lose ide na gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kljucko
    CBC Član
    • 19.08.2007
    • 51
    • Pirot,Nis
    • Rover 75 2.5 v6 190+

    lose ide na gas

    Pozdrav svima,imam problem u pitanju je rover 75 2.0v6 2002 godiste ima ugradjem brc sekvent sistem

    kada se startuje motor vozi se na benzin i kada sam prebaci na plin ide normalno neko vreme,a onda pocne da stuca izmedju 1500-3000rpm,pa nastavi da ide normalno.Primetio sam da auto ide sve gore i gore kako se sve vise greje,na benzim ide fantasticno i hladan i topao.Presao je oko 140000(prava kilometraza) i u dobrom je stanju,kada se ukljuci klima auto pocne da radi ne ravnomerno i da ide ocajno (na benzin je sve normalno sa klimom)Pre mesec dana sam izbacio katalizator, ali nije pomoglo sto se tice voznje na plin,a na benzin ide bolje.sistem ugradjen kod kaludjera u cacku

    Sta da radim???

    unapred zahvalan
  • Kljucko
    CBC Član
    • 19.08.2007
    • 51
    • Pirot,Nis
    • Rover 75 2.5 v6 190+

    #2
    zna li neko sta bi moglo da bude

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Ima ovde BRC majstora pa će se neko javiti. Ovako bih rekao da nije dobro podešeno, nemaš mogućnost da se obratiš servisu koji je radio?
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #4
        Prvo,da se vrati taj katalizator na svoje mesto,a mastora koji ga je izvadio

        Comment

        • Kljucko
          CBC Član
          • 19.08.2007
          • 51
          • Pirot,Nis
          • Rover 75 2.5 v6 190+

          #5
          kada sam bio na redovan servis rekli su mi da je sve normalno i da auto radi odlicno ,toliko je pocelo da me nervira da cu da vozim na benzin dok ne sredim

          Comment

          • Kljucko
            CBC Član
            • 19.08.2007
            • 51
            • Pirot,Nis
            • Rover 75 2.5 v6 190+

            #6
            danas je automobil bio u cacku kod majstora koji je to ugradjivao,i on je nesto cackao i rekao da je to tako i da on ne moze da sredi.....redovan servis je izvrsen pre mesec dana ali je sve isto....

            potrebna mi je pomoc kod koga da teram auto i sta dalje da radim

            da nisu mozda svecice???

            Comment

            • Fabia & Avensis
              CBC Senator
              • 25.05.2006
              • 215
              • Podgorica - MNE!

              #7
              Da su svecke u pitanju, ne bi radio ni na benzin.
              Prvo provjeri filtere pa start from there.
              DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
              DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Jel je taj auto nekada isao bolje na gas?
                Koliko je presla gasna instalacija?
                Koliko gasa trosi?
                Razvija li maksimalnu brzinu (u odnosu na onu na benzin)?
                Normalno je da se svecice obavezno promene prilikom ugradnje gasa osim ako nisu sasvim nove bas pre toga zamenjene.
                Majstor koji je ugradjivao nije od juce pa bi sve to trebao da zna i siguran sam da zna.
                Ako si skoro ugradjivao instalaciju pogresio si sto si ugradio BRC ali to ne znaci da zato ide lose. Morao bi da auto ide dobro ma koja da je instalacija.
                Primetices da majstori sa najboljom reputacijom obicno ne ugradjuju BRC sekvent. Verovatno znaju i zasto.
                Sad je kasno ali si trebao bolje da se informises a novine kao i rekla- kazala NISU dobar izvor informacija.
                Ne mozes ti sad da nadjes isti takav auto sa istom instalacijom pa da ga vozis i kazes ide bolje nego moj. Prema tome...
                Nije bas lako dati instant odgovor sta je problem i da li ga ima ili nema i u kolikoj meri su razlike.
                Na kraju krajeva majstor u koga si imao poverenja da ti ugradi gas ti je rekao da on ne moze bolje. Sad ocekujes od nekog od nas da kazemo suprotno? Na osnovu cega? Niko od nas nikad nije ni video ni tebe ni tvoj auto.
                Imamo svi mi mozda zelju da se to pozitivno resi, ali...
                Da li si ti LICNO bio kod majstora? Da li je majstor vozio auto? Da li je tada bio povezan i laptop? Takav problem se ne resava u stacionarnom stanju nego u voznji. I sam znas da je na leru sve ok to ne mora niko da ti kaze.
                Ima suvise pitanja. Vidis i sam.
                To je sasvim normalan motor i morao bi da radi na gas PERFEKTNO dugo i pouzdano. Nema mogucnosti NI ZA KAKAV izgovor majstora a da je to realno.

