Fabricki ugradjen plin.....
Collapse
X
-
ovo sam fotografisao kada mi je danas dosao ovaj novi stojadin na prvi servis.
Slucajno imam fotografije isto jednog stojadina novog u koji sam ja nakon kupovine musteriji ugradio gas i to za manje pare.Slucajnost sasvim slucajna sto se tice crvene boje
ovo nije reklama za mene,nego razlika ,ko ima neke sugestije na moj rada neka mi kaze,da bih jos vise poboljsao nacin ugradnje
-
-
Comment
-
-
dobro, aj sad ti laicima objasni u cemu je konkretna razlika, meni (laiku) je deluje problem sto je isparivach blizu onog visokonaponskog sranjca (bobina valjda?) a drugo, cevi od ventila na boci, jedna ide blago gore pa dole?
Comment
-
-
MOZDA GRESIM RECITE
Hm daklem:benzinski ventil je postavljen iznad visokonaponskih kablova i razvodnika (ne prolazi na atestu),izmestili su bobinu da bi u taj cosak gde i ovako neko smukom zateze ili menja klinasti kais,(nema pristupa 9 ja kao serviser morao sam da podesim auto da radi i na benzinu kao satic nisam mogao da pridjem karburatoru a da se ne popecem .estetski na izgledsve je...pogledaj zice osigurac
.
pogledaj dovod za gas,pa koleno od bakra za centralno grejanje,pa hiljadu nastavaka i selni???.Moj prekidac je po meni na boljem mestu i estetski postavljen.Mrzim kada vidim utakajuci ventil da se vidi pozadi(osim gde bas to nije izvodljivo na nekom drugom mestu) ja ga postavljam u vratanca gde se sipa gorivo,i za to dobijam pohvale i od starne musterija kao i na atestu
Boca stoji gde mora da stoji ali su sparali na snalama,nestrucno postavljenedirektno snalu za patos ,auto ima 1600km a boca vec plivaBakarne cevi sa boce ok ali svaka svoju politiku vodi oduzele su i to malo gepeka.Oprema je ok LANDIRENZO I TOMASETO MV.
sve u svemu ovako ..nov auto iz ZASTAVE...HMMM
Comment
-
-
Nema ljutis..., ali mi nikako ne ulazi u glavu zasto ama bas svi izbegavaju ona dva usadjena srafa u prednjem veznom limu koji inace sluze za drzanje same bobine na nekim modelima, a ima ih na 90% jugica i zastava.
Sto se tice "made by Zastava LPG servis", sve to radi ali... ALI
Pozdrav
Comment
-
-
ko sto rekoh vec jednom..nesvidjami se ovo crevo sto ide sa el.ventila za baenzin...napeto je (savijeno) a i deluje da kad se zatvori hauba da ga mozda jos savije (neznam..nevidim).
a isparivac ti pokrio te brojeve na koshu ... nemogu da se procitaju.
mislim da "idealna" ugradnja nepostoji ... postoje bolje i manje bolje...uvek se nesto zhrtvuje.
cak i proizvodjaci automobila nemaju vise izbora...kako ono bese? : kod nekih novijih automobila se skida far-branik...dabi se promenio zupcasti kajs....pa niko nekaze da su lose "ugradili " motor.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Da mozda si u pravu...prihvatam kritike.
U Vršcu dolaze da rade atest iz Novog Sada,iz Vinče i AMSS.Ulozio sam dosta rada i truda da bih zadovoljio 3 razlicita kriterijuma prilikom atestiranja vozila .Svako od njih ima svoje neko vidjenje i neslaganje.Gas radim trecu godinu,a vec dve godine nijedno vozilo mi se nije vratilo na reklamaciju sa atesta.MIslim!... da radim kvalitetno i estetski,moja vozila su za primer nekada na atestu.zato sam ovde da bih jos ponesto naucio i unapredio nacin i tehniku ugradnje.
Evo daj kritiku za ovog kadeta monopoint:sve u jednom cosku
pa evo jednog reno Krša:
evo i jedne Lade:
pozdrav i cujemo se za desetak dana, odoh danas za Grčku večeras
Comment
-
-
Gornja slika u zadnjem postu. Isparivac-reduktor pod losim uglom (za 90°) okrenut pogresno. Veoma pedantno uradjeno u cosku.
Inace, sto se tice Yugo. Posao majstora za ugradjivanje plinske instalacije NIJE da vrsi modifikaciju (razmestaj) vec postojecih komponenata nego ugraditi u postojece stanje. Drugim recima. Ne dolazi u obzir premestanje posude za vodu jer je to modifikacija i jos zahteva nepotrebno znatno vise vremena za ugradnju sto nije produktivno u ekonomskom smislu. Zar je logicno da ruke za jevtin i najgori auto trebaju da budu duplo skuplje nego da jedan normalan? Ko to da plati, i zasto? Zarad estetike? Yugo je bas lep i ovako i spolja samo mu treba jos gasna instalacija da dobije bambija. Da ne misli neko da ne cenim trud da sve bude odradjeno pedantno ali treba obavezno naci balans u ekonomskom smislu tj. u vremenu potrebnom da se uradi posao. Jedino ako vi ne cenite svoj rad radi slave to je drugo.Slava vam, majstori. A musterije? Pa one nikada nisu zadovoljne. Dzaba vam trud sviraci a posebno ako nesto ne radi kako treba bilo cijom (cesto ne vasom) krivicom...
Mislim da je jako dobra ideja da se postavljaju slike vec ugradjenih instalacija jer jedna slika ipak vredi vise nego hiljadu reci. Posebno da ih vide oni koji su vec negde ugradili gas pa da uporede sa svojim autom
ABARTH, zelim ti srecan put i lep provod u Grckoj.
Comment
-
-
Na Kadet-u i Reno-u je isparivac okrenut za 90 stepeni, a ni na kecu sa pocetka nije bas kako treba. Mislim da je to daleko veca greska od toga da li ce kablovi biti vidljivi, gdje ce biti osigurac, prekidac i sl.. Estetika je vazna, ali funkcionalnost i bezbjednost su na prvom mjestu.
To su zamjerke, a inace mi se u globalu svidjaju Abarth-ovi radovi
Comment
-
Comment