CNG Elektro - Magnetni Ventil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    CNG Elektro - Magnetni Ventil

    Zanima me:

    Koji je radni pritisak ventila za CNG?
    Koliko mu je sediste tj rupica?
    Od cega tj kog materijala mu je sediste?
    Koji je tip? (servo ili direktni)

    Da li ima da se kupi posebno i koja mu je cena? (ako neko drzi molim da javi)

    Ovo me sve zanima radi specijalne namene kao ventil za N2O posto ventil za LPG nije dovoljno dobar!

    P.S. Usput, koji je radni pritisak boca za CNG? Da li ih neko drzi i posto su? (posebno)
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    #2
    Zar od ovoliko strucnjaka, majstora i trgovaca niko nece da pomogne/zaradi neki dinar?

    Ili mozda niko ne zna da pomogne/zaradi koji dinar?

    Comment

    • BLABLABLA
      CBC Član
      • 26.10.2005
      • 78
      • Ljubljana

      #3
      Originally posted by Gumetina
      Zar od ovoliko strucnjaka, majstora i trgovaca niko nece da pomogne/zaradi neki dinar?

      Ili mozda niko ne zna da pomogne/zaradi koji dinar?
      Mogu, da ti pomognem, ali moraš da daš nekoliko podataka

      1 Radni pritisak plina
      2 Protok (maksimalni), odnosno ja ti mogu dati samo Kv vrijednost, koja je data za protok kod diferencionog pritiska na ventilu 1 bar
      3 napon verovatno 12VDC

      Kod CNG, je treba uzeti u obzir, da može iči temperatura do -30°C, i kratkotrajno čak do -196°C

      Proizvodi ga GSR u Njemačkoj za OPEL

      Imam ga u Power Point, samo ne mogu odvojiti samo onu sliku kdje se ventil nalazi.


      Pozdrav

      Matjaž PLINFARER

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Toliko ti i ja mogu reci :

        1. Radni pritisak bi u peak-u trebao biti ne vise od 80 bar, mnogo cesce na nekih 50-60bar, sto je otprilike optimum.
        2. Protok...napamet govoreci recimo ne vise od 1000cc/min.
        3. 12V

        Temperatura je u startu najmanje -50c, posle duze aktivacije sistema zaista nisam merio, ali recimo duplo toliko.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • BLABLABLA
          CBC Član
          • 26.10.2005
          • 78
          • Ljubljana

          #5
          Originally posted by 206
          Toliko ti i ja mogu reci :

          1. Radni pritisak bi u peak-u trebao biti ne vise od 80 bar, mnogo cesce na nekih 50-60bar, sto je otprilike optimum.
          2. Protok...napamet govoreci recimo ne vise od 1000cc/min.
          3. 12V

          Temperatura je u startu najmanje -50c, posle duze aktivacije sistema zaista nisam merio, ali recimo duplo toliko.
          Gledaj

          Problem zašto ti nitko ne nudi taj ventil je u tome, jer zbog temperature -50..do -100°C taj ventil spada u cryogenu tehniku.
          Obična temperatura za ventile za rashladnu tehniku je -40°C (amoniak i freoni)

          Problem,je u tome jer ti nitko neče garantirati, da se ventil neče smrznuti zbog tako niske temperature.

          Ventil bi inače bio veoma mali, a cena svejedno vrlo visoka.

          Jedina šansa ti je, da nađeš ventil, koji se namjensko izrađuje za neke slične aplikacije i ima povoljnu ceno zbog količina.


          Pozdrav

          Matjaž PLINFARER

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            @Gumetina

            pa ti posle reci da ti nisam jos pre godinu dana rekao potpuno istu stvar

            Ako i nadjes takav ventil, cena ce mu biti taman tu negde kao i cena solenoida pravljenog za N2O aplikacije
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Evo ja se malo raspitao.