                Comment

                • Kljucko
                  CBC Član
                  • 19.08.2007
                  • 51
                  • Pirot,Nis
                  • Rover 75 2.5 v6 190+

                  #9
                  da radio je normalno na gas kada je ugradjen pre oko 1.5 godinu,ali je poceo da zeza pre 2-3 meseca,ja sam licno terao auto na servis i pre mesec dana i juce,gasna instalacija je presla oko 30k,automobil ide super na benzin,masksimalna brzina gas/benzin se ralikuje za oko 10km/h,potrosnja 14-15 grad

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    O pa onda ne mora da znaci da je zbog gasa.
                    Ako si siguran da su filtri gasa cisti a majstor je to sigurno proverio onda trasi gresku ili u svecicama ili u kablovima ili ne sto oko toga.
                    Moze se desiti da ide odn. pali lepo jos uvek na benzin ali losije (preskace) na gas posebno u trenutku kad je smesa siromasnija a to je bas kad patosiras gas ili ubrzavas. Upravo je taj deo rezima voznje i problem po tvojoj prici.
                    Cudi me da ti to majstor za gas nije rekao sta moze da bude kad oni to odlicno znaju i stalno kubure sa problemima oko naispravnih vozila a krivi se gas posto jel'te na benzin ide lepo.
                    Mozda bi mogao da eventualno vidis razliku medju svecicama ako bi ih sve poskidao i uporedio. Zapamti gde je koja bila a najtamnija gde je taj kabl te verovatno zeza.
                    Kablovi, cak i najbolji, imaju relativno kratak rok trajanja da ne poverujes 80-120k. Sve mirise na njih ali kreni od svecica posto ti je to najjevtinija stavka. Smanji zazor cak i na 0,60mm pa probaj pa ako i tada prekida onda su bas losi kablovi. Ako ne vozi se jos tako ali planiraj uskoro nove kablove svakako a i svecice ako su u losem stanju narocito ako su NGK POWER ciji se vrhovi brze trose od standardnih. Bolje jesu, ali KRACE traju od standardnih.
                    Sve cica u dobrom stanju treba da ima ostre ivice na svojim elektrodama a ne samo meso. Kad su ivice zaobljene onda vec ima rizika da ako i kablovi nisu bas najbolji bude problema. Sve se to skupi malo po malo. Uglavnom radi dugo ali ne uvek kao sto vidis.
                    Zbog toga je tolika prica oko kablova bas zbog predostroznosti da ne bi detonirao kod venturi sistema jer je to opasno. Posto je kod tebe sekvent pa ne moze da detonira imas takav problem koji imas. Sva sreca da je tako.

                    Comment

                    • Kljucko
                      CBC Član
                      • 19.08.2007
                      • 51
                      • Pirot,Nis
                      • Rover 75 2.5 v6 190+

                      #11
                      hvala na pomoci,menjam svecice i kablove,pa se javljam sa rezultatma,a ovih dana cu da slikam auto i da ga predstavim u garazi

                      Comment

                      • RANK
                        CBC Senator XXL
                        • 28.02.2007
                        • 1635
                        • Beograd
                        • FIAT MAREA WEEKEND 1

                        #12
                        Originally posted by Dora
                        Ima ovde BRC majstora pa će se neko javiti. Ovako bih rekao da nije dobro podešeno, nemaš mogućnost da se obratiš servisu koji je radio?
                        kaludjer u cacku mu je radio, neka mu je bog u pomoc.
                        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                        Comment

                        • djurdjija
                          CBC Senator XXL
                          • 07.02.2006
                          • 365
                          • Prokuplje

                          #13
                          Sve je to oc o kolegama sve najbolje.Da li je radio Zika ili Pera nema veze ajde ljudi da pokusamo da uradmo da u celoj nasoj lepoj Srbiji imam200-300 tinak ozbiljnih servisa.Ali poceli su da idu na to ljudi kojima to najvise ne TREBA DORA i IVAN.Ovi ljudi rade svoj p[osao kako se samo pozeleti moze .Tu je po znanju i Abarth i Gorky .izvinite ako sam pogreio u ragiranju.Nisam pomenuo Dranixa.A nama ostalima koji treba da ucimo ovi ljudi su dali mogucnost da to uradimo preko posebne sobe za servisere.
                          Tu mogucnost mi nismo iskoristili.O cemu se tu radi???

