GOLF sequent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tokiii
    CBC Početnik
    • 15.08.2008
    • 4
    • KRUSEVAC

    GOLF sequent

    golf lll 1.6i sequent ac
    pre par dana ugradio sam plinski uredjaj. od samog pocetka je auto poceo da zeza.Ugasio mi se jedno desetak puta dok je radio na leru.naravno pre ugradnje plina gledao sam da benzinski deo bude perfektan znaci nove svecice novi kablovi novi filter i td,auto je super radio.Zalio sam se majstoru koji mi je ugradio plin,on ga je pregledao i reko da je sve u redu.samo da ti motori prave problem jer drze nisko ler i da mi se zbog toga gasi.hajde sad vi mi recite da li je to tacno i sta da radim?postalo mi je nepodnosljivo da mi se pri svakom zaustavljanju ili semaforu auto ugasi.
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #2
    Nije normalno, nesto nije napravio "majstor" kako treba... Oko defektaze ce ti sigurno vise pomoci ovi sa vise iskustva...

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #3
      znaci tako ti reko ?
      da je WV motor lose napravljen ..pa mu zato nizak ler.. ?

      ako te je tako "otpratio" iz servisa .. sta sad neko da ti kaze ?
      ili da se "vratish" tamo .. ili da ides u drugi servis.
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • tokiii
        CBC Početnik
        • 15.08.2008
        • 4
        • KRUSEVAC

        #4
        Originally posted by zoranbg
        znaci tako ti reko ?
        da je WV motor lose napravljen ..pa mu zato nizak ler.. ?

        ako te je tako "otpratio" iz servisa .. sta sad neko da ti kaze ?
        ili da se "vratish" tamo .. ili da ides u drugi servis.
        Ne da je motor los.ler mu je od 650 do 700 obrtaja fabricki moj je tu negde ali je to kao nizak ler gas za pravilan rad na plinu,tako mi je on rekao.Ja sam kola vozio na dijagnostiku medjutim ler gas nemoze da se podigne,tako da se tu javlja problem

        Comment

        • error
          CBC Veteran
          • 28.03.2008
          • 175
          • beograd

          #5
          pa 650 obtaja i nisu bas neki obrtaji
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Markedjani
            CBC Senator XXL
            • 24.07.2007
            • 968
            • BG-Cerak
            • Ford Escort RS2000 M

            #6
            Nije tacno da je 650-700 obrtaja fabricki...

            Tom autu je fabricki od 800-880obr... proveri motoric ler gasa,leptir u****,vakuum... proveri ceo usis, mozda se nesto zaprljalo ili negde vuce fals.
            fordclubserbia.org

            Comment

            • galileo5
              CBC Veteran
              • 31.03.2005
              • 131
              • Leskovac, South Serbi

              #7
              Pranje celog mehanizma gasa i idle adaptacija, a zatim stelovanje plina, nisi ni prvi, a ni poslednji sa tim problemom.

              Comment

              • tokiii
                CBC Početnik
                • 15.08.2008
                • 4
                • KRUSEVAC

                #8
                Originally posted by galileo5
                Pranje celog mehanizma gasa i idle adaptacija, a zatim stelovanje plina, nisi ni prvi, a ni poslednji sa tim problemom.
                da li bi to sigurno resilo problem ustvari da li bi me majstor poslusao kada bih mu to predlozio? jer stvarno me mrzi vise da idem do Nisa a i finansijski sam tanak

                Comment

                • bili
                  CBC Senator
                  • 13.11.2007
                  • 208
                  • NS

                  #9
                  Što se tiče ler gasa AutoData kaže:

                  motor ABU i AEA 750-850
                  AEE 600-700
                  AEK i AFT 800-880
                  AKS 790-890

                  Svi motori 1,6 iz G3.

                  Imao sam ovaj AFT u G3 i na benzinu se nekad gasio na leru, očistio sam leptir gasa (krpom natopljenom benzinom očistio liniju gde naleže leptir) i problemi rešeni.

                  Imao u Škodi AEE i kao nov imao ler oko 650, kasnije kada opadne ispod 600 čistili leptir gasa i nema problema.

                  Sada u G4 1,6 ler mi je oko 680-700 i na gasu radi savršeno mirno.
                  VW über alles.

                  Comment

                  • tokiii
                    CBC Početnik
                    • 15.08.2008
                    • 4
                    • KRUSEVAC

                    #10
                    moj motor ima oznaku AEE ocistio sam leptir gasa, kazem vam pre ugradnje je imao perfektan rad.posle ugradnje je poceo da zeza.ipak mislim da je majstor pri ugradnji negde zeznuo stvar

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      zovi inspekciju i prijavi ga za nestrucno obavljanje posla. mislim da su te stvari pocele da funkcionisu, raspitaj se ko gde kako... ta prica o niskom leru je samo da ti vidi ledja , pare uzeo a posao nije zavrsio.

                      jedan moj poznanik mehanicar, odlican majstor, ugradjuje i gas izmedju ostalog, a ja mu pomazem oko elektro dela kod sekventa, pre neki dan bas smo radili jedan auto, i maler, dok je auto stajao u servisu crkne mu senzor radilice, jednostavno crkao, verovatnoca da se to desi nikakva, ali eto , nekad se dese i takve stvari. covek iz svog dzepa kupi drugi, iako je deo koji nema veze sa gasom, montira, ne naplati, i vrati musteriji ispravan auto sa naravno ugradjenim gas uredjajem. to je razlika izmedju pravih majstora i kojekakvih prevaranata.
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • gorky
                        CBC Senator XXL
                        • 08.06.2007
                        • 860
                        • Vojvodina,Kikinda

                        #12
                        oteraj auto ponovo u servis koji je ugradio gas i pokušaj mirno da rešiš situaciju jer to nije veliki problem i relativno lako se rešava.nemoj pogrešno da me shvatiš ali verovatno je majstoru pun kufer onih kojima je sve bilo ispravno pre ugradnje,naravno to nije razlog da tako postupi.te priče ovaj motor je ovakav ili onakav za gas,su obična glupost jer je trebao da ti pre ugradnje kaže.mnogo puta sam ugradio gas u taj motor i nikada nisam imao nikakav problem.osnova je da serviser mora da reši problem kada prihvati auto da radi.imao sam slučajeve xy puta da benzinski deo nije u redu a čovek hoće gas,naravno prvo se popravi sve što treba pa se tek onda ugrađuje gas.da ne kažem o problemima koje je ale izneo,imao sam identican slučaj na bmw-u kojem je u mom servisu crkao senzor poliožaja radilice,ili vectra b kojoj je crkao uložak brave,naravno u oba slučja sam o svom trošku zamenio neispravan deo da bih sebi uštedeo živaca nepotrebnog objašnjavanja i naravno da bih za sitne novce podigao rejting servisa,jer ljudi to itekako cene

                        Comment

                        Working...
                        X