Molim moderatora da spoji ovu sa odgovarajućom temom, ukoliko ima potrebe.
Naime, u pitanju je ćaletov punto 2010, 1.2, 60ks, 35.000km, AC stag, landirenzo isparivač LI 02, valtek. Isparivač i dizne su stare oko 2g.
U poslednje vreme je počeo čudno da se ponaša. Ponekad kad ga upalim (temperatura je nebitna), ne prihvati prebacivanje na gas, zapišti i odmah prebaci na benzin. Potom ga ugasim, pa upalim i tada je sve u redu.
Juče, posle otvorene vožnje i pauze od pola h, upalio je normalno, ali više nije hteo da prebaci na plin. Prekidač zapišti i računar ispiše grešku preniskog pritiska gasa. Svaki sledeći pokušaj paljenja i prebacivanja na plin je uzaludan. Samo ispisuje istu grešku.
Evo šta je odrađeno u cilju otklanjanja kvara:
Valjda nisam nesto gore pogresno zakljucio...
Može li pomoć sta dalje gledati?
Naime, u pitanju je ćaletov punto 2010, 1.2, 60ks, 35.000km, AC stag, landirenzo isparivač LI 02, valtek. Isparivač i dizne su stare oko 2g.
U poslednje vreme je počeo čudno da se ponaša. Ponekad kad ga upalim (temperatura je nebitna), ne prihvati prebacivanje na gas, zapišti i odmah prebaci na benzin. Potom ga ugasim, pa upalim i tada je sve u redu.
Juče, posle otvorene vožnje i pauze od pola h, upalio je normalno, ali više nije hteo da prebaci na plin. Prekidač zapišti i računar ispiše grešku preniskog pritiska gasa. Svaki sledeći pokušaj paljenja i prebacivanja na plin je uzaludan. Samo ispisuje istu grešku.
Evo šta je odrađeno u cilju otklanjanja kvara:
- demontirana dovodna cev gasa tečne faze sa isparivača, i na 1-2 sek pušten gas prisilno, preko prekidača i kontakta u kabini. Sprovedeno uz povećane mere bezbednosti. Gas potekao kroz cev normalnim protokom, sto će reći da je sigurnosni ventil na samoj boci ispravan.
- demontiran sigurnosni ventil sa isparivača, duvao vazduh na ulaz u ventil, ništa ne prolazi. A onda sam špulnu na kratko (0,5sek) spojio na akumulator i dok sam duvao, vazduh je potekao na drugu stranu. Zaključio sam da je sigurnosni ventil na isparivaču ispravan.
- filter tecne faze star 2 meseca
- filter gasne faze star 2 meseca
- demontiran isparivač sa vozila i rastavljen na najsitnije delove, iako za to mozda nije bilo potrebe, jer je km dosta niska. Membrana i dihtung u odličnom stanju, bez anomalija, ali klackalica nesto malo zaprljana. Nista preterano. Sve je oprano u UZ kadi i vraćeno na svoje mesto.
- MAP senzor pokazuje razne vrednosti dok auto radi na benzin, ali čim pokušam da prebacim na plin, MAP stane na jednoj vrednosti i ECU ne dozvoljava prebacivanje na plin. Zapišti greška preniskog pritiska gasa i odmah prebaci na benzin.
- mape su idealno podesene
Valjda nisam nesto gore pogresno zakljucio...
Može li pomoć sta dalje gledati?
Comment