Pozdrav svima,
za vreme ovog hladnog talasa sam primetio da neka tecnost kaplje iz auta i pregledom ustanovio da je to antifriz i da kaplje sa isparivaca (koliko sam uspeo da vidim u pitanju je Tomasseto Alaska).
Kolicina koja kaplje je vrlo mala, u ekspanzionoj posudi se ne primecuje da fali tecnosti, a kada su topli dani skoro uopste ne curi.
Bio sam kod plinadzije i dobio odgovor da se to ne moze popraviti jer se ne mogu naci samo te dihtung gumice koje propadaju i da je najbolje resenje zamena isparivaca, ali posto je kolicina vode koja kaplje mala moze to da se vozi preko leta, samo da obratim paznju da ne izlazi previse vode i na zimu da ga menjam.
Auto je od pre par meseci kod mene, i ono sto kompjuter prikazuje je da je plin najverovatnije 2012 ugradjen, a da li je bilo sta od ugradnje radjeno ne znam.
Pa bih eto hteo da me posavetujete, da li se moze ovo voziti do zime, bez uticaja na potrosnju plina i kvalitet voznje i da li je zaista jedino resenje zamena isparivaca?
Primetio sam da mi indikator plina (LED 300) pokazuje malo haoticno kolicinu plina. Kada se napuni on je pun, drzi ga dugo na punom i onda relativno brzo proleti dve srednje crtice i opet se dugo zadrzava na onoj poslednjoj, gde malo pali crvenu lampicu pa je gasi dok na kraju ne pocne da zvukom signalizira da nema plina. Da li bi bilo dobro odraditi kalibraciju tog meraca, nasao sam u uputstvu kako se to radi, ili je bolje da ne diram?
za vreme ovog hladnog talasa sam primetio da neka tecnost kaplje iz auta i pregledom ustanovio da je to antifriz i da kaplje sa isparivaca (koliko sam uspeo da vidim u pitanju je Tomasseto Alaska).
Kolicina koja kaplje je vrlo mala, u ekspanzionoj posudi se ne primecuje da fali tecnosti, a kada su topli dani skoro uopste ne curi.
Bio sam kod plinadzije i dobio odgovor da se to ne moze popraviti jer se ne mogu naci samo te dihtung gumice koje propadaju i da je najbolje resenje zamena isparivaca, ali posto je kolicina vode koja kaplje mala moze to da se vozi preko leta, samo da obratim paznju da ne izlazi previse vode i na zimu da ga menjam.
Auto je od pre par meseci kod mene, i ono sto kompjuter prikazuje je da je plin najverovatnije 2012 ugradjen, a da li je bilo sta od ugradnje radjeno ne znam.
Pa bih eto hteo da me posavetujete, da li se moze ovo voziti do zime, bez uticaja na potrosnju plina i kvalitet voznje i da li je zaista jedino resenje zamena isparivaca?
Primetio sam da mi indikator plina (LED 300) pokazuje malo haoticno kolicinu plina. Kada se napuni on je pun, drzi ga dugo na punom i onda relativno brzo proleti dve srednje crtice i opet se dugo zadrzava na onoj poslednjoj, gde malo pali crvenu lampicu pa je gasi dok na kraju ne pocne da zvukom signalizira da nema plina. Da li bi bilo dobro odraditi kalibraciju tog meraca, nasao sam u uputstvu kako se to radi, ili je bolje da ne diram?
Comment