Najveća dozvoljena boca za putnički auto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rekordan
    CBC Član
    • 31.05.2009
    • 99
    • Nis

    #16
    Izvinjavam se , sada sam tek video da ROYALGAS ima istu homologaciju kao Mimgas.
    Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      N e treba izvinjenje ali pogrešno gledaš, svaki ventil ima na sebi oznaku za koji je prečnik i ugao, na ovom piše 300/30 što znači da je za cilindričnu bocu prečnika 300mm i ugao ugradnje 30 stepeni...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • zilot
        CBC Član
        • 03.04.2017
        • 19
        • bg
        • opel

        #18
        Jедно питање, у вези овог мултивентила...

        кад сам све ставио, и сипао плин, мање од пола боца било је све ок, кад сам напунио боцу осећам плин у кабини после стајања аута, кад иде не осећа се ништа. да ли ови електромултивентили имају неку слабост да почињу да пуштају негде после неког времена рада? претпостављам да је покретни део критичан, да ли ту негде може да пушта кад је у боци већи притисак? да ли има неке гумице унутра, па да пробам да их заменим, сад не могу, пуна је боца, кад је потрошим... стари мултивентил без шпулне није имао никад проблем...

        иначе претегао сам све шрафове на вентилу (имбусе) и холендере од бакарних цеви, пробао са течношћу око њих, не види се да на холендерима игде пушта...

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Ako ne pušta na spojevima bakra ili gumici izmedju ventila i boce onda je sigurnosni ventil.
          Napravi gustu penu i nali ga celog pa ćeš proveriti...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • zilot
            CBC Član
            • 03.04.2017
            • 19
            • bg
            • opel

            #20
            Пробаћу, хвала

            имам неку пену у спреју баш за ЛПГ али та није ни зашта,нити се направи густа и брзо спласне

            иначе изгледа то се мало осећа само после точења, после тога не (јуче сам наточио, ујутру сам осетио, у току дана више се није осећало, било да је ишао или стајао). Ако је тај сигурносни, јел има спаса, или да мењам цео вентил? Где стоји сигурносни?

            Мада не знам, можда је и до споја на бранику са уводником, ако ту мало пушта док не изађе из цеви (која иде до мултивентила осећаће се), нешто ми тако личи обзиром да то траје кратко и после престаје...

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Ponesi duži šrafciger ili neku šipku, najmanje 40cm i posle točenja stisni kuglicu u punjenju, tako ćeš odmah ispustiti gas iz cevi.
              Obrati pažnju na smrzavanje od plina, zato treba duži šrafciger da ne dohvati ruku...

              Sigurnosni je na ventilu ali se nemože "popraviti" bez skidanja a i ne popravlja se...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • zilot
                CBC Član
                • 03.04.2017
                • 19
                • bg
                • opel

                #22
                Morao sam iz nekog razloga juce da skinem branik, pa sam odsrafio cev od uvodnika i bilo je plina, tako da ne pusta ni tu... Moguce je da sigurnosni ventil reaguje malo u toku tocenja, pa da malo pusti, danas ujutru se ne oseca nista ni u kabini ni u gepeku... praticu sta se desava. Ta boca je prilicno dugo stajala, moze biti da zato sigurnosni ne odradjuje najbolje, mozda se i "razradi" sam od sebe...

                Comment

                Working...
                X