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            O, bas ti hvala. Ja uopste nisam ni majstor za gas niti pretendent da to budem niti me automobili zanimaju osim da vozim kad mi treba i moram.
                            Mozda sam malo vise znatizeljan u tehnickom smislu pa citam i ucim jer imam verovatno vise slobodnog vremena od drugih i to je sve.
                            Nije da ne bi znao svasta da uradim ali za to treba garaza koju ja nemam pa i meni uglavnom odrade profesionalci sta mi treba.
                            Nikad u zivotu nisam voleo da prljam ruke i da cackam ono sto radi niti sam perfekcionista. Za mene je auto samo obican krsh koji obicno mnogo kosta i ne pruza ni blizu zadovoljstva za tu cenu ma koji bio.
                            Nikada nisam shvatio da neko voli auto kao zivo bice da ne kazem ljudsko bice i sve ga nesto gladi. To je za mene bolesno.
                            Problem sa majstorima je to sto oni ZARADJUJU svojim radom i to sto je cena svuda slicna a usluga razlicita. Jedni urade kako treba (nepotrebno da kazem prefektno) a drugi ne urade nista jer ako ne radi kako treba to je za mene nista kad moras da se vozis na benzin. Da to neko hoce ne bi ni ugradjivao gas.
                            U mnogim postovima sam rekao da sam ja mada vozim na gas vec drugi auto pristalica dizela jer je u nekim primenama najbolje resenje.
                            Nikad u zivotu ne bi ugradio gas po zapadnim cenama u auto ali bi rado kupio auto sa ugradjenim gasom.
                            Ko razume, shvatice.
                            U Srbiji nazalost gas ugradjuje previse ljudi. Ne postoje drzavne licence za to i vlada haos kao i u mnogim drugim stvarima u obicnom zivotu.
                            Ako je vec tako cemu onda tzv. atest i sve te peripetije kad je to tako prosta stvar i niko nije stradao zbog lose instalacije. I ako se to desi sta ima veze jer se vise gine i bez gasa pa nikom nista.
                            Ja sam sasvim siguran da u Srbiji za novac koji se plati necete dobiti uslugu u vezi ugradnje gasa u vise od 10-15 servisa a i to je mozda jako optimisticka cifra. Da je stanje drugacije mi bi smo na ovom forumu to sigurno znali.
                            To znaci da sve ove hiljade vozila izlaze sa ne tako savrseno ugradjenim gasom ali se ipak krecu sa problemima ili bez njih. Cista lutrija. Mislim da to nije tako vazno s obzirom da su ljudi navikli na tako nesto i SVESNO idu na to da ih neko odere i pravi majmunima. Losi majstori NISU krivi. Njima se samo moze zahvaljujuci neobavestenim musterijama i onima koji bi da plate manje pa dobiju LOSIJI materijal. Naravno da obican covek ne mora da zna sta je dobro a sta lose u tehnickom smislu ali majstori moraju i znaju a oni savesni i ne ugradjuju neproverene stvari pa su zato mozda i skuplji ali zato sve ide kod njih glatko.
                            Svi voze automobile i ne zanima ih NISTA jer su velika gospoda ali kad treba da se odrzava ili popravlja onda NE ZNAJU gde da idu. E pa... Zao mi je, prase se ne goji pred Bozic.
                            Svako ima izbora da sa svojim parama i zivcima radi sta hoce to je bar zagarantovano demokratsko pravo.

                            Comment

                            • jura
                              CBC Član
                              • 22.03.2008
                              • 13
                              • Plandiste

                              #15
                              potrosnja gasa

                              Originally posted by TECA
                              Prvo,da se vrati taj katalizator na svoje mesto,a mastora koji ga je izvadio
                              Potpuno se slazem prvo vrati katalizator pa onda poravi ostalo.Poozzzzz.

                              Comment

                              Working...
                              X