(Ne)Čistoća TNG-a u Srbiji

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chubbs
    Everybody lies
    • 29.01.2006
    • 5807
    • Novi Sad
    • Audi A6 1.8T

    #31
    od poslednjeg puta kad si cistio sve je ok a tocim na istom mestu. nesto su definitvno menjali.
    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #32
      Ja nemam načina a ni dovoljnog uzorka mušterija da bih napravio neko ozbiljno poredjenje ili analizu. Danas ljudi sipaju gde stignu, većinom imaju favorite od pumpi ali se sipa i na drugom mestu.

      Ipak, rekao bih da se situacija malo popravila, i dalje imam isti posao oko čišćenja ali manje. Problem je što ta smola ako se nakupila u isparivaču nema način da nestane, treba veća temperatura da bi se toliko rastopila da bezbedno ode kroz dizne a to nije slučaj, na kraju dizne stradaju...

      Isparivač koji je ugradjen u hiljadama primeraka i bez problema prelazio bar 100k kilometara sad se lepi na 10k kilometara. Konstruktor nije predvideo takvo njesra od gasa...

      Inače onaj u emisiji se maže pa se... U maju smo bili u AC fabrici na nekoj obuci, pokrenuto je naravno i to pitanje jer me žulja kao i ostale da se posao unapredi a ne unazadi... Čovek je rekao da imamo mi i Litvanija problem, ostali se nebune a izvoze u desetine zemalja širom sveta.

      Voleo bih da vidim kako je u tim Nemačkama i ostalim državama evropskim gde "isto imaju problem kao i mi" neko objasni vlasniku vozila da su mu eto te skupe Baracuda ili Hana dizne crkle jer su se slepile a nema rastavljanja.. Nego bato baciš pa staviš nove... ma da kako da ne...

      Svakako ne marim tu SAT emisiju ali neka bar nešto pričaju pa i zavijeno mada ovim pajserima ni direkt pesnica u nos ne bi promenila fazon..

      Posao je ozbiljno ugrožen jer ljudi sve više odustaju od gasa zbog otimanja para oko atestiranja i problema sa lošim gasom. To je direktan atak na životni standard ljudi koji zarade toliko da nije dovoljno za preživljavanje. Auto odavno nije luksuz i ovo mi baš liči na ono "pa što ne jedete kolače ako nema hleba?"
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • zulurbr
        CBC Veteran
        • 27.03.2010
        • 169
        • Zrenjanin
        • Nuova Bravo Sport Tj

        #33
        Iskreno, nisam se ni nadao da će "Objektivna i nepristrasna" analiza pod okriljem SAT inspektorata doneti išta novo.
        Zapravo lažem. Svi nalazi,zbirno,idu u prilog NIS-u. Nije-nego.
        Moja iskustva su oprečna a i dobrog dela populacije u mojoj neposrednoj okolini.
        Ispada ,da ispada da je prisutnost rastvarača i suvog ostatka kao potencijalnih spornih faktora kod pomenutih jako mala.
        Vuci siti i sve ovce na broju. Jasno je da su ovce statistička greška.

        trt

        Comment

        • ragazzoni
          CBC Senator XXL
          • 24.02.2009
          • 774
          • Obrenovac i okolina
          • Opel Omega 2.0i-16v

          #34
          To je kao monitoring na goriva, kvalitet,........subotom i nedeljom, a onda RTV I RTS u svojim emisijama za poljoprivrednike favorizuju somoproizvodnju goriva iz uljane repice i savet da svi mogu slobodno sipati jestivo ulje umesto dizela, a koje je doooooosta jeftinije. Ako se neko još seća tih emisija pre godinu dve? Užas!
          ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
          Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

          Comment

          • expendable
            CBC Senator XXL
            • 04.11.2009
            • 3662
            • Bor

            #35
            "Tresla se gora, rodio se miš" ...

            Alvirko junior se svojski trudio da ne uvredi potencijalne oglašivače a tek SGS-ovac (kao da mu je duga cev uperena u teme).

