Pozz ljudi, na golfu 1.8 zamenih membrane na mom lovato isparivacu (elektronac) i filter pre isparivaca, inace auto uvek pali na benzin i na 2ooo obrtaja prebaci na plin, kako sam zamenio membrane sad auti upali normalno na benz i kad prebaci na plin ugasi se i onda ga opet upalim i dam gas on prebaci na plin i radi normalno, znaci samo prvo paljenje se to desi tj kad auto odstoji par sati, imam utisak da mi plin negde iscuri iz instalacije i kad ga prvi put palim dok plin dodje iz boce on se ugasi, jel moguce da negde iscuri plin, neoseti se nigde pod haubom, kako da poverim jel sve ok sa instalacijom
Prvo paljenje i gasenje
Collapse
X
-
Treba oba ventila da šljocnu. Od dužine creva zavisi kad će gas stići do cilindra, možda je prekasno. Kršteni emulatori su imali opciju da "preklope" benzin i gas do 4 sekunde...
Comment
-
-
Ja nem problem kad je auto stajao recimo pola sata sat, redovno upali i dok dam gas on prebaci na benzin i ni ne osti se prelaz sa benz na gas, samo me zeza kad auto duze odstoji tri cetri sata i onda upali redovno i kad treba da prebaci samo se ugasi ja ga opet upalim i dam gas on prebaci redovno na gas.
Ok to mi je bitno da treba oba da skljocnu, sutra cu da zena pali a ja pod haubu da vidim jel skljocaju, ako neki ne skljoca tj ne odradjuje kako treba sta mi je ciniti jel se moze otvoriti da se ocisti
Comment
-
-
Koja je procedura da ako bi resio da skinem elektromagnetne ventile i ocistim ih,
Jel ispod plastika ima neki sraf koji se odvrne, dva tri dana prebaci normalno na prvom palenju pa onda dan dva zeza pa tako u krug pa rekoh da ih skinem kad uhvatim vremena
Comment
-
-
Na obe špulne se odvrne taj šraf odgore pa kad se skine špulna ostaje cilindar sa klipom koji se odvrće.
Taj zavolijev ventil je kvarljiva roba u smislu da izgleda kako treba ali zeza upravo tako, jednom otvori a jednom ne....
Comment
-
-
Treba da ima kod Stanišića u Futogu ali možeš u principu staviti bilo koji drugi.
Comment
-
-
Novi momenti u vezi mog problema, upalim na benz i dodajem gas oba elektroventila caknu a auto se ugasi, sad radim tako da upalim na benz pa krenem i onda u toku voznje prebacim na plin i auto krene onako da jenjava (jer nema nikakvo pogonsko gorivo u tom trenutku) i nakon tri cetri sekunde on dobije plin i krene normalno, mislio sam da su elektro ventili na isparivacu u problemu ali oba caknu redovno pa kontam da odradjuju posao, gde dalje da trazim problem
Comment
-
-
Evo da se javim da sam resio moj problem, masa koja je zavrnuta srafom kod izlaznog creva plina sa isparivaca se otkacila sa dzeksne, na nju idu dve zice i jedna je bila otpala ali je stajala tu i na prvi pogled bi se reklo da je ok ali nije
Comment
-
-
Evo mene opet, isti problem kad auto odstoji duze lepo upali na benzin i kad dodam gas on cakne da prebaci na plin i onda se ugasi i tako pet sest puta moram uraditi da bi on prebacio na plin i ostao da radi na plinu.
Prosli put me je je...a masa i nju resio i bilo sve ok do pre neki dan, vise ne znan sta bi gledao, sve zice stoje ok, jel moguce da mi je slab plus koji dolazi na ventile, koliko treba da je volti na njemu, tacno 12 ili vise?
Jel se moze zica neka spojiti direktno sa akumulatora na ventile da proverim kad palim pa da vidim ako tako upali onda bi znao da mi je slaba struja? Ili ako neko ima neki predlog da pokusam.
Comment
-
-
Verovatno ne otvori ventil za gas, proveri da li je čist.
Comment
-
-
Skidana oba, jedan pre neki dan, suv cist i gumica mu dobra a ovaj drugi skidao juce isto takav zao mi sto nisam slikao, da li ima neke veze sto kad sam menjao membrane pre dva meseca zamenuo sam samo onu do gasa a onu do vode gumenu nisam eno stoji u gepeku nikako da stignem, orginalne lovato membrane su u pitanju
Comment
-
Comment