Stara plinska boca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • coka07
    CBC Početnik
    • 10.06.2019
    • 1
    • Obrenovac
    • audi 80

    Stara plinska boca

    Pozdrav svima , molio bih neciji savet kako da iskoristim plin iz stare skinute plinske boce sa auta . Naime hteo bih i prikljucio sam na izlaznu cev poljski plinski reso , medjutim kad odvrnem mali ventilic na boci plin ne izlazi ne razumem zasto ???
  • PPZ
    CBC Veteran
    • 31.01.2009
    • 167
    • Atina, Grcka

    #2
    Zato što na multiventilu imaš elektromagnetni ventil koji zatvori dotok.

    Moraš na papučice kalema dovesti 12V da bi otvorio.
    Nemoj samo zavrtati žice, već napravi lepo papučice. Ako zavarniči slučajno a imaš negde curenje plina, imaćeš problem...

    Послато са Mi A1 помоћу Тапатока

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Čak i da rešiš pitanje zašto plin ne izlazi imaćeš problem jer će plin izlaziti u tečnom stanju a plinski rešo je predvidjen da da radi na gasovito stanje.
      Okretanjem boce naopako bi možda i to rešilo ali je dobitak suviše mali da bi rizikovao.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • PPZ
        CBC Veteran
        • 31.01.2009
        • 167
        • Atina, Grcka

        #4
        I većim pritiskom, tu bi morao nabudžiti i onaj regulator pritiska što ide na rešoe...

        Послато са Mi A1 помоћу Тапатока

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #5
          isti je pritisak i u boci za kola i u kucnoj boci( i u jednoj i u drugoj je stisnut u tecnu fazu i ne mozes ga dalje stisnuti),nego u kolima povlaci odozdole tecnu fazu a u kucnoj gasovitu,neznam kako bi regulator za kucu radio sa tecnom fazom ?
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • PPZ
            CBC Veteran
            • 31.01.2009
            • 167
            • Atina, Grcka

            #6
            Ne znam ni ja, meni se čini da bi mu najsigurnije bilo da ne bidži ništa, da ne bi odleteo u vazduh.

            Послато са Mi A1 помоћу Тапатока

            Comment

            • MIKLOŠ
              CBC Početnik
              • 18.06.2019
              • 3
              • Užice
              • Yugo 55

              #7
              Pitanje za PPZ

              Originally posted by PPZ View Post
              Zato što na multiventilu imaš elektromagnetni ventil koji zatvori dotok.

              Moraš na papučice kalema dovesti 12V da bi otvorio.
              Nemoj samo zavrtati žice, već napravi lepo papučice. Ako zavarniči slučajno a imaš negde curenje plina, imaćeš problem...

              Послато са Mi A1 помоћу Тапатока
              Molim te, ovako neiskusnom, da mi pojasniš čemu služi taj elektromagnetni ventil na multiventilu boce autogasa. Nekakav
              sigurnosni ventil ili nepropusni kad ne radi motor ???
              Da li je on normalno zatvoren (NC), (kad nema napona na špulni) ili otvoren (NO)? Šta mu daje napon kad treba da se
              aktivira, i šta on tada otvara (zatvara)? U gornjem tekstu piše da zatvori dotok. U šta? ...

              Hvala unapred

              Comment

              • PPZ
                CBC Veteran
                • 31.01.2009
                • 167
                • Atina, Grcka

                #8
                Elektromagnetni ventil zatvara dotok plina u motor, ili izlaz iz boce.

                Pošto pričamo o automobilskim uređajima za gas, a ne o šporetima.

                Ako baš više voliš šporete, onda zatvara dotok plina u rešo.

                I , zatvoren je kad nije pobuđen.

                Da bi otvorio mora se pobuditi naponom.

                Tako je poslednjih 10 godina najmanje osim ako imaš staru bocu i stari MV koji nema elektromagnetni ventil već samo ručni.

                Koliko znam i kod vas u Srbiji je odavno po zakonu da mora postojati elektroventil na samoj boci, i u motornom prostoru.

                Ako te još nešto interesuje, slobodno pitaj.

                Послато са Mi A1 помоћу Тапатока

                Comment

                • MIKLOŠ
                  CBC Početnik
                  • 18.06.2019
                  • 3
                  • Užice
                  • Yugo 55

                  #9
                  Hvala na ogovoru.
                  A zapitkivao sam detaljno iz razloga što sam juče slučajno primetio da unutar providnog kućišta MV landara žica. Kad sam odvrnuo taj
                  plastični poklopac, video sam da je žica od mase ispala iz buksne na špulni. Verovatno je nestručno i nedovoljno stegnuta.
                  Motor radi normalno sve vreme, promenjena je boca i uređaj prošle godine u avgustu.
                  Pa mi se ta tvoja priča ne poklapa sa stanjem. Možda zato što je moj Yugić u stvari rešo. Jbm ga :-)
                  Nisam stigao da odem kod majstora koji mi je to radio.

                  Comment

                  • PPZ
                    CBC Veteran
                    • 31.01.2009
                    • 167
                    • Atina, Grcka

                    #10
                    A možda ti je zaglavio ventil pa zapravo i ne radi...

                    tj. ostao je zaglavljen u položaju otvoreno...

                    Послато са Mi A1 помоћу Тапатока

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Iznenadjuće mnogo majstora vadi klip iz elektroventila iz razloga "zaglavić kad tad" ...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • PPZ
                        CBC Veteran
                        • 31.01.2009
                        • 167
                        • Atina, Grcka

                        #12
                        Ja praktikujem da kad se nešto pokvari, popravim ga.

                        Ne budžim.Kad tad se obije o glavu.

                        Послато са Mi A1 помоћу Тапатока

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Nisam bio precizan, ugradi nov ventil i izvadi klip... Znam jednog koji ima punu ladicu klipova...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • PPZ
                            CBC Veteran
                            • 31.01.2009
                            • 167
                            • Atina, Grcka

                            #14
                            Auuuuu to je kao što su meni savetovali da iz plovka na MV izvadim onu iglicu jer zaglavi pa ne možeš da sipaš, a meni nikad nije napravilo problem, osim kad su mi u MK prepunili bocu pre nekoliko godina...

                            Послато са Mi A1 помоћу Тапатока

                            Comment

                            • MIKLOŠ
                              CBC Početnik
                              • 18.06.2019
                              • 3
                              • Užice
                              • Yugo 55

                              #15
                              MV na boci autogasa

                              Originally posted by PPZ View Post
                              A možda ti je zaglavio ventil pa zapravo i ne radi...

                              tj. ostao je zaglavljen u položaju otvoreno...

                              Послато са Mi A1 помоћу Тапатока

                              Detektovan je fušeraj servisa kod moje boce TNG.. Izvađeno telo (klip) elektromagnetnog ventila, žice na špulni služe kao maska, nisu povezane na struju !! I za to je dobijen atest ?.. Bocu promenio i dobijen atest za uređaj pre 9 meseci. Eeeee... Možda je to po EU kojoj stremimo .
                              Sad se ganjem sa servisom, koji se brani da je to neko drugi u međuvremenu "brljao" !!! A naravno da nije.
                              Stvarno, ne može pošteno čovek ni sirotinjski auto da vozi !

                              Comment

                              Working...
                              X