            Nema tu nikakve objektivnosti. Osim toga, kad se radi a da se ne plati (mnogo lepo, ali tako se posao NIKAD NE završava) nego koriste resursi države onda tako to i ide.
            Ako se u Nemačkoj, Holandiji ili Italiji isto NE dešava (ili retko dešava) mogli su da se uzmu (plate) makar analize iz tih država pa uporede (ako već uzorke nije mogla da uzme naša tržišna inspekcija).
            Logično je. Da je nađen makar jedan loš uzorak, ispalo bi da glavni stup "istraživanja" (tr. insp.) ne radi svoj posao, a i sve prethodno navedeno (i više od toga). Osim što "vrana vrani, oči ne vadi", bez jasne predstave šta izaziva problem (i pri kojim uslovima) sve je (ionako) bilo uzalud.

            Naravno, svako ko se bilo kakvim (naučnim/stručnim) istraživanjem ovde bavi ZNA koliko su uslovi na granici uslovnosi (da tako kažem), tako da ...
            Svaka kritika mora da ima i pozitivnu stranu (ili je pljuvanje). Zato MORAM da naglasim da smo IPAK nešto saznali, a to je da zaista TNG (i druga goriva) ispunjavaju "Euro 5" standarde (EN 589, 590 i 228). To nije mala stvar.
            Neispariv ostatak je verovatno značajniji nego što to izgleda jer par (desetina) mg/kg mogu da ostave dosta tog "ostatka" (posle potrošene tone, što se često potroši godišnje, kod taksista i za par meseci).
            Propilen zaista nije propisan ALI me je iznenadio % u uzorcima. U kombinaciji sa prethodnim ... ima neke veze.

            Istraživanje ("jedino na svetu") iz Koreje je nešto u šta ne treba sumnjati ALI svakom ko se bavi strukom i (naročito) naukom ZNA da ovde važi "jedan k'o nijedan" (jedno istraživanje nije (nikako) dovoljno) ili "jedna lasta ne čini proleće").

            Verovatno da navedeni uticaj POSTOJI ali nije ni (samo) to, verovatno je sva tri u kombinaciji (ili još nešto što nije navedeno a i ne pada mi napamet).
            Jesu gasoviti Ug.Vod. rastvarači ali ne preterano dobri (jaki) a uz to u sistemu nema baš mnogo polimernih materijala sa kojima TNG stupa u kontakt (o.k. u isparivaču, no ...). Pitanje je i kakvi su sistemi u Koreji.
            Ako smo već kod istraživanja iz Koreje (jaki instituti i fakulteti i odlično opremljeni, jak kadar) imao sam prilike da ih se načitam (iz raznih oblasti). Naravno, veoma su pouzdana i korektno urađena ALI neka od njih su VEOMA SPECIFIČNA (tipična za uslove tamo), kao npr. korozija bakarnih vodovodnih cevi i cevi za grejanje (u odnosu na USA/Kanada, Australija/Evropa (Skandinavija)).
            Nešto je i do njihovih standarda a i drugih specifičnosti.
            Hoću reći ako nema drugog (a kamoli boljeg ili "boljeg") treba uzeti u obzir ALI ne ostati samo na tome.

            ITD. i SL.

            Da li će novi (Evropski?) standard rešiti problem? Živi bili - pa videli!
            Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

            Comment

            • Chubbs
              Everybody lies
              • 29.01.2006
              • 5807
              • Novi Sad
              • Audi A6 1.8T

              #36
              necemo mi to doziveti.
              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

              Comment

              • expendable
                CBC Senator XXL
                • 04.11.2009
                • 3662
                • Bor

                #37
                1) Nemoj da si toliki optimista (kad kod nas bude rešeno neće više biti ni nafte, il' u još neozbiljnijem tonu "neće ni naši unuci").
                2) Nemoj da si toliki pesimista (aman, pa 2025. smo u EU, a tad će problem biti rešen).
                3) Baš tako (kako si rekao).

                Tačan odgovor je pod?
                (ili nijedan od gore navedenih)
                Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                Comment

                • bmiillan
                  CBC Senator XXL
                  • 18.04.2005
                  • 393
                  • beograd
                  • clk 200k

                  #38
                  možda 2095 ali 2025 sigurno nećemo
                  nemoj na silu uzmi veci cekic

                  Comment

                  • dekiv68
                    CBC Senator
                    • 06.03.2010
                    • 230
                    • Borča

                    #39
                    Nije mi jasno kako ta propilenska smola ne može da se eliminiše filtracijom (filter tečne faze koji bi trebao da štiti raspršivač i gasne koji bi trebao da štiti dizne) ili sam ja nešto pogrešio. Samo da dodam da sa venturijem na Floridi, kao i na starijem BRC sikventu nisam imao problema sa plinom, iako filteri nisu menjani 70-tak i više hiljada km.
                    Jedino sam prošle zimske sezone imao problem na Sanderu 0.9 TCe na kome je 2x čišćen EM ventil na raspršivaču. Od aprila do danas još nisam imao problema sa TNG koji se manifestuje da neće da prebaci sa benzina, a ima dovoljno plina.
                    Ako ovako ostane to znači da je nešto bolji kvalitet plina

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #40
                      Koliko pokazuje bord kompijuter potrosnju na leru? Interesuje me zato sto je mali motor 0.9. Na benzinu me interesuje.

