Imam Juga (tzv. Koral 1.1) i pre oko godinu dana ugradio sam BRC opremu kod ovlascenog servisa. Moram da kazem da sam zadovoljan i radom motora i potrosnjom. Medjutim, ovih dana (tj. posle godinu dana) propala mi je puma za gorivo. Onda sam razmislio i video da je to logicno i da se auto-gas oprema na automobilima sa karburatorom ne ugradjuju ispravno. Naime, kada se prekine dovod benzina, pumpa za benzin i dalje radi ali na silu zato sto benzin koji pumpa nema gde da ide. To je veliki propust a mogao je jednostavno da se resi kod ugradnje tako da se benzin vraca nazad u rezervoar (kao sto je slucaj i kod viska benzina koji dolazi do karburatora). Ne znam da li je u pitanju lenjost, visa cena ugradnje ili nesto drugo, ali mislim da je ugradnja auto-gas opreme, bez kruznog kretanja bezina dok vozilo ide na gas, nepotpuna.
Losa ugradnja auto-gas opreme
Collapse
X
-
Prvo tako se radi, znači nije lenjost.
Drugo je već odgovorio ZoranBG.
Treće, tako uradjenio ne bi pola automobila posle radilo na benzin jer bi pumpa verovatno bila premalog kapaciteta da gura na dve strane ili bi trebalo konstruisati i eksperimentisati da bude dovoljno za karburator a ostatak da se vraća nazad.
Četvrto trebalo bi dodati bar jedan elektroventil i par creva sa razdelnikom a da bi se rešio treći problem još jedan ventil što poskupljuje za oko 30 evra u materijalu plus vreme. I ovak ose svi žale kako je enormno skupo ugraditi gas.
Peto, moj auto je bio 2 godine sa probušenim rezervoarom, znači ni kapi goriva i pumpi nije falilo ništa, prpradila iz prve.
Naravoučenije, zastava je šit.
Što sam ja sad ovo pisao??
Comment
-
-
a mogao bi da se predstavis! red jeSamo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Ja sam planirao da ugradim dodatni elektroventil za gorivo i razvodnik koji bi mi vracao gorivo nazad u rezervoar kada auto radi na gas, ali sam se predomislio kada sam zamenio AC pumpu. Shvatio sam da nikada nije ni bila ispravna. Predhodna 2 meseca nisam ni jednom prebacio na benzin, a pre neki dan sam bez problema upalio na benzin.
Moj savet: Ako ti je skuplja ac pumpa od dodatnog ventila: Ugradi ga, ali posto je to u pitanju Yugo (Kod mene Samara), mislim da nema potrebe ubacivati jos creva, racvu pa selne... Sto manje spojeva to bolje.
Pozdrav!Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!
Comment
-
-
yugo55 89to, 4 godine sa probusenim rezervoarom (pusta kad se vise napuni), pumpa i dalje radi ok, jedino membrana u karburatoru za ubrzavanje propala od nevozenja na benzin, te kad se upali na isti prilicno curi na toj strani karburatora.
Tako da mi se cini da ti je ta pumpa bila losijeg kvaliteta (kao i neciji rezervoari) te je zbog toga otkazala.
Comment
-
-
Ja sam kupio auto sa vec ugradjenim plinom. Genijalac je stavio elektroventil ispred pumpe tako da je radila na suvo i naravno crkla. Kad sam zamenio pumpu igrao sam se malo ispred garaze i ugradio jos jedan benzinski el. ventil i dva razdelnika tj. T racve. Naravno, ventil sam stavio iz pumpe...
Jbga, koga je zmija ujela i gustera se boji. Posle onog auta koji mi je izgoreo zbog prskanja benzina nisam hteo da igde imam benzin pod pritiskom. Znaci, nisam to radio da zastitim pumpu... Stavio lepo sva nova armirana creva, kvalitetne selne, vezao ta dva ventila da rade u kontri, tj. onaj koji vraca benzin u rezervoar radi zajedno sa ventilom koji pusta plin.... I sve funkcionise super. Cak sam ventile izmestio daleko od bilo kog moguceg izvora varnice. Naravno, PP aparat spava ispod sedista, da Bog da se nikad probudio!
Navatalo se straha, ruzno je gledati voljeni auto kako glumi baklju....Ko prvi devojci - sam u nju upada!
Comment
-
Comment