kada sam skinuo karburator da servisiram zbog toga sto nije hteo da radi na benzin jer je benzin curio na karburatoru. Kada je karburator dosao sa servisa, postavljen je i nije bilo problema, radio je i na benzin i plin ok. E onda se desava problem sa plinom koji traje vec 2,5 meseca i ne znam kako ga resiti. Znaci auto ujutru prvo paljenje dok se ne zagreje nece normalno da radi, povucem sauh do kraja obrtaji su na 900 e i kako se greje obrtaji se povecavaju, to nebih bio problem da je potrosnja ok ali potrosnja ide do 17 litara plina. Isao kod majstora on nesto podesavao onaj tockic i potrosnja se spustila na nekih 15 litara sto je opet mnogo. Otisao opet do njega i tad mi savetovao da zamenim membrane na isparivacu sto sam ja i uradio. Posle toga rekao mi da predjem od 150-200 km i da dodjem opet da podesi plin kada se membrane istegnu, tako sam uradio i on je to podesio itd ali opet to nije taj auto, opet sam mu oterao auto i tad sam mu ostavio auto da on proba ujutru prvo paljenje i vidi kakva je situacija tad je zamenio kablo od bombine, kablove, kapu ruku i svecice i rekao mi je da nije bio dobro uzubljen i sve je to sredio. Posle toga stvarno auto je radio ok nakon cega sam ja odlucio da testiram potrosnju, otisao na pumpu natocio punu bocu i posle predjenih 100 km opet napunio bocu na istoj pumpi, potrosnja je tad bila na 100 km neverovatnih 23 litra plina. Onda opet Jovo na novo, odem kod istog majstora on opet vrtio onaj tockic stavljao penu da vidi da li izlazi gde i sve je bilo ok, ali motor ne radi kako treba gasi se u voznji dobije neku turazu, sam povecava i smanjuje gas, sauh ne reaguje itd itd. E onda sam ja nasao isti auto i uporedio. razlika je bila sto kod tog drugog auta nisu bili povezani oni vakumi na karburatoru, posle cega sam i ja to isto uradio, uzeo safove i zacepio ona creva. To je juce bilo ok i taman sam se ponadao da sam resio problem ali to je kratko trajalo, prvo paljenje jutros ugasi se, ja povucem sauh do kraja on radi na 900 obrtaja i oseca se kako radi nemirno, krenem i oseca se da nema snagu pogotovo pri saltanju, kada dam gas nece odmah da primi i samo najednom kao dobije snagu i povuce naglo i samo u jednom trenutku je probio i poceli su obrtaji da idu do 3000 jer je bio pod sauhom, i kasnije je bilo sve ok. Da napomenem jos da na benzin radi lepo. Jel imao neko slican proble, ako neko ima isti auto sa ovim karburatorom moze li da mi slika i posalje sliku kako su vakumi kod njega spojeni.
Comment