MZ 251 i gas?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pele
    CBC Senator
    • 01.07.2006
    • 262
    • Požarevac

    MZ 251 i gas?

    Nasao sam na jednij temi da covek hteo da ugradi gas na MZ-ca, ne znam dokle je stigao u tome. Zna li neko za ovaj ili slican primer? Jer komšija ima MZ 251 koji troši oko 6 litara, a to je otprilike kao manji auto
    Radi li neko ovo?
    Hvala unapred.
  • nikolapanic
    CBC Senator XXL
    • 16.10.2005
    • 657
    • Petrovac

    #2
    Treba prvo da se predstavis na za to predvidjenom mestu i onda ces dobijati odgovore.Pozdrav
    Samo te slusam i pitam se dokle ces?

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Holandjani (cicije) to rade dugacije. Ugrade na MZ diesel motor. Prepravke jednog klasicnog MZ-a za gas su skupe (zbog doziranja ulja) a kvalitet samog pogonskog agregata je blizu nule. Smestaj boce dovoljne velicine je takodje problematicna itd.

      Comment

      • Pele
        CBC Senator
        • 01.07.2006
        • 262
        • Požarevac

        #4
        Predstavio sam se:
        http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 769#156769
        uvek zaboravim taj detalj.
        Pa dobro, recimo da nabavi sistem za samodoziranje dvotaktola, ja koliko sam skontao, to ne bi trebalo da košta više od ugradnje na auto?
        Ima li kakvih ličnih iskustava?

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Pele,
          O tome je nesto pisano ranije a Ivan je dao i dimenzije tankova za skutere
          pa pogledaj gde bi to smestio na MZ prvo i koliko su mali ustvari. Set za motore do 25kW postoji i koristi se za vanbrodske motore, motocikle ili agregate. I o tome je pisano. Bez doziranja ulja bi kostalo racunaj kao za auto klasicna instalacija uz zive muke oko smestaja tanka osim ako hoces da punis svaki cas pa onda moze i minijaturni tank. Moras priznati da MZ 250 dosta trosi za razliku od skutera od 50ccm-125ccm. Kad je nas Uros (koliko vidim) odustao od toga da znas da nije prosto i da se to ne isplati ustvari. Ideja kao ideja nije losa ali ni MZ nije neki motor ni kao pogonski agregat ni konstrukcijski (ram i ostalo). Ljudi su vec svasta ekonomicno pravili i koriste pa prosaraj malo netom da vidis kako rade motocikli na diesel i koliko trose. Da, zaista, diesel motor i kosta ali i trajeee a sipas naftu. Znam, zabranjeno je, ali ko ce zaustaviti motocikl da bi mu uzeo uzorak goriva kad se to radi obicno na kamionima

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Otišao si davno pa ne znaš Cena "nafte" i dizela je ista tako da nema više provere. Isto kao gasa za kola i i za kuću u bocama pa nema više pretakanja
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Pele
              CBC Senator
              • 01.07.2006
              • 262
              • Požarevac

              #7
              Znam da MZ troši, zato i razmišljam o plinu, a situacija je sledeća: MZ je moja klinačka želja (kompleks iz detinjstva, ćale nikad nije hteo da mi ga kupi (dobio sam automatika i kasnije APN 6) i uvek je govorio, od moje 14-te, kad mi kupio automatika, kad napuniš 18, dobiješ auto, 4 točka su 4 točka, a ja da ti kupujem sanduk, neću) Sad vidim koliko je bio u pravu, šta ćeš, ćale je ćale.... Dakle, ja napunio 18, polagao za C, dobio prvog yugića, polagao za E, a MZ nikad nisam kupio
              Nisam neki napaljenko za dvotočkaše, ne volim brzince, više sam za solovožnje na onim , recimo kao ovi pandurski BMW-i, sedneš i uživaš, ništa ono ležanje na rezervoaru, 1200 ccm 250 KS i vozi 300 Km/h...
              Ja se malo odaljio, ali da se vratim:
              izgleda da bih mogao da izvučem tog MZ-a sa solidne parice, na rate, i duuuuuuugi rok otplate, tako da bi mi se investicija i isplatila, čak i za ova 4 meseca godišnje, jer gužve po gradu i nalaženje parkinga je postalo IZLUĐUJUĆE. Skutere ne mogu da smislim, znam da su ko munje, i da mogu da povuku, ali, ne volim ih, brate, kao na hoklici da sediš i voziš.
              Ja ću još malo da procunjam po forumu, da vidim šta i kako, ovaj NEMA sistem za podmazivanje, jbg, pravi mu mešavinu ručno, ali sve se to da rešiti
              Javiću se ja opet, baš bih to uradio, šta me briga.... Bar da ne ostavljam onakav i onoliki oblak i smrad iza sebe.....

