zavoli isparivac

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KeleA
    CBC Član
    • 09.03.2008
    • 65
    • Petrovgrad

    #16
    to je to ljudi, onda i ja znam sta je mojoj Alfi, jer i njoj opadne pritisak gasa prilikom dodavanje (JACEG) gasa u voznji na 0,85, znaci i meni treba jaci isparivac

    Comment

    • alfa166 turbo
      CBC Član
      • 17.08.2006
      • 63
      • vidikovac

      #17
      Ljudi fora je u tome da meni alfa radi sa tim isparivacem bezprekorno znaci kida kada joj je vreme za to od 2500 obrtaja a narocito na 3500 kada ukljuci turbinu,a sto se tice pritiska u boci jednostavno cu malo napumpati vazduha i resio problem kada dodje vreme za to

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #18
        a jesi probao da ga zgazis pun gas na otvorenom putu u petoj brzini. probaj to da vidis sta se desava , probaj da dostignes maximalnu brzinu na plinu, probaj da teras od prve pa dalje sve na 6-7000 koliko ti se vec vrti auto...

        ja sam danas stavio manje dizne posto me stvarno vise zabole da ga vrtim na 6500rpm sa 1.3bara na plinu jerbo to u gradu nema gde da se izvede. dizne sa 3,5 stavili na 2,6 i auto opet ide na vr gasa i lepo povlaci do 4000rpm, preko nisam probao nit me zanima. sa starim isparivacem je uvek negde na 5000 imao kendlu i nikako nije mogo da ga napoji. takodje razbusivane dizne, menjana instalacija i dzaba. e , a kad je doso S isparivac onda j to vec bila druga prica. auto je na plinu iso pun gas isto ko i na benzinu ali je potrosnja na malom opetercenju bila ista ko na velikom, eventualno 20% manja na otorenom putu pri konstantnoj brzini, tako da ta rabota za grad opste nije bar meni bila isplativa...
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • alfa166 turbo
          CBC Član
          • 17.08.2006
          • 63
          • vidikovac

          #19
          znaci terao ga do blokade i nema knedli znaci pun gas bez problema a kada upali turbinu imam osecaj da ide bolje nego na benzinu

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #20
            Originally posted by zverko
            a kad je doso S isparivac onda j to vec bila druga prica. auto je na plinu iso pun gas isto ko i na benzinu ali je potrosnja na malom opetercenju bila ista ko na velikom, eventualno 20% manja na otorenom putu pri konstantnoj brzini, tako da ta rabota za grad opste nije bar meni bila isplativa...
            Zar ima ikakve veze kada se zameni isparivac da poveca potrosnju? Pogotovu kada je sekvent u pitanju? Koliko snaga isparivaca utice na to? Odnosno da li ce na istom motoru sa dva razlicita isparivaca, jedan jaci a drugi slabiji imati ikakve razlike u potrosnji a sekvent je u pitanju?
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • JAPANX
              CBC Senator XXL
              • 10.08.2006
              • 2159
              • Beograd

              #21
              mislim da je ipak do dizni...

              Comment

              • alfa166 turbo
                CBC Član
                • 17.08.2006
                • 63
                • vidikovac

                #22
                Originally posted by JAPANX
                mislim da je ipak do dizni...
                i ja takodje mislim da je do dizni

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #23
                  Pa onda teraj tako kad ti je super.
                  Mozda ti se "potrefio" takav isparivac.
                  Cemu diskusija kad ocigledno niko nema sluha za tudja iskustva.
                  Sto rece Dora misljenje je kao guzica svako ima svoju.

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #24
                    onda teraj i uzivaj... zimi zaboravi to , nema pomoci ni sa jednim isparivacem.
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Zašto li me ovo podseća na ono " a što ste onda došli kad vas ne boli? Pa vidju ga što je lijep"

                      Sve ti je rečeno, ako ide dobro ne smaraj se, ako malkic spržiš nešto nekukaj posle. Teško je pričati nekom ko neće da sluša.
                      Ide dobro je subjektivan utisak, postoji objektivan način kontrole, napisao sam ti šta i kako. Ovde se ne uče tate kako se deca prave nego obrnuto.

                      Dobio si sve potrebne odgovore i svaka dalja diskusija je bespotrebna.
                      katanac
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      Working...
                      X