Motor 3.0 trenutna potrosnja plina u gradskoj voznji 19 lit a na otvorenom 15.5 lit.Dok radi na plinu u leru skinem kontakt sa jedne strane benzinskih dizni prijavi gresku i radi na tri klipa.Kad skinem sa druge strane ne prijavljuje greske i motor radi normalno.
Problem sa V6 3.0 motorom
Collapse
X
-
Mala dopuna potrosnja goriva na otvorenom 9 u gradu od 14 do 15 litara i ta magistrala na kojoj su benzinske dizne koje remete rad na plinu ima pritisak 0,5 bara dok radi na plinu a druga 0.Te benzinske dizne dok je na plinu imaju napon od nekih 5v.Uredjaj je stag 300 menjan je i plinski kompijuter ponasa se isto.Osnovna moja dilema dok je na plinu da li benzinske dizne smeju da imaju napon ili ne.
-
-
Kakav napon?
Da li benzinske dizne rade ili ne, ne možeš ustanoviti običnim voltmetrom.Za to je potreban osciloskop.
Takvim odspajanjem jako rizikuješ da spališ jedan od ECU-a, plinski ili benzinski...
Inače, pritisak u benzinskom railu treba da je konstantan, oko 3 bara.
Jedino ako ti je neki majstor nabudžio da se gasi benzinska pumpa kad radi na plinu.
Послато са Mi A1 уз помоћ ТапатокаLast edited by PPZ; 27.04.2019, 17:34.
Comment
-
-
Pritisak je konstantan 3 bara ali kad iskljucim pumpu i upalim ga na plin auto u toj magistrali nagura 0,5 bara u drugoj je normalno 0 posto ne dolazi benzin.Benzinske dizne su proverene i majstor mi kaze kada ih meri dobija napon nisam siguran dali je merio osciloskopom ili voltmetrom.Njemu nije jasno zasto auto poremeti rad na plinu kada se benzinska iskljuci.Majstor koji je ugradjivao plin kaze da nikada nije imao takvu situaciju da se poremeti rad na plinu zbog diskonekcije benzinskih dizni posto on sa njih uzima impuls i dok je na plinu one su po njemu bez impulsa i nemaju funkciju.Druga magistrala radi normalno i na plinu i na benzinu kada je iskljucis nema promene u radu na plin.
Comment
-
-
Pumpa za gorivo nije drzala pritisak pa posle zamene majstor je proveravao kakav je pritisak i tada je utvrdio da u magistrali dok radi na plinu nabije veci
pritisak od 3 bara zbog toga je iskljucio pumpu, na magistrali smo zakacili manometar i upalili na plin dok radi na plinu podigne pritisak u toj
magistrali.Zbog toga je merio napon sumlja da dok je na plinu da dizne dobijaju neki impuls i otvaraju i da iz usisne grane dobijaju pritisak.
Da li diskonekcija benzinskih dizni moze da poremeti rad na plinu dok auto radi na plin.
Moje laicko misljenje da bi one trebale da budu mrtve dok radi auto na plinu neznam da li sam u pravu.
Comment
-
-
Normalno je da benzinske dizne imaju napon jer gas prekida minus (signal) ne ukida plus. Normalno je da u sistemu benzina ima pritiska i kad radi na plinu. Nije normalno da se isključi pumpa, to rade papani, obrazložio sam mnogo puta zašto su papani..
Za ostalo mogu samo da pogadjam, pitanje je kako je povezana gasna instalacija, odakle je uzet kontakt plus i sl...
Comment
-
Comment