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Pele,
                Tvoj otac je bio u pravu sto se sanduka tice. Vecina motora koji su se vozili na tim prostorima u to vreme i na takvim putevima su bili ocajnog kvaliteta. Ja bi licno obesio kretena koji je na MZ 250 stavio nazad onaj tocak od 16 cola a napred ostavio 18. Nego sta se moze. Akcija u vezi gasa na motoru nije bas uvek jednostavna niti jevtina a to koliko se dimi iza dvotaktnog motora i koliko se oseca miris zavisi i od svojstava ulja koje se koristi. Ko zna, mozda nadjes neki sistem za doziranje ulja i sve to proradi kako treba. Slazem se sa tobom oko skutera. Ja ne volim male tockove nikako jer ne valjaju ni za tramvajske sine ni za kaldrmu ni za mokar put. Sve u svemu dok ne resis problem ulja sto znaci da ti motor radi kako treba sa tim sistemom na benzin ne pomisljaj na gas. A sto ne nadjes neku malu Yamahu recimo od 250ccm cetvorotaktnu. Mozda si ti mlad pa ne znas ali su bile i ostale popularne od pre vise od 25 godina do danas. Kad vec vozis relativno mali motor da znas bar sta vozis.

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Doro,
                  Nisam znao stvarno. Kod nas u Belgiji je cena gasa ista (slicna) ako ti pune veliki tank kod kuce a u kucnim bocama je znatno skuplji (obicno butan) ili kako ga jos zovu "camping gas". Loz ulje je slicne cene kao i gas i ima ga da se kupi na nekim pumpama sa velikom tablom sta se desava ako se sipa u auto. Nije ni bitno to nego jedan MZ sa Robin motorom recimo trosi oko 2 litra dizela na 100km. Ima tih relativno zgodnih malih dizela vazduhom hladjenih koji bi se dali iskoristiti ko ume da se tehnicki snadje. Verujem da bi se moglo nesto uraditi od nekog motora za male poljoprivredne masine nesto kao Lombardini. Pa postojale su freze sa tim motorima u raznim verzijama pa i dizel cak na ex YU trzistu (konkretno bas u Srbiji). Sada?
                  Tacno je i to da dizel motor stvara vibracije i da je tezak ali su to i boce za gas. Bice nadam se vise skutera na LPG uskoro pa ce sve biti malo lakse sto se delova tice.

                  Comment

                  • Pele
                    CBC Senator
                    • 01.07.2006
                    • 262
                    • Požarevac

                    #10
                    Nisam baš toliko mlad, imam 30, ali imam i slike mog ćaleta koji je vozio MZ-televizor, i sa njim pravio VEEEELIIIIKE kilometraže, doduše, kad mu to spomenem, on samo kaže: "Ja sam tada bio punoletan, i ti nisi!" I opet me poklopi.
                    Pa videću već nešto, razmisliću, može tu svašta da bude, ali će to ionako biti ostvarljivo sledećeg leta, jer dok se sve to obavi i uradi, proći će leto...
                    i dok ja položim za A kategoriju, lekarsko, i tu treba mesec dana...

                    Comment

                    Working...
                    X