              El. magnetni ventil je kod meni dostupnih proizvodjaca (Lovato, LRenzo, E-gas...) integrissan sa reduktorom i ne moze se kupiti odvojeno, tako da ja ne mogu da ti pomognem, da ne mislis da necu.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                Rekao bih da se ovde pod "vetilom" misli na brizgaljku sa sekventa, dakle elektromagnetni solenoid.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Rekao bih da se ne misli, jer su brizgaci identicni i za LPG i CNG, a ako se misli na njih onda otpadaju jer im je potrebna minimalna temperatura gasa od 15-20`C, u plusu naravno.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    OK, onda ovako, trazi se "nesto", nekakav sklop koji ce obezbedjivati, u principu, istu funkciju kao i injektori na benzinskom motoru, s tim sto moraju biti sposobni da rade na 12v, trpe do -100c bez zaledjivanja, imaju vrlo male oscilacije priiska pri isporuci, konstantan rad (bez varijacija)...Ono sto je injektor kod benzina, sequent brizgac kod gasa to bi bio ovaj solenoid kod N2O.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • BLABLABLA
                      CBC Član
                      • 26.10.2005
                      • 78
                      • Ljubljana

                      #11
                      Originally posted by 206
                      OK, onda ovako, trazi se "nesto", nekakav sklop koji ce obezbedjivati, u principu, istu funkciju kao i injektori na benzinskom motoru, s tim sto moraju biti sposobni da rade na 12v, trpe do -100c bez zaledjivanja, imaju vrlo male oscilacije priiska pri isporuci, konstantan rad (bez varijacija)...Ono sto je injektor kod benzina, sequent brizgac kod gasa to bi bio ovaj solenoid kod N2O.
                      Evo raspitaču se i za koji dan dobijaš cenu. Samo ne mene onda imati za lopužu kad čuješ cenu.

                      Barem češ imati neku indikaciju.


                      Pozdrav

                      Matjaž PLINFARER

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Ma ne treba meni vec Gumetini, a posto znam sta trazi...

                        Svejedno, daj cenu
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          #13
                          Greska, ne trazim nesto sto radi posao brizgaljke! (to vec imam )

                          Trazim tacno ono sto sam napisao, dakle ono sto je "plinski" ventil u lpg sistemu , samo za CNG.

                          Dakle, poznato mi je da se CNG puni u boce pod vrazijim pritiskom od 200+ bara i da je u boci u tecnom stanju? (zar ne?)

                          Sto me podseti da je to daleko iznad potrebnog za N2O....

                          Pa sam pitao...

                          Samo iz radoznalosti, ja vec imam odgovarajuce ventile i na njih se ne zalim...

                          Inace evo sta sam nasao na sajtu Voltran-a:


                          cng & petrol solenoid valves.

                          Comment

                          • ale944
                            CBC Senator XXL
                            • 20.03.2006
                            • 1457
                            • Beograd

                            #14
                            Dakle, poznato mi je da se CNG puni u boce pod vrazijim pritiskom od 200+ bara i da je u boci u tecnom stanju? (zar ne?)
                            CNG je u gasovitom , LNG (ista stvar, samo na drugoj temp/pritisku) u tecnom.
                            vecina instalacija za zemni gas su cng - gasovito stanje

                            CNG - compressed natural gas
                            LNG - liquified natural gas - da bi se preveo u tecno stanje zahteva ili jako visoke pritiske ili jako niske temperature - nesto slicno azotu, mada ne bas toliko drasticno
                            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #15
                              Originally posted by Gumetina
                              Greska, ne trazim nesto sto radi posao brizgaljke! (to vec imam )

                              Trazim tacno ono sto sam napisao, dakle ono sto je "plinski" ventil u lpg sistemu , samo za CNG.

                              Dakle, poznato mi je da se CNG puni u boce pod vrazijim pritiskom od 200+ bara i da je u boci u tecnom stanju? (zar ne?)

                              Sto me podseti da je to daleko iznad potrebnog za N2O....

                              Pa sam pitao...

                              Samo iz radoznalosti, ja vec imam odgovarajuce ventile i na njih se ne zalim...

                              Inace evo sta sam nasao na sajtu Voltran-a:


                              cng & petrol solenoid valves.
                              I na Voltranovom sajtu mozes da vidis da je el. magnetni ventil integrisan sa reduktorom, i nemaju ga odvojeno, kao ni ostali proizvodjaci, sem klasicnog koji je isti kao za LPG, a koji ti ne odgovara.
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              Working...
                              X