                      Comment

                      • Keketarac
                        CBC Senator XXL
                        • 01.09.2007
                        • 588
                        • Novi Sad
                        • Seat Ibiza 1.2 TSI

                        #41
                        BC na Dacia vozilima ne pokazuje potrosnju u leru, a vozila sa fabrickim TNG ni nemaju BC.

                        Ako nesto znaci, 1.2 TSI zagrejan u leru pokazuje potrosnju 0,4 litre na sat.

                        Comment

                        • sErGiO
                          Moderator
                          • 30.01.2007
                          • 2769
                          • Neko selo pored Beogr
                          • Alfa Romeo 156SW

                          #42
                          Evo jedno zapazanje:
                          U poslednjih mesec dana 3-4 puta sam sipao tng iskljucivo na NIS-ovoj pumpi u Mirijevu i pre 10-ak dana se pojavio problem pri prvom prebacivanju na tng. Naime ujutru kad krenem na posao ili popodne kuci i posle par minuta auto prebaci sa benzina na tng i krene da treperi CE lampica i auto se trese kao da radi na 3 cilindra. To traje 30-40 sekundi ili dok ne vratim rucno na benzin. Posle toga nema problema u voznji. Prekjuce sipam na Knez petrolu punu bocu tng-a i evo dva dana nema nikakav problem. Ja bi ovako laicki zakljucio da NIS-ov tng i dalje nije dobar.

                          Comment

                          • aleksandaralex
                            CBC Početnik
                            • 13.08.2017
                            • 6
                            • Beograd
                            • Opel

                            #43
                            I dalje problem...

                            evo sat je opet nesto "pokrenuo"
                            SAT Media Group kao kompanija osnovan je 1996. godine i osim časopisa i televizijske emisije, na kioske Srbije redovno plasira i niz specijalnih izdanja o putarima, polovnjacima, turizmu i tako redom.


                            da rezimiramo malo.
                            u Srbiji apsolutno na svakoj pumpi se sipa gas u kom je suvi ostatak veci 10000x od dozvoljenog! samo sto samu smolu ne prodaju kao tng.
                            zasto je to tako dzaba polemisati..zna se...

                            kako prelazim oko 80-100k godisnje , mali servis plina redovno radim od 8-10k I svaki put apsolutno je sve isto, filter kod ispirivaca se cedi od smole, isto stanje je I sa filterom ispred dizni... uzas da veci ne moze biti I tako vec 2godine bez razlike...
                            testirane sve pumpe u srb (bgd-ns) sve isto sra..je
                            posto sam osudjen da se druzim sa plinadzijama I cujem da su njihova iskustva sve gora I gora odnosno vise neizdrziva kako zbog nemara odgovornih tako I zbog bezobrazluka monopolista, jedino izgledno resenje je prelazak na auto sa dizel motorom
                            sa rogatima se ne isplati bosti

                            Comment

                            • Neshtry
                              CBC Član
                              • 01.06.2008
                              • 53
                              • Odzaci

                              #44
                              Do skoro sam vozio Daewoo Nexia(skoro 11 god.) 16v sedan,sa plinom...elem,do 2017. nisam imao problema(ugrađen je vakuumski sistem),ove godine čistio ga 2 puta...smole do kolena!
                              U porodici se vozi na TNG od 1992.,ali ovo sad je nešto najgore...


                              Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока

                              Comment

                              • alexa05
                                CBC Senator XXL
                                • 23.07.2006
                                • 1769
                                • Smederevo
                                • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                                #45
                                A ja se nosim mislju da prodam svoju Rakovicu i opet se vratim na plin... Ajd sad...

                                Sent from my E2105 using Tapatalk
                                EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                                NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                                SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                                Comment

                                Working...
                                X