problem sa sekvencijalnim plinom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • STASA
    CBC Početnik
    • 10.07.2008
    • 7
    • PIROT

    problem sa sekvencijalnim plinom

    Pre par dana sam ugradila ac poljski seqvent auto je polo 1.6multi point,plin sam ugradila u Nisu problem je sledeci:

    Pri voznji na benzin sve je ok,kada prebaci na plin neko vreme je ok ali se pri prvom zaustavljanju auto gasi onda neko vreme opet lepo radi pa se opet ugasi.Desilo mi se par puta pri prelasku iz 4 u 5 brzinu da se isto ugasi.pri radu na benzin ler gas mi je otprilike na 650 700 obrtaja isto toliko i na plinu...da nije slucajno problem do toga ili neceg drugog.majstor mi je rekao da treba da povecam makar za 50 obrtaja i to ce resiti problem sta vi mislite sta treba da uradim?Da li ce pri stelovanju lera na benzin i povecavanju obrtaja na 750-800 povecati i ler gas kada radi na plinu?
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Nece se automatski povecati ler na plinu ako se poveca ler na benzinu.
    Mora da se prepodesi gasni kontroler a to je njegov posao posle 1000 km kad je kontrola. Potrebno je izvesno vreme da membrane u isparivacu malo legnu pa se zato vrsi kontrola posle izvesnog kraceg vremena.
    Uzrok problema je majstor. Neka ON licno uradi to sto predlaze. Zasto je majstor?
    Nije mi jedino jasno kako se to motor gasi prebacivanjem iz 4. u 5. ili obrnuto. Radnja traje delic sekunde a ne vidim kako se moze ugasiti motor auta koji se krece prilicnom brzinom i pusteno je kvacilo. Mozda da malo trza ili slicno, ali da se bas ugasi...
    Vozi se tako i ne brini a na kontrolu moras da ides kad dodje za to vreme.
    Istrosi prvo jedno najmanje 5 tankova gasa. Sredice to majstor, ne brini.

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #3
      auto na gas mora odmah da radi ispravno, eventualna kasnija podesavanja su finese... sad ler gas od 600-650 rpm jeste nizak za taj auto i to je najverovatnije uzrok problema.... mozda bi moglo i da se finim podesavanjem namesti da se ne gasi na plinu, ali u svakom slucaju treba prvo vratiti ler u normalu i onda bi trebalo da bude ok...
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • STASA
        CBC Početnik
        • 10.07.2008
        • 7
        • PIROT

        #4
        bila sam kod majstora podigo je ler gas na 800 automatski je podigao i ler pri radu na plin.sada se auto bolje ponasa, u voznji se ne gasi ali dva puta mi se ugasio na semaforu.primetila sam da auto nema miran rad na leru tj.pri leru podize do 1000 i spusta do 800 i tako non stop i na gorivu i na plinu.Da li su kablovi u pitanju?ili sta?

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Majstor je uradio kako mu je lakse a ne kako treba.
          Prvo. Ler gas mora da je stabilan na benzinu i podesen na onoliko koliko propisuje fabrika. Nikako drugacije
          Stabilnost ler gasa na benzinu regulise AIC ventil koji se s vremena na vreme cisti i podmazuje a bas ako mora i menja. Inace ventil traje jako dugo.
          Funkcija tog ventila je da pusta ili zatvara malu kolicinu vazduha i na taj nacin drzi brojeve obrataja u ravnotezi. Nista posebno, ali ako se zaglavljuje ili ne radi ler oscilira. Takodje kompenzira opterecenje motora ako se ukljuci klima i slicno. Obrtaji su normalno uvek isti kad je motor ugrejan.
          Koliko je taj auto presao? Koje je godiste? Da ne bude da je do ventila a mi krivimo majstora za gas.
          Nestabilnost na leru moze biti i do kablova ili svecica ali u tom slucaju motor slabo vuce i kad se vozi. Znaci da je sumnjivo nesto drugo.
          Sasvim je uobicajena praksa da se prilikom ili neposredno pre ugradnje gasa menjaju delovi paljenja a pre svega svecice i kablovi posebno ako se sumnja kad su menjani i ako je auto presao 100.000 ili vise a na njemu su jos originalni VN kablovi.
          Stanje auta (elektrika) mora da je perfektno da bi dobro radio na gas. Svejedno je to ionako u interesu jer tada trosi manje goriva a s odzirom na sadasnje cene i stalni rast svaka investicija se isplati i to jako brzo.
          Mnogi ljudi voze delimicno neispravne automobile a da toga ponekad uopste nisu ni svesni.
          Nezgodno je to sto majstor za gas MORA da zna sve to i da ili uradi sam sta treba ili preporuci da se uradi. Nije to njegov posao ali je musterija kojoj auto lose radi ipak njegova. Trebalo bi da svi budu zadovoljni i da sve bude jednostavno normalno.
          Ne postoji dobro ili lose u tehnici nego samo normalno i kako treba.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Da se skrati..
            Da li je auto pre ugradnje imao stabilan ler i koliko obrtaja je bio?
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • STASA
              CBC Početnik
              • 10.07.2008
              • 7
              • PIROT

              #7
              decko mi je pre ugradnje plina promenio svecice stavio je cetvorokrake bosh danas sam promenila kablove kupila sam tesline kablove promenila i desava se sledece.ler gas je opet spao na 600i nesto malo preko ali motor radi perfektno nema vise oscilacija na leru ali se po prebacivanju na plin posle izvesnog vremena ugasi.od kuce do posla na svakom semaforu su se ugasila.Da li da stavim neke druge svecice ili sta?

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                decko mi je pre ugradnje plina promenio svecice stavio je cetvorokrake bosh
                Dečku reci da skrati creva između brizgača i uvodnika u grani.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • STASA
                  CBC Početnik
                  • 10.07.2008
                  • 7
                  • PIROT

                  #9
                  Originally posted by *IvanT*
                  decko mi je pre ugradnje plina promenio svecice stavio je cetvorokrake bosh
                  Dečku reci da skrati creva između brizgača i uvodnika u grani.
                  pozdrav Ivane
                  Da li bi to ressilo problem?Kada sam se sinoc cula sa majstorom rekao mi je da postoji mogucnost da mi je crkla klapna,rekao mi je jos da moze da zeza i etc senzor,zbog malih obrtaja motora.Jutros sam zamenila senzor i opet se auto ugasi.ubicu majstora majke mi.ako ima neko broj telefona od nekog dobrog dijagnosticara u Nisu neka mi posalje.
                  hvala

                  Comment

                  Working